MuscleMeat

Te Dun (HELP!)

Fix voor jezelf een fatsoenlijk voedingsschema en ga lekker beuken in de sportschool! En no pain no gain.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb 10% BF moet ik weightgainers nemen die zich puur alleen op de spieren richten of moet ik ook wat vet aankomen wil ik echt gespierd worden in de toekomst?

Nee je hoeft niet perse vet aan te komen, ga clean eten.

Ik heb vandaag Muscle & Weight Gainer van "Precision Engineered gehaald in Aarbeien smaak.

Is dit een goed product?

Ik persoonlijk vind het niks, bijna alles van dat merk werkt onder de maat.

Sinds ik meer ben gaan eten moet ik minder plassen.
Kan het zijn dat ik te veel eiwitten inneem?
Moet ook heel veel zachte stinkende scheten laten.
Ik drink de laatste week ongeveer 4 liter water, 1 liter melk en 1 liter vruchtensap per dag.
Voorheen dronk ik eigenlijk nooit melk.
Kan het daar aan liggen?
Ik had iets gelezen over eiwitten in de urine en nierfalen dus daar ben ik wel wat ongerust over.

Ik moet maandag naar de internist en ga gewoon weer even een weekendje wat minderen met de eiwitten.
Heb de shakes trouwens ook nog niet geprobeerd uit angst.

apart man

Nu even serieus. Je moet het natuurlijk allemaal wel opbouwen. Als ik ineens 4 liter melk drink plof ik ook de wereld bij elkaar.
Urine en nierfalen hoef je geen zorgen over te maken. Tenzij je slechte nieren hebt of monsterlijk veel eiwit zou nemen.

Laatst bewerkt:
misschien zijn het ontwenningsverschijnselen

ik zou ook helemaal ziek worden als ik 25 sigaretten moest roken op een dag :O

melk helpt je trouwens met spieren opbouwen, je kan ook chocomelk nemen. Daar zitten alleen wel meer koolhydraten in maar dat is denk ik niet erg voor je.

Persoonlijk vind ik melk en chocomelk hele makkelijke manieren om op dagbasis veel eiwitten binnen te krijgen.

Maarja als je je er egt slecht door voelt dan moet je stoppen.

later,

tha bomb

Vandaag bij de internist geweest...
Hij zei dat Weightgainers commerciele troep is zonder weinig effect maar dat ik het zonder probleem in kan nemen.
Mijn vraag aan jullie:
Wanneer kan ik de Weightgainer shake het beste nemen?
Ontbijt, Brunch, Lunch, voor de Training of na de Training?

@davy: Zonder weinig effect = veel effect.

Ligt te zien aan de rest van je voeding maar over het algemeen: peri-workout. Dus voor, tijdens of na. En ze hebben we degelijk effect maar dan moet de rest ook in orde zijn. Een weight gainer is geen wondermiddel.

ga eerst eens je doel aanpassen ;)

stel jezelf een haalbaar doel en ga er aan de slag mee

vreten en trainen

en weightgainer laat gerust nog maar staan ga eerst veel eten met normale voeding

Terug
Naar boven