XXL Nutrition

Tavi Castro scammed collega's

Weet iemand waarom Jaco weg is van BE?

Weet iemand waarom Jaco weg is van BE?

Hij had ooit eens een facebook post geplaatst dat ie op een walkgelijke manier was genaaid ofzo door iemand die hij keer op keer een kans gaf. Tenminste, zoiets herinner ik me.
Bleek over Tavi te gaan.

Toen iemand hem over Tavi vroeg zei Jaco dat Tavi een skumbag was...

Tavi is ook een skumbag..

Aandachtsslut first klas.

Niet echt slim, want in mijn ogen is die Jaco de bruijn toch wel echt flink wat stapjes hoger niveau al Tavi

Ah gelukkig is hij nog naturel :)

Niet echt slim, want in mijn ogen is die Jaco de bruijn toch wel echt flink wat stapjes hoger niveau al Tavi

Vindt Tavi's fysiek mooier dan die van Jaco persoonlijk.

Ondanks zijn sh*tty business praktijken blijft het toch wel een streef fysiek voor mij.

Echt knap dat Tavi dit allemaal natty weet te bereiken

Tavi een mooier fysiek dan jaco ? wut?

Tavi een mooier fysiek dan jaco ? wut?

tumblr_maw17gPXum1rcf711o1_500.jpg

Awkward nek/traps. Schouders te groot. Te blokkerig/koelkast. Natuurlijk is die erg gespierd maar vindt dat veel fitness modellen een beter uitziend lichaam hebben.

Laatste video die ik zag van hem was hij wel een stuk beter in proportie.

Awkward nek/traps. Schouders te groot. Te blokkerig/koelkast. Natuurlijk is die erg gespierd maar vindt dat veel fitness modellen een beter uitziend lichaam hebben.

Ja das het probleem met natty zijn dan groeit alles soms zo snel en uit verhouding dat je de boel niet symmetrisch kan houden.

Als nog 10x mooier dan Tavi. Tavi heeft van die lelijke aders over z'n schouder lopen enzo.

Jaco de bruijn mag je niet eens vergelijken met iemand als Tavi :o

Tavi zijn fysiek is op dit moment wel beter vind ik

Post even een pic van tavi dan als vergelijking....

Heb je hem in het echt gezien ?
Want de fysieken die Tavi op zijn Facebook zet zijn allemaal fotoshop

paar gasten die ik ken uit de gym hebben hem wel in het echt gezien. Hij is natuurlijk ook een manlet. Maar ze waren niet echt onder de indruk (en lagen op het bankje er naast ook meer te benchen dan tavi :roflol:)

paar gasten die ik ken uit de gym hebben hem wel in het echt gezien. Hij is natuurlijk ook een manlet. Maar ze waren niet echt onder de indruk (en lagen op het bankje er naast ook meer te benchen dan tavi :roflol:)

it's not about the weight homebwoiiiiiii

ik vind jaco een bazenfysiek hebben, tavi is er niets bij.

Terug
Naar boven