MuscleMeat

Tavi Castro scammed collega's

Dbb strikes fb ? om de beurt die foto posten :roflol:

Ik geloof Lloyd en Little Daddy wel. Ik kon er helaas niet bij zijn, maar twee maatjes van me wel. Linker is 83kg op 1.80m, rechter lijkt bijna even groot als Tavi op deze foto :roflol: Jaco is 1.84m volgens mij?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Klopt, die rechter lijkt net zo groot als Tavi terwijl hij ongeveer 69 a 70kg is ongeveer (armen ong 39cm ofzo)

Wel triest dat alle links op facebook verwijderd zijn, pure bekentenis lijkt mij.

Hij moet of gewoon toegeven dat ie kuurt en niet zo nep doen, of gewoon beginnen met kuren. Het is tenslotte zijn leven en is al redelijk bekend op BB vlak waar 90% juiced. Boeiend!

Laatst bewerkt:
ik had net wel dat plaatje geplaatst op zn facebook :roflol:

Klopt, die rechter lijkt net zo groot als Tavi terwijl hij ongeveer 69 a 70kg is ongeveer (armen ong 39cm ofzo)

Wel triest dat alle links op facebook verwijderd zijn, pure bekentenis lijkt mij.

Hij moet of gewoon toegeven dat ie kuurt en niet zo nep doen, of gewoon beginnen met kuren. Het is tenslotte zijn leven en is al redelijk bekend op BB vlak waar 90% juiced. Boeiend!

Haha ja jij kent ze natuurlijk ook :D Ze staan op die foto wel iets meer op de voorgrond, dus misschien wekt dat ook enige illusie. Jaco schijnt nu 105kg te wegen..

Wat een heaumeau!! Zijn echte naam is Tavi Castrato!

Hahaha, staat er nog steeds op! Nice, zoon van mahmut!

hahaha
iemand anders het foto gezet maar die is wel weg :p

:roflol: baas!

:d:d Netjes Ertoenk Mamoet iglo

Maar nu srs, zijn die foto's nou geshopt of niet?? Want ik zie het niet hoor. Volgens mij zit er gewoon een filter overheen maar die Ruben beweerd dat zn ****ing haargrens naar achteren is gephotoshopt (lijkt me sterk).

Enn btw, die Ruben Baars moet echt even hard getrollt worden want die vent is zo godsgruwelijk irritant. Als iemand beweerd dat hij juiced klapt hij er meteen volle bak bovenop en gaat hij huilen. En dan die posts :roflol: :

Toppunt van discipline: Mee uit eten gaan en toe kijken hoe iedereen sushi eet behalve ik. Focus. Iedereen heeft medelijden maar ik voel me machtiger als ooit ervoor. Nothing can beat me.

met als top punt dat hij in zijn vrije tijd ook nog superheld is:

Ik heb vandaag waarschijnlijk het leven van een jongetje gered. De metro kwam eraan, en zag een klein jongetje vanaf het perron rennend schuin richting de metro, zijn moeder riep: stop stop maar ze was niet snel genoeg voor het jongetje, ik wel. Ik greep hem vlak voor de metro, toen ik hem los liet was hij zich nog steeds van geen kwaad bewust. Hij dacht dat ik hem gewoon aan het knuffelen was en zwaaide heel schattig naar me. Wat een onbetaalbaar moment, de puurheid in die vrolijke blik, dat maakt echt je dag helemaal goed.

Wat een beta

Laatst bewerkt:
Hoe lang train jij al Em? Ziet er best wel errug buff uit (semihomo)

Em traint niet , dat is van appels te plukken in de zomer.

em we zijn nu officieel fb matties <3

Terug
Naar boven