MuscleMeat

te grote benen voor bovenlichaam

je vraag voor een pic komt niet uit informatiedrang, maar je ben erop aan het wachten om hem te kunnen afbreken, je eigen ego een boost te geven en je eigen doelen te verheerlijken.

Als je vraagt hoe ik dat weet: omdat quasi elk topic hierover zo eindigt op dbb.

+1

:windup:

Haha, wat een internethelden hierzeg. In echte leven hebben ze gefaald, proberen ze het ''offline'' leventje weer op te pakken haha

je vraag voor een pic komt niet uit informatiedrang, maar je ben erop aan het wachten om hem te kunnen afbreken, je eigen ego een boost te geven en je eigen doelen te verheerlijken.

Als je vraagt hoe ik dat weet: omdat quasi elk topic hierover zo eindigt op dbb.

Nee, namelijk wel uit informatiedrang. Gewoon, omdat het kan.

Wat ben jij voor kneus dan als ik gewoon vraag om een pic ? t*ring man, k*thater. Ga anders eens met teddybeertjes spelen

:roflol: :roflol: Moet ik het echt nog uitleggen.. Het gaat niet om een bepaald beeld waar je aan moet voldoen om een wedstrijd oid te draaien, deze persoon traint voor zichzelf. Voor wie moet je dan de proporties in orde krijgen zodat je tevreden kan zijn? Voor jezelf ja. Moeilijk antwoord he?

Ik vraag me trouwens af of ik wel met je in discussie moet gaan.. Mensen met minder dan een 100kg bench neem ik al niets van aan, dan is een 65kg bench natuurlijk helemaal een lachertje.

:roflol: :roflol: Moet ik het echt nog uitleggen.. Het gaat niet om een bepaald beeld waar je aan moet voldoen om een wedstrijd oid te draaien, deze persoon traint voor zichzelf. Voor wie moet je dan de proporties in orde krijgen zodat je tevreden kan zijn? Voor jezelf ja. Moeilijk antwoord he?

Ik vraag me trouwens af of ik wel met je in discussie moet gaan.. Mensen met minder dan een 100kg bench neem ik al niets van aan, dan is een 65kg bench natuurlijk helemaal een lachertje.

Wtf man ? Hij zegt zelf dat ie pics ging posten en ik ben gewoon benieuwd naar zijn fysiek ? Ik snap echt je probleem niet hoor ... Zeg ik soms dat ie monster benen moet krijgen ? Man man man :rolleyes:

Maar goed, ik wil helemaal geen problemen man, laten we het gewoon hier bij houden en het zo laten als volwassenen of gaat dat niet als een buffel van 150kg bij 3% :o ? j/k

Pwned! :rolleyes: Idd, ben het met a1s eens.

Wie ben jij dat je de mening van de topicstarter kunt veranderen, minder afkraken en trainen. (geleerd van a1s, minder praten en gewoon uitproberen :o)

antwoord is al gegeven
adonis weegt 90 ofzo

voor kracht trainen groeien ze ook wel
gewoon zelfde gewicht blijven hangen en niet zwaarder maken voor trainen
zal groei ook wel belemmeren en niet dan je setjes weer verhogen ofzo
gewoon niet je spieren helemaal kapot maken

Pwned! :rolleyes: Idd, ben het met a1s eens.

Wie ben jij dat je de mening van de topicstarter kunt veranderen, minder afkraken en trainen. (geleerd van a1s, minder praten en gewoon uitproberen :o)

Ik zeg net dat ik gewoon foto's wil zien aangezien hij zelf zei dat hij ze ging posten ? Ik zeg toch helemaal niets van afkraken oid ? Leer eens lezen en ga dan typen ...

Hehe hier spreek je jezelf wel een beetje tegen bro :P , aangezien je zegt :'' ieder zijn doelen'' dan is het doel van hem misschien geen kracht..

No offence maar dit zal wel weer zo'n gevalletje zijn:
-of hij heeft een soort van lijntje in zun quads en vind het te ''groot worden''
-excuus hebben om geen benen te trainen
-alles loopt voor? hams kuiten quads?

Foto zou idd degelijk iets uitmaken , niet alleen om uit te lachen dat ze klein zijn , maar om toch mischien het tegendeel te bewijzen.

-of hij heeft een soort van lijntje in zun quads en vind het te ''groot worden''

Foto zou idd degelijk iets uitmaken , niet alleen om uit te lachen dat ze klein zijn , maar om toch mischien het tegendeel te bewijzen.

