- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Zou idd wel een bazenactie zijn.. maja die phag verwijdert t toch direct..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik geloof Lloyd en Little Daddy wel. Ik kon er helaas niet bij zijn, maar twee maatjes van me wel. Linker is 83kg op 1.80m, rechter lijkt bijna even groot als Tavi op deze fotoJaco is 1.84m volgens mij?
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Klopt, die rechter lijkt net zo groot als Tavi terwijl hij ongeveer 69 a 70kg is ongeveer (armen ong 39cm ofzo)
Wel triest dat alle links op facebook verwijderd zijn, pure bekentenis lijkt mij.
Hij moet of gewoon toegeven dat ie kuurt en niet zo nep doen, of gewoon beginnen met kuren. Het is tenslotte zijn leven en is al redelijk bekend op BB vlak waar 90% juiced. Boeiend!
Ze staan op die foto wel iets meer op de voorgrond, dus misschien wekt dat ook enige illusie. Jaco schijnt nu 105kg te wegen..ik had net wel dat plaatje geplaatst op zn facebook![]()

:Toppunt van discipline: Mee uit eten gaan en toe kijken hoe iedereen sushi eet behalve ik. Focus. Iedereen heeft medelijden maar ik voel me machtiger als ooit ervoor. Nothing can beat me.
Ik heb vandaag waarschijnlijk het leven van een jongetje gered. De metro kwam eraan, en zag een klein jongetje vanaf het perron rennend schuin richting de metro, zijn moeder riep: stop stop maar ze was niet snel genoeg voor het jongetje, ik wel. Ik greep hem vlak voor de metro, toen ik hem los liet was hij zich nog steeds van geen kwaad bewust. Hij dacht dat ik hem gewoon aan het knuffelen was en zwaaide heel schattig naar me. Wat een onbetaalbaar moment, de puurheid in die vrolijke blik, dat maakt echt je dag helemaal goed.
zo geborenHoe lang train jij al Em? Ziet er best wel errug buff uit (semihomo)

wij hebben veel thee en hazelnootbomen in Turkije, is wel heavyEm traint niet , dat is van appels te plukken in de zomer.
Em traint niet , dat is van zeepjes oprapen in de zomer.

Dat verklaart alles.wij hebben veel thee en hazelnootbomen in Turkije, is wel heavy