AndroidHealthClinic

Tavi Castro scammed collega's

haha

Dat FunX interview is echt kansloos, wat een niveau.. :roflol:

Ja als hij uit eten gaat eet hij gewoon een dag van de te voren een maaltijd minder..... Wut???

Wie is deze kneus en waarom moeten we over hem praten?

we praten hier wel vaker over kneuzen :P
anwoord: gewoon omdat t kan.
waarom zet die zn kuur niet op simplyshredded haha

tis toch zowizo bekend dat hij geen natty is?

Sergi soept ook al een beetje volgens mij..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die Sergi is echt wel huge hoor. Klasse groter dan die hele social-media-gang waar die in hangt. Maar ze shoppen allemaal, niet zo geheel onlogisch ook..

Die Sergi is echt wel huge hoor. Klasse groter dan die hele social-media-gang waar die in hangt. Maar ze shoppen allemaal, niet zo geheel onlogisch ook..

Sergi vindt ik persoonlijk al "te groot" voor de MAP eerlijk gezegd, op deze foto dan tenminste Lazor zijn arm past bijna 2 keer in Sergi zijn arm

Die Lazar is berhaupt niet zo groot. Wel altijd droog maar zijn zat plaatjes en filmpjes waar ik denk dat menig lid hier op het forum een stuk groter is. Meeste foto's zijn gewoon goed geschoten en hij is altijd goed geladen.

ligt er aan bij welke bond, bij de IFBB wordt ie inderdaad nog geen eens geplaatst

die bicep is toch wel heel groot op deze foto..

Sergi vindt ik persoonlijk al "te groot" voor de MAP eerlijk gezegd, op deze foto dan tenminste Lazor zijn arm past bijna 2 keer in Sergi zijn arm

daarom doet tie nu ook muscle model ipv mens physique.

Hier is zijn biceps sowieso geshopt.. Zie je toch duidelijk?
Doet niets af van het feit dat hij een bazenfysiek heeft.
En tbh, velen breken hier tavi af terwijl ze zelf shitty stats hebbe..
Vind hem best wel een goeie fysiek hebbe, al blijft hij natuurlijk wel een manlet.

Hier is zijn biceps sowieso geshopt.. Zie je toch duidelijk? Doet niets af van het feit dat hij een bazenfysiek heeft. En tbh, velen breken hier tavi af terwijl ze zelf shitty stats hebbe.. Vind hem best wel een goeie fysiek hebbe, al blijft hij natuurlijk wel een manlet.

Tavi wil toch de natty prof uithangen, dan mag ie best kritiek krijgen ook.

Terug
Naar boven