Denk je echt dat hij z'n benen gaat trainen voor hypertrofie wanneer hij geen grotere benen wil? Hij gaat z'n benen nu op kracht trainen. Als hij dat doet zal z'n lichaam meer in evenwicht zijn dan dat hij denkt 'o, ik kan m'n benen helemaal niet trainen anders ziet het er niet uit'. Jij wilt nog steeds de kant op dat je iemand overtuigt, waarom zou je dat überhaupt willen? Hij heeft z'n mening allang gevormd.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb het al voorbij zien komen, ik ga toch afgekraakt op de fotos worden. Krijg geen serieus advies. Dacht dat deze site er was om elkaar te helpen. Benen kunnen voor sommige mensen niet groot genoeg zijn, maar volgens mij zeg ik dat ik vind dat mijn benen te groot zijn in vergelijking met mijn lichaam. Wat kan ik het beste doen om me benen wat minder snel te laten groeien en de bovenkant wat meer, zodat het hele plaatje goed in verhouding is.

Denk je echt dat hij z'n benen gaat trainen voor hypertrofie wanneer hij geen grotere benen wil? Hij gaat z'n benen nu op kracht trainen. Als hij dat doet zal z'n lichaam meer in evenwicht zijn dan dat hij denkt 'o, ik kan m'n benen helemaal niet trainen anders ziet het er niet uit'. Jij wilt nog steeds de kant op dat je iemand overtuigt, waarom zou je dat überhaupt willen? Hij heeft z'n mening allang gevormd.
Sorry , dat was sowieso niet mijn bedoeling.
Voor mij wekt het alleen irritatie op dat hij om hulp vraagt om zijn te grote benen.
Zelfde dat ik een topic zou open emt de zin '
Dus vraag je om fotos , zijn ze te klein , dan zeg je het netzoals dat je het tegen een anorexia patient aangeeft dat ze dun is.
Ugh wat ik ook zelf ervaren heb is dat spiegels erg kunnen verteken , grote vp = grotere benen = minder definitie. mischien heeft dus het vp mee te maken.

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

ik heb het al voorbij zien komen, ik ga toch afgekraakt op de fotos worden. Krijg geen serieus advies. Dacht dat deze site er was om elkaar te helpen. Benen kunnen voor sommige mensen niet groot genoeg zijn, maar volgens mij zeg ik dat ik vind dat mijn benen te groot zijn in vergelijking met mijn lichaam. Wat kan ik het beste doen om me benen wat minder snel te laten groeien en de bovenkant wat meer, zodat het hele plaatje goed in verhouding is.
wat je kan doen is benen gewoon evenm hard te trainen en wat ''achterloopt'' bijv extra aan te pakken bijv train vor voor 6 weken borst 2 x in de week of plak je het achter bijv een andere kleine-spier trainings dag.

En dat het forum niet helpt betreft:Tis ook hoe je het brengt, als je geen fotos wilt posten doe eht dan neit , maar als je zeker bent dat het afgekraakt word weet je dus dat ze te klein zijn?
Je hoofd hoeft er neit op dus identiteit zal je nooit vrij geven.

• Topic Starter Topic Starter

benen trainen vind ik heerlijk
-klopt
-als je een excusses zoekt om een bepaalde spiergroep te trainen moet je gaan schaken
-vooral me quads en me kuiten, maar kuiten vind ik wel mooi zo groot

ken je dat apparaat waar je op neer zit en je benen open en dicht doet?
Zoja vervang dan je squats hierdoor, doe dit met een twee a drietal reps per setje, 90 percent van je max RM.

zero-massa winst verzekerd :thumb:

Sorry , dat was sowieso niet mijn bedoeling.
Voor mij wekt het alleen irritatie op dat hij om hulp vraagt om zijn te grote benen.
Zelfde dat ik een topic zou open emt de zin '
Dus vraag je om fotos , zijn ze te klein , dan zeg je het netzoals dat je het tegen een anorexia patient aangeeft dat ze dun is.
Ugh wat ik ook zelf ervaren heb is dat spiegels erg kunnen verteken , grote vp = grotere benen = minder definitie. mischien heeft dus het vp mee te maken.

Als ie pics van zn benen gaat posten (die HIJ overigens groot genoeg vindt) loopt t hier binne 5 minuten vol met trolls die niets anders posten van: "JONGE DIE BENE ZIJN HELEMAAL NI GROOT GA SQUATEN h**r!" :rolleyes:

Als ie pics van zn benen gaat posten (die HIJ overigens groot genoeg vindt) loopt t hier binne 5 minuten vol met trolls die niets anders posten van: "JONGE DIE BENE ZIJN HELEMAAL NI GROOT GA SQUATEN h**r!" :rolleyes:

16 jarige logica :). Trolls worden trouwens gebanned

Ontopic

als je geen grotere benen wilt moet je ze niet voor hypertrofie trainen natuurlijk,
maar ik zou r wel ff over nadenken, juist omdat je aanleg heb voor grote benen is het mooi om ze te ontwikkelen:)

Terug
Naar boven