Fitness Seller

Tavi Castro scammed collega's

it's not about the weight homebwoiiiiiii ik vind jaco een bazenfysiek hebben, tavi is er niets bij.
Ja precies, ik heb die jongetjes ook bij mij op de gym, gaan dezelfde oefening naast me doen, alleen dan 2kg zwaarder (kut uitgevoerd) en dan kijken ze me de hele tijd vanuit hun ooghoek aan in de hoop dat ik naar ze kijk hoe ze 2kg meer dan mij pakken :roflol:

Ja precies, ik heb die jongetjes ook bij mij op de gym, gaan dezelfde oefening naast me doen, alleen dan 2kg zwaarder (kut uitgevoerd) en dan kijken ze me de hele tijd vanuit hun ooghoek aan in de hoop dat ik naar ze kijk hoe ze 2kg meer dan mij pakken :roflol:

ja of als je als 4e oefening gaat bankdrukken en het bankje naast je pakken ze 10 kilo meer terwijl het de eerste oefening is ;D

paar gasten die ik ken uit de gym hebben hem wel in het echt gezien. Hij is natuurlijk ook een manlet. Maar ze waren niet echt onder de indruk (en lagen op het bankje er naast ook meer te benchen dan tavi :roflol:)

Heb hem meerdere keren zien lopen, was zeker niet onder de indruk. Heb hem ook off rond zien lopen, dan blijft er weinig over. Alsnog een beter fysiek dan 95% in de gym.

Wat mij irriteerde is dat ie graag gezien wilde worden, om de haverklap shirtje omhoog en abbs showen. Maja dat past ook wel weer bij het Golds Gym tanktop gehalte wat er op bepaalde tijden in mijn gym hangt.

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

it's not about the weight homebwoiiiiiii ik vind jaco een bazenfysiek hebben, tavi is er niets bij.

Progressive Overload is toch aardig belangrijk. Vooral met heavy shit.

Heb hem meerdere keren zien lopen, was zeker niet onder de indruk. Heb hem ook off rond zien lopen, dan blijft er weinig over. Alsnog een beter fysiek dan 95% in de gym.

Wat mij irriteerde is dat ie graag gezien wilde worden, om de haverklap shirtje omhoog en abbs showen. Maja dat past ook wel weer bij het Golds Gym tanktop gehalte wat er op bepaalde tijden in mijn gym hangt.

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Progressive Overload is toch aardig belangrijk. Vooral met heavy shit.

neeeee, niet weer deze discussie :mad:

maar valt inerdaad altijd tegen als je zo´n klein mannetje ziet dat dan wel buff is. Als ie nou 190 was geweest had het een ander verhaal geweest :o
Maar Tavi blijft echt een flaming phaggot. Denk dat er weinig grotere phaggots op deze wereld rond lopen

neeeee, niet weer deze discussie :mad:

maar valt inerdaad altijd tegen als je zo´n klein mannetje ziet dat dan wel buff is. Als ie nou 190 was geweest had het een ander verhaal geweest :o
Maar Tavi blijft echt een flaming phaggot. Denk dat er weinig grotere phaggots op deze wereld rond lopen

Soo True, ik moet telkens aan die video denken "Tavi Castro on steroids?" dat hij over zichzelf praat in de derde persoon. Je gaat stuk!

Soo True, ik moet telkens aan die video denken "Tavi Castro on steroids?" dat hij over zichzelf praat in de derde persoon. Je gaat stuk!

precies die video. En over zn succes, zn studie, zn struggles :rolleyes:

ik ga niet stuk, ik cringe alleen maar zo hard als ik naar dat filmpje kijk. Hou je bek! HOU JE BEK!!!

precies die video. En over zn succes, zn studie, zn struggles :rolleyes: ik ga niet stuk, ik cringe alleen maar zo hard als ik naar dat filmpje kijk. Hou je bek! HOU JE BEK!!!

:roflol:

Ik wilde hem eigenlijk nogmaals hier plaatsen, maar als ik alleen al 1 beeld van die video zie krijg ik al redelijke agressief en irriterend gevoel. Dus laat het voor nu maar ff. 't zonnetje schijnt net zo lekker :o

Ik heb trouwens wel respect voor zijn fysiek en zijn aanpak hoor. (los van t claimen natty te zijn)
Hoop dat ik ooit ook zo veel bereik als hem in de sport (in cutandjacked, simply shredded, wbff staan, met Jaco/Sergi trainen etc etc) alleen krijg ik de kriebels van zijn karakter zoals hij die op internet etaleerd.

Hij is net zo natty als Phil Heath.

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

Shit ik reageer ook nog...:mad:

Maakt niet uit, ik geef je wel karma voor de moeite :)

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

Ik heb trouwens wel respect voor zijn fysiek en zijn aanpak hoor. (los van t claimen natty te zijn)
Hoop dat ik ooit ook zo veel bereik als hem in de sport (in cutandjacked, simply shredded, wbff staan, met Jaco/Sergi trainen etc etc) alleen krijg ik de kriebels van zijn karakter zoals hij die op internet etaleerd.

Ja waarschijnlijk is hij door zijn karakter zo bekend geworden.

Ik ben er al snel klaar mee als ze zo overdreven natty claimen te zijn. Snap wel dat het een geld/sponsor ding is maar zeg er dan gewoon niks over.

Hij gaat nu ook mensen trainen voor MuscleMania toch? MuscleMania, het event voor de ekte nattys.

ez katka

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven