Mafketel
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gain 1kg per maand en hij zit al aan zijn doel.Ja alleen ligt eraan hoe die het doet, 10 kg vet heb je zo.
Bijna lastiger om het niet te halen

stop met roken. waarom?btw ik rook 20-25 sigaretten per dag en voetbal ongeveer 1-2 uur per dag.
Kan ik hier gewoon mee doorgaan?
Ook gebruik ik regelmatig laxeermiddelen.

btw ik rook 20-25 sigaretten per dag en voetbal ongeveer 1-2 uur per dag.
Kan ik hier gewoon mee doorgaan?
Ook gebruik ik regelmatig laxeermiddelen.

Wat hij zegtEr is niets positiefs aan roken. Maar dat wil niet zeggen dat je niet mag roken.
Doe jij dat liever, OK. Ga ermee door en sterf binnen de 15 jaar. Als je geluk hebt, heb je een rokersbeen en amputeren ze een been of andere lichaamsdelen. Ook leuk: longkanker en sneller uitgeput omdat je amper kan ademhalen. Handig tijdens een setje squatten.
Ik ken iemand en die rookt en traint. Op een strongman-wedstrijd stak hij de ene sigaret na de andere op. Hij trainde al 3/4 van een jaar niet en werd 10e van de 13. Hij woog wel 105kg voor 1m95. Moest hij blijven getraind hebben en niet roken, hij woog 5 - 10kg meer en kon zo zeker in de top 5 belanden.
Zie je wat voor een invloed dat heeft?
En als je voetbalt, spreek je spieren aan. Je beenderen zullen zich niet van hun eigen strekken om tegen een bal te shotten.
Voetballen kan perfect: meer eten en je hebt je weggespeelde energie terug. Die energie zijn koolhydraten en vetten. Dat verbrand je lichaam eerst. Is dat op, worden eiwitten aangesproken. Eiwittenvoorraad leeg?
Spierverbranding zal gebeuren.

Er is niets positiefs aan roken. Maar dat wil niet zeggen dat je niet mag roken.
Doe jij dat liever, OK. Ga ermee door en sterf binnen de 15 jaar. Als je geluk hebt, heb je een rokersbeen en amputeren ze een been of andere lichaamsdelen. Ook leuk: longkanker en sneller uitgeput omdat je amper kan ademhalen. Handig tijdens een setje squatten.
Ik ken iemand en die rookt en traint. Op een strongman-wedstrijd stak hij de ene sigaret na de andere op. Hij trainde al 3/4 van een jaar niet en werd 10e van de 13. Hij woog wel 105kg voor 1m95. Moest hij blijven getraind hebben en niet roken, hij woog 5 - 10kg meer en kon zo zeker in de top 5 belanden.
Zie je wat voor een invloed dat heeft?
En als je voetbalt, spreek je spieren aan. Je beenderen zullen zich niet van hun eigen strekken om tegen een bal te shotten.
Voetballen kan perfect: meer eten en je hebt je weggespeelde energie terug. Die energie zijn koolhydraten en vetten. Dat verbrand je lichaam eerst. Is dat op, worden eiwitten aangesproken. Eiwittenvoorraad leeg?
Spierverbranding zal gebeuren.
Als je teveel eiwitten nam had je ook kans om dikker te worden(glutose etc) heb ik eens ergens opgevangen. Klopt dit eigenlijk?Dit klopt helemaal tot de laatste zin.
Eiwitten kunnen niet worden opgeslagen en als je er teveel van binnenkrijgt worden ze afgebroken en als energie gebruikt en verwerkt door de blaas..

Ja alleen ligt eraan hoe die het doet, 10 kg vet heb je zo.
Als je teveel eiwitten nam had je ook kans om dikker te worden(glutose etc) heb ik eens ergens opgevangen. Klopt dit eigenlijk?![]()
makkelijk vind ik nogal overdreven. als hij alles perfect doet zou het hem moeten lukken, maar verre van makkelijkAls hij meteen correct aan de slag gaat haalt hij makkelijk 90 kg @ 15% BF in 10 maanden.
Hard trainen, veel vreten.
Theoretisch gezien wel, in de praktijk lijdt een teveel aan eiwit zelden tot vet. Eiwitten worden in tegenstelling tot KHs en vet heel moeilijk omgezet naar vet.
goed dat je van plan bent om te stoppen met rokenIk ben van plan om binnen een maand helemaal te stoppen met roken!
Welke weightgainers kan ik het beste kopen?
Ik wil wel aankomen maar niet heel vet worden.
Kan iemand voor mij een eetschema samenstellen?
Dat zou ik heel erg waarderen.
En hoeveel uur kan ik het beste trainen per week?
Ik ben wel een rookie he hou daar rekening mee.