XXL Nutrition

Te Dun (HELP!)

je eet wel erg weinig zeg. Kwark er bij gooien, chips/zoetige torries voor noten inruilen en sochtends brinta. Ook zal je smiddags wat meer moeten kanen.

help

• Topic Starter Topic Starter
btw ik rook 20-25 sigaretten per dag en voetbal ongeveer 1-2 uur per dag.
Kan ik hier gewoon mee doorgaan?
Ook gebruik ik regelmatig laxeermiddelen.

Als je nou al dat geld van je sigaretten besteed aan je eten zul je er veel meer aan hebben.

En jij eet echt weinig, volgens mij krijg ik per maaltijd al meer binnen dan jij op een hele dag.

btw ik rook 20-25 sigaretten per dag en voetbal ongeveer 1-2 uur per dag.
Kan ik hier gewoon mee doorgaan?
Ook gebruik ik regelmatig laxeermiddelen.
stop met roken. waarom?
1. slecht voor je gezondheid
2. geld kun je veel beter besteden aan voer
3. in de tijd dat je rookt kun je ook een beest worden in de gym
20-25 is trouwens wel echt t*ring veel:eek:

Er is niets positiefs aan roken. Maar dat wil niet zeggen dat je niet mag roken.
Doe jij dat liever, OK. Ga ermee door en sterf binnen de 15 jaar. Als je geluk hebt, heb je een rokersbeen en amputeren ze een been of andere lichaamsdelen. Ook leuk: longkanker en sneller uitgeput omdat je amper kan ademhalen. Handig tijdens een setje squatten.

Ik ken iemand en die rookt en traint. Op een strongman-wedstrijd stak hij de ene sigaret na de andere op. Hij trainde al 3/4 van een jaar niet en werd 10e van de 13. Hij woog wel 105kg voor 1m95. Moest hij blijven getraind hebben en niet roken, hij woog 5 - 10kg meer en kon zo zeker in de top 5 belanden.

Zie je wat voor een invloed dat heeft?

En als je voetbalt, spreek je spieren aan. Je beenderen zullen zich niet van hun eigen strekken om tegen een bal te shotten.

Voetballen kan perfect: meer eten en je hebt je weggespeelde energie terug. Die energie zijn koolhydraten en vetten. Dat verbrand je lichaam eerst. Is dat op, worden eiwitten aangesproken. Eiwittenvoorraad leeg?
Spierverbranding zal gebeuren.

Er is niets positiefs aan roken. Maar dat wil niet zeggen dat je niet mag roken.
Doe jij dat liever, OK. Ga ermee door en sterf binnen de 15 jaar. Als je geluk hebt, heb je een rokersbeen en amputeren ze een been of andere lichaamsdelen. Ook leuk: longkanker en sneller uitgeput omdat je amper kan ademhalen. Handig tijdens een setje squatten.

Ik ken iemand en die rookt en traint. Op een strongman-wedstrijd stak hij de ene sigaret na de andere op. Hij trainde al 3/4 van een jaar niet en werd 10e van de 13. Hij woog wel 105kg voor 1m95. Moest hij blijven getraind hebben en niet roken, hij woog 5 - 10kg meer en kon zo zeker in de top 5 belanden.

En als je voetbalt, spreek je spieren aan. Je beenderen zullen zich niet van hun eigen strekken om tegen een bal te shotten.

Voetballen kan perfect: meer eten en je hebt je weggespeelde energie terug. Die energie zijn koolhydraten en vetten. Dat verbrand je lichaam eerst. Is dat op, worden eiwitten aangesproken. Eiwittenvoorraad leeg?
Wat hij zegt:rolleyes:

Roken is niet meer van deze tijd. Waarom tegen betaling moedwillig je gezondheid verpesten en andere mensen lastig vallen met je stink rook?

Dit klopt helemaal tot de laatste zin.

Eiwitten kunnen niet worden opgeslagen en als je er teveel van binnenkrijgt worden ze afgebroken en als energie gebruikt en verwerkt door de blaas..

