AndroidHealthClinic

Nieuws Rotterdammer vast na dood inbreker

Bezoekers in dit topic

idd wat een beredenering weer :rolleyes:

gewoon een revolver onder je bed, bordje aan je hek hangen met "pas op dodelijk terein" ofzo :D en vervolgens zodra er snachts iemand binneloopt die je niet kent of een bivakmuts draagt gewoon je revolver leegschieten terwijl je op zijn kop richt. zo heb je minder risico, je hoeft niet te vechten oid en je bent zo de inbreker voor, kortom jij en je gezin zijn veilig en 1 schooier is uit de weg geruimd:D

Ik ben er om eerlijk te zijn niet bang voor dat hier ooit wordt ingebroken. Ten eerste komen vreemdelingen niet zo snel op een woonwagenkamp. Ten tweede heb ik een behoorlijk gestoorde hond. :D
 
Heb je soms een paar keer in d'r ogen/neus geprikt 's nachts ? :D

ik zeg 's altijd voordat ik naar bed ga...............even lachen dushi, dan weet ik aan welke kant je slaapt!
:p
 
Ik ben er om eerlijk te zijn niet bang voor dat hier ooit wordt ingebroken. Ten eerste komen vreemdelingen niet zo snel op een woonwagenkamp. Ten tweede heb ik een behoorlijk gestoorde hond. :D

ik eet je hond als ontbijt en heb schijt aan kampers..........
:roflol:


maar gelukkig ben ik nu veranderd, inbreken hoeft nu niet meer...........
:D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wie zal de zetels binnenhalen. Ik gok dat Rita het grootste helden pleidooi heeft.
 
Ik ben er om eerlijk te zijn niet bang voor dat hier ooit wordt ingebroken. Ten eerste komen vreemdelingen niet zo snel op een woonwagenkamp. Ten tweede heb ik een behoorlijk gestoorde hond. :D
Dat eerste punt heb je mis. Dat maakt die polen echt niet hoor.
 
Nee, lekker bezig. De volgende keer dat een inbreker bij jou komt heeft hjij een mes bij zich, of een pistool...om zicht te verdedigen... nee daar wordt het allemaal beter van.

Inbrekers zullen "het" echt nooit niet leren.

:roflol:

Jaja, who gives a ****.

Het erom dat een een lekker gevoel is om zo'n kakkerlak af te slachten. En elke keer als ik zoiets hoor word ik blij.

Wat de inbrekers willen doen en wat voor risico's ze willen nemen is niet mijn probleem. Laat de inbrekers maar redeneren dat ze hoge gevangenisstraf krijgen als ze iemand doodsteken/schieten, ik zal me altijd verdedigen.
 
"Ach inbrekers zijn er toch dus laat ze hun gang maar gaan." ?

Ik denk dat er ruimte zit tussen ze "hun gang laten gaan" en ze vermoorden. Waarom niet erop gaan zitten totdat de politie komt ...
 
:thumb: weer een inbreker minder, moet meer gebeuren :)
 
lastig. als je gaat vechten met een inbreker en je hebt een mes bij de hand.. tja dan steek je wel lijkt me. Straks wurgt hij jou nog.
 
lastig. als je gaat vechten met een inbreker en je hebt een mes bij de hand.. tja dan steek je wel lijkt me. Straks wurgt hij jou nog.

Daar ben ik het helemaal mee eens.

Maar de reactie dat hij het verdiend heeft om te sterven tja. Dan zou inbreken gelijk staan aan de doodstraf......
 
Ik denk dat er ruimte zit tussen ze "hun gang laten gaan" en ze vermoorden. Waarom niet erop gaan zitten totdat de politie komt ...

Uiteraard zit daar een zee van ruimte tussen. Maar niet iedereen heeft daar de kracht, en zeker op zo'n moment de bedachtzaamheid voor.

En dan ben je in dit land ineens schuldig aan moord terwijl je gewoon rustig wou slapen om de volgende morgen weer naar je werk te gaan.
 
Daar ben ik het helemaal mee eens.

Maar de reactie dat hij het verdiend heeft om te sterven tja. Dan zou inbreken gelijk staan aan de doodstraf......

Helemaal mee eens.
Daarom zijn er in de usa de meesten doden door vuurwapen geweld!
Omdat je het gewoon mag hebben.
In Texas mag je iemand neerschieten als hij op je grond komt...
 
ik eet je hond als ontbijt en heb schijt aan kampers..........
:roflol:


maar gelukkig ben ik nu veranderd, inbreken hoeft nu niet meer...........
:D

Ow dat komt natuurlijk door God!
Ik heb in mijn hele leven nog nooit gestolen,... en daar hoef ik geen Christen voor te zijn,...altans...net te doen alsof!
 
Daar ben ik het helemaal mee eens.

Maar de reactie dat hij het verdiend heeft om te sterven tja. Dan zou inbreken gelijk staan aan de doodstraf......

als diegene sterft is het niet erg. dit heeft niks met gelijk aan de doodstraf of iets dergelijks te maken. als diegene "per ongeluk" omkomt tijdens zijn liefdadigheidswerk als inbreker dan is dat zijn risico. je gaat toch niet de bewoner van het huis straffen die gewoon aan het slapen was? alsof die man erop uit is om iemand te vermoorden
 
moet je maar van andermans spullen afblijven.
 
Dat eerste punt heb je mis. Dat maakt die polen echt niet hoor.

Daar heb je misschien een punt. En er wonen veel Polen in de buurt. Dan maar vertrouwen op m'n hond. (doodlopende weg scheelt ook al veel; De enige die erop komen zijn mensen die erop moeten zijn. Even inspecteren e.d. wordt dus al een stuk lastiger)

En gelukkig woont klusmier niet meer in Nederland. :D
 
als diegene sterft is het niet erg. dit heeft niks met gelijk aan de doodstraf of iets dergelijks te maken. als diegene "per ongeluk" omkomt tijdens zijn liefdadigheidswerk als inbreker dan is dat zijn risico. je gaat toch niet de bewoner van het huis straffen die gewoon aan het slapen was? alsof die man erop uit is om iemand te vermoorden

Het mes vloog zomaar in z'n hand......


Nee even serieus , het gaat mij niet erom wat er is gebeurt. Het gaat mij erom dat iedereen het terecht vind en dat het maar veel vaker plaats zou moet vinden. Maw : iedere inbreker verdient de doodstraf......
 
Jammer joh , risico van het inbreken he. Moet gevrijwaard worden; Geweld tegen inbrekers maar dat is een discussie die al vaak gevoerd is op DBB :D
 
Back
Naar boven