MuscleMeat

Tavi Castro scammed collega's

Iedereen die niet gelooft dat Tavi natty is is echt dom... met AAS ben je echt 7x groter! Ik ken Tavi irl en weet 100 zeker dat hij natty is! Jullie zijn gewoon jaloers..

Delang909 denkt dat topics zoals deze alleen maar bijdragen aan z'n bekendheid. Hij weet zeker dat er meer boys staan te springen om op Tavi z'n p**mel te hoppen, dan dat er mensen zijn die hem haten. Hij weet het bijna zeker. Delang909 weet ook als je hoog wil komen zoals als Tavi, moet je bereid zijn heel wat billen te likken, hier daar een elleboogje planten en op het juiste moment een mes in iemand z'n rug steken. Hij denkt dat je met een narcistische mindset heel wat onzekere bodydildoer jongetjes in kan palmen. Waarom, hij is een ex profsporter, ubernerd en heeft schijt aan de wereld.

Laatst bewerkt:
In al die laatste foto's van hem is zijn gezicht ook fucking bloated

Delang909 denkt dat topics zoals deze alleen maar bijdragen aan z'n bekendheid. Hij weet zeker dat er meer boys staan te springen om op Tavi z'n p**mel te hoppen, dan dat er mensen zijn die hem haten. Hij weet het bijna zeker. Delang909 weet ook als je hoog wil komen zoals als Tavi, moet je bereid zijn heel wat billen te likken en hier en daar een elleboogje te planten. Hij denkt dat je met een narcistische mindset heel wat onzekere bodydildoer jongetjes in kan palmen. Waarom, hij is een ex profsporter, ubernerd en heeft schijt aan de wereld.

bij welke club speelde hij eigenlijk.

edit:

/care geen zin in discussie..

Iemand bij mij op de sportschool heeft voor hem en zn groep vrienden ook door castro corp. een schema in elkaar laten zetten. Apart schema'tje. Benieuwd of t m iets gaat brengen. 'Voedingsschema komt nog, kerel is nu op vakantie' blijkbaar. Kan t me niet voorstellen. Was aparte 6 dagen split met 9 oefeningen per dag. Meeste 3x8 hh.

Fijn voor je. Ken ook weinig mac donalds vrettende pl namen. Blijf in de pl sectie en neem je powerhouse holmaten ook mee.

Clint-Eastwood+cara+de+bunda.jpg

Je zou gewoon zin krijgen om te kuren van die kerel.

Iemand bij mij op de sportschool heeft voor hem en zn groep vrienden ook door castro corp. een schema in elkaar laten zetten. Apart schema'tje. Benieuwd of t m iets gaat brengen. 'Voedingsschema komt nog, kerel is nu op vakantie' blijkbaar. Kan t me niet voorstellen. Was aparte 6 dagen split met 9 oefeningen per dag. Meeste 3x8 hh.

Push pull legs ?

f**k ittt

Laatst bewerkt:

wss hetzelfde schema als hij zelf gebruikt. staat op simplyshredded. 6 dagen per week training inderdaad.

Terug
Naar boven