Laatst bewerkt:
Dit klopt helemaal tot de laatste zin.

Eiwitten kunnen niet worden opgeslagen en als je er teveel van binnenkrijgt worden ze afgebroken en als energie gebruikt en verwerkt door de blaas..
Als je teveel eiwitten nam had je ook kans om dikker te worden(glutose etc) heb ik eens ergens opgevangen. Klopt dit eigenlijk? :D

Tuurlijk word je dan dikker. Eiwit dat niet word gebruikt voor spieropbouw word omgezet naar glucose. Gebruik je dat ook niet, dan weet je hoogstwaarschijnlijk wel wat er gebeurd:D

Ja alleen ligt eraan hoe die het doet, 10 kg vet heb je zo.

Als hij meteen correct aan de slag gaat haalt hij makkelijk 90 kg @ 15% BF in 10 maanden.

Hard trainen, veel vreten.

Als je teveel eiwitten nam had je ook kans om dikker te worden(glutose etc) heb ik eens ergens opgevangen. Klopt dit eigenlijk? :D

Theoretisch gezien wel, in de praktijk lijdt een teveel aan eiwit zelden tot vet. Eiwitten worden in tegenstelling tot KHs en vet heel moeilijk omgezet naar vet.

Laatst bewerkt:
Als hij meteen correct aan de slag gaat haalt hij makkelijk 90 kg @ 15% BF in 10 maanden.

Hard trainen, veel vreten.

Theoretisch gezien wel, in de praktijk lijdt een teveel aan eiwit zelden tot vet. Eiwitten worden in tegenstelling tot KHs en vet heel moeilijk omgezet naar vet.
makkelijk vind ik nogal overdreven. als hij alles perfect doet zou het hem moeten lukken, maar verre van makkelijk

Je weightgainers op je boterham smeren, niet oplossen in water !

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben van plan om binnen een maand helemaal te stoppen met roken!

Welke weightgainers kan ik het beste kopen?
Ik wil wel aankomen maar niet heel vet worden.

Kan iemand voor mij een eetschema samenstellen?
Dat zou ik heel erg waarderen.

En hoeveel uur kan ik het beste trainen per week?
Ik ben wel een rookie he hou daar rekening mee.

Ik ben van plan om binnen een maand helemaal te stoppen met roken!

Welke weightgainers kan ik het beste kopen?
Ik wil wel aankomen maar niet heel vet worden.

Kan iemand voor mij een eetschema samenstellen?
Dat zou ik heel erg waarderen.

En hoeveel uur kan ik het beste trainen per week?
Ik ben wel een rookie he hou daar rekening mee.
goed dat je van plan bent om te stoppen met roken

maakt niet uit wat voor weightgainer je pakt, gewoon kijken op sites zoals xxl nutrition enz.

voedingsschema moet je zelf samen stellen. wij weten niet hoeveel je verbruikt. hier wel een paar tips voor het samenstellen:
-bereken hoeveel kcal je verbruikt op een dag en ga daar +-500kcal boven zitten
-algemene richtlijn is dat de voeding van een dag bestaat uit 50% khydraten, 30% eiwit en 20% vet
-probeer voor het slapen wat eiwitten naar binnen te werken, is beter dan koolhydraten, tenzij dat je aan wil komen natuurlijk (voor als je geen weightgainer gebruikt

ik weet niet hoeveel uur je per week moet trainen, maar wel per training. normaal gesproken is 3-4x per week trainen prima, en dan 1-1.5 uur hooguit per keer.

hoop dat dit heeft geholpen!:)

Laatst bewerkt:
als je stopt met roken dan kom je meestal vanzelf wel een paar kilo aan, had ik zelf ook toen ik stopte 2 jaar gelede alweer :D...

anders rice & protein bodylab
mammoth 2500
gain fast

allemaal goeie gainers..

zoek maar tussend e boardsponser.. je vind wel wat ;D

Terug
Naar boven