AndroidHealthClinic

Nieuws Taxichauffeur slaat klant dood

o boy we hebben hier te maken met een trouwe taxiklant.
En nee hij gaat zeker niet op wilders stemmen.

Het aantal argumenten dat je aandraagt is overdonderend. :rolleyes: ;)

Maar niet een ervan slaat op het simpele feit dat deze gedragingen niet nieuw zijn, niet beperkt zijn tot buitenlandse taxi chauffeurs en zeker niet zo maar van de een op de andere dag zijn ontstaan.

Dat geeft niet...maar je grote wil om dit te negeren en over te stappen op persoonlijke aanvallen lijkt me wijzen op twee mogelijke oorzaken;

1). Je bent gewoon een beetje aan het klooien zonder enig verstand of enige kennis.
2). Je bent een taxi chauffeur die zijn eigen straatje wil schoonvegen.

Ja, daar staat tegenover dat ik wel door de gemakkelijk in te delen uren elke week naast mn studie minstens 15 uur kan werken. Zorgt voor 60 uur per maand aan extra inkomsten om een opleiding van te betalen. Verder is mijn werkgever blij met studenten en autochtone blanke jonge werknemers gezien de betrouwbaarheid en het imago voor zijn bedrijf (no offence intended) dus wil hij me tegoed komen wat de opleiding betreft. Het kost geld maar uiteindelijk is een gegarandeerde, verantwoordelijke en voor mij als fervent verkeersdeelnemer leuke baan het wel waard.

Verder zijn de fooien die gegeven worden aan leuke chauffeurs ook een plus, maar laat ik me nog niet rijk rekenen ;).

Het aantal argumenten dat je aandraagt is overdonderend. :rolleyes: ;)

Maar niet een ervan slaat op het simpele feit dat deze gedragingen niet nieuw zijn, niet beperkt zijn tot buitenlandse taxi chauffeurs en zeker niet zo maar van de een op de andere dag zijn ontstaan.

Dat geeft niet...maar je grote wil om dit te negeren en over te stappen op persoonlijke aanvallen lijkt me wijzen op twee mogelijke oorzaken;

1). Je bent gewoon een beetje aan het klooien zonder enig verstand of enige kennis.
2). Je bent een taxi chauffeur die zijn eigen straatje wil schoonvegen.

optie 1):o:o:o

Joh gast...ik ga al jaren met taxi's naar huis en dit gedrag is ECHT niet nieuw...

Ook voor de overname van de sector door Marrokanen waren er zat opstootjes met taxi Chauffeurs, zat problemen van te hoog berekende ritten, aanrandingen en geweldplegingen, mensen aan hun lot overlaten etc. etc.

Chauffeurs (en deze waren blank) die inrijden op de politie en dan honderden collegae die daarna het centrum afsluiten omdat die dropveter gearresteerd werd. TCA bestuurders die op moeten stappen (allemaal zo blank als maar kan) omdat ze intimideren. En dan nog die momenten dat ze elkaar met loden ppen en pistolen te lijf gingen?

Je doet nu opeens alsof dit zo maar opeens ontstaan is en dat is gewoon onzin.

Het maakt geen f* uit of je blank bent of bruin...de meeste Chauffeurs zijn "normaal" maar er zit er van elke kleur wel een paar mong*len tussen.
Dit is natuurlijk alleen jouw perceptie en heeft verder geen statistische waarde :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gelukkig is het geen buitenlander.

:roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

Dit stukje op Geenstijl ook. Sad but true.

Dit werd behoorlijk duidelijk afgelopen weekend, toen een 37-jarige taxichauffeur een klant dood sloeg omdat deze '**** you' zei tegen het belachelijke tarief wat de chauffeur voor een ritje wilde rekenen. Dat '**** you' zo'n gruwelijke belediging is dat je er iemand hartstikke dood om slaat, is blijkbaar normaal in de door capuchonmarokkanen overheerste taxiwereld.

[Link niet meer beschikbaar]

Ben eigenlijk niet verbaast, de foto beantwoord perfect aan de verwachtingen die ik had.

Dit verdient echt een zeer zware straf. Ik denk richting 15 jaar effectief minimum.

Volgens een ooggetuige die op 25 meter afstand de ruzie tussen de taxichauffeur en het slachtoffer op het Leidseplein zag gebeuren, zijn er door beide mannen klappen uitgedeeld

De getuige zag de 44-jarige Rob Sitek schreeuwen en spugen naar de taxichauffeur. Hierop gaf de chauffeur hem met vlakke hand een klap in het gezicht. Sitek sloeg daarna de taxichauffeur terug en die beantwoordde de klap met een vuistslag in het gezicht van het slachtoffer. Door de klap viel Sitek achterover en kwam daarbij met zijn hoofd op de stoep terecht. De getuige omschrijft de taxichauffeur als een stevige man met getraind postuur met een Noord-Afrikaans uiterlijk. De omstander heeft inmiddels een verklaring afgelegd bij de politie. Volgens een andere getuige zou Sitek de eerste klap hebben uitgedeeld.

Twee agenten zagen de vechtpartij. Volgens een woordvoerder hebben waargenomen dat Sitek werd neergeslagen. De taxichauffeur werd vervolgens meteen gearresteerd.

http://www.at5.nl/artikelen/19494/ooggetuige-beide-mannen-sloegen

Beiden zijn niet echt slim geweest.

• Topic Starter Topic Starter
S.M. B en meer kon ik niet lezen

een Noord-Afrikaans uiterlijk???

Wie komen daar vandaan dan, dat hoor ik ook vaak bij Opsporing verzocht.

Terug
Naar boven