AndroidHealthClinic

Nieuws Taxichauffeur slaat klant dood

idd daarom zijn veel marokkanen het, net als beveiliger.. :rolleyes: en de rest zit in de ww
ik heb vandaag een meisje zwaar gepenetreert met men 9 inch c**k en ze beweert dat haar broer zich cutler noemt:rolleyes:
ohja en ze houdt van marokkanen

ik heb vandaag een meisje zwaar gepenetreert met men 9 inch c**k en ze beweert dat haar broer zich cutler noemt:rolleyes:

Dit bericht illustreert precies hetgeen waar wij het over hebben.
Barbaars oergedrag qua tekst en dus zeer infantiele reactie.

Blijf falen

Dit bericht illustreert precies hetgeen waar wij het over hebben.
Barbaars oergedrag qua tekst en dus zeer infantiele reactie.

Blijf falen
heb je dat net allemaal zelf verzonnen of heb je een woordenboek bij de hand.

ik reageer zo omdat cutler zich ook kinderachtig gedraagt.

dan jatten ze planten. of bedoel je woestijntuinen schoffelen in marokko?

Een grote kooi langs de tuin waar ze alleen hun schoffel uit kunnen steken.

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Als cutler je pikkie te pakken krijgt word je voor de 2e keer besneden alleen dan op een andere manier ;)

heb je dat net allemaal zelf verzonnen of heb je een woordenboek bij de hand. ik reageer zo omdat cutler zich ook kinderachtig gedraagt.

Dus dan ga je je nog primitiever gedragen? Goede logica perfect schoolvoorbeeld van het oergedrag van marrokanen. Dat zal die marrokaan ook verklaren tijdens zijn verhoor;

Die hollander had een grote mond dus klapte ik hem.....

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Als cutler je pikkie te pakken krijgt word je voor de 2e keer besneden alleen dan op een andere manier ;)

E-penis + 1

Dus dan ga je je nog primitiever gedragen? Goede logica perfect schoolvoorbeeld van het oergedrag van marrokanen. Dat zal die marrokaan ook verklaren tijdens zijn verhoor;

Die hollander had een grote mond dus klapte ik hem.....

ookal vind ik je een bosmongool xtralarge, wat dit betreft heb je gelijk: +1

+1
ik wil je karma geven maar jij geeft nooit terug:(

ik heb vandaag mijn hond van een moslim af moeten schoppen ivm mogelijk schurft gevaar voor mijn hond, ze beweerde moeder te zijn van ene adil 18.

• Topic Starter Topic Starter
Nu weer on topic a.u.b.

Ben benieuwd, wat er gebeurt is. er is nog weinig te vinden

wat een topic :thumbup:

1 klap en hij is dood, respekt voor die marokkaan hoor :thumbup:

Het latere slachtoffer wilde omstreeks 04.20 uur op het Leidseplein een taxi nemen naar Badhoevedorp, verklaart een getuige aan deze krant. Twee chauffeurs weigerden hem mee te nemen omdat hij te agressief zou zijn. Een derde wilde wel maar kreeg ruzie met de klant, die daarna viel. Er zou één klap zijn uitgedeeld. Hulpverleners wisten het slachtoffer te reanimeren maar de man overleed gistermiddag in het ziekenhuis.
Bron:ad.nl

???

Over het hoe en waarom van het drama wil de politie niets zeggen. Sectie op het lichaam moet uitsluitsel geven over de doodsoorzaak. Burgemeester Cohen sprak van een drama voor de stad. ,,Ik hoop dat de nieuwe (taxi)wetgeving er verdomd snel komt,’’ klonk het verwijtend in de richting van het parlement.

Ben wel benieuwd of die getuige toevallig ook taxichauffeur is. Die beschermen elkaar namelijk allemaal

Moet een taxichauffeur niet elk ritje accepteren?

ik snap niet dat mensen zich met een taxi laten vervoeren.
het is gewoon rete duur!

Ik haat aggressieve eikels

niet normaal.

Terug
Naar boven