MuscleMeat

te mager om te trainen?

Niet te veel luisteren naar wat anderen zeggen. Ik begon rond de 60kg en heb op "m'n top" de 125 aangetikt, vrijwel niets is onmogelijk.

OP je fysiek is vergelijkbaar met het startfysiek van velen mensen hier, ik kan even geen ander bekend voorbeeld noemen dus noem ik even 'Zyzz' je startfysiek is vergelijkbaar met dat van hem.

Mooi moment om te gaan beginnen dus, ik zou bijna zeggen dat je al een steentje voorloopt op dikkere mensen, jij kan gelijk beginnen met een bulk. Verdiep je AUB z.s.m. in de voedings en training standaarden zodat je gelijk een knallende start maakt. Maak niet de fout als velen (waaronder ik zelf) dat je een beetje gaan lopen aan klooien.

Heel veel succes!

gewoon meer gaan eten en ook drinken waar veel in zit zoals melk,chocolademelk,noten,brinta noem het maar op leer je eerst jezelf elke dag meer en meer eten en let op niet teveel vette mac troep eten want de kans is groot dat je daardoor zelfs afvalt ipv aankomt. verder wat bij mij werkt is 3x per week trainen en dan maandag benen dag squats doen omdat je daarmee groeihormoon aanmaakt en daar dus dan de dagen erna profijt van kan hebben verder 6herhalingen 3sets per oefening(niet 6x6 oid) en geen cardio voor de training! vooral squats,pull ups,deadlift,bankdrukken en dumbell flyes doen! ik woog toen ik begon met trainen 4maanden geleden.... 60kg bij 1.93!!!! nu weeg ik 74kg met hetzelfde vet percentage! verder kan ik je aanraden om fenegriek pillen te slikken deze zijn goed voor je gezondheid want het is ontstekingsremmend en goed voor je longen maar het belangrijkste is... je krijgt er vet veel honger van als je er 3per dag minimaal slikt en het verhoogd je groeihormoon niveau en testosteron niveau waardoor je dus sneller groeit in spiermassa. veel mensen die erg dun zijn hebben of een te snelle verbranding of eten te weinig of hebben angstproblemen oid.... wat ik je kan aanraden stop geen suiker meer in je koffie thee etc..drink geen cola en energy drank want suiker is de brandstof voor je bijnierschors om adrenaline af te geven en stresshormonen met als gevolg dat je dus nog dunner wordt.... uiteraard zit er ook suiker in chocolademelk... maar er zit ook vet in en eiwitten en die zijn heeel belangrijk als je wat zwaarder wil worden.

gewoon meer gaan eten en ook drinken waar veel in zit zoals melk,chocolademelk,noten,brinta noem het maar op leer je eerst jezelf elke dag meer en meer eten en let op niet teveel vette mac troep eten want de kans is groot dat je daardoor zelfs afvalt ipv aankomt. verder wat bij mij werkt is 3x per week trainen en dan maandag benen dag squats doen omdat je daarmee groeihormoon aanmaakt en daar dus dan de dagen erna profijt van kan hebben verder 6herhalingen 3sets per oefening(niet 6x6 oid) en geen cardio voor de training! vooral squats,pull ups,deadlift,bankdrukken en dumbell flyes doen! ik woog toen ik begon met trainen 4maanden geleden.... 60kg bij 1.93!!!! nu weeg ik 74kg met hetzelfde vet percentage! verder kan ik je aanraden om fenegriek pillen te slikken deze zijn goed voor je gezondheid want het is ontstekingsremmend en goed voor je longen maar het belangrijkste is... je krijgt er vet veel honger van als je er 3per dag minimaal slikt en het verhoogd je groeihormoon niveau en testosteron niveau waardoor je dus sneller groeit in spiermassa. veel mensen die erg dun zijn hebben of een te snelle verbranding of eten te weinig of hebben angstproblemen oid.... wat ik je kan aanraden stop geen suiker meer in je koffie thee etc..drink geen cola en energy drank want suiker is de brandstof voor je bijnierschors om adrenaline af te geven en stresshormonen met als gevolg dat je dus nog dunner wordt.... uiteraard zit er ook suiker in chocolademelk... maar er zit ook vet in en eiwitten en die zijn heeel belangrijk als je wat zwaarder wil worden.

Hoofdletters, not even once.. Wat een hoop stront voor de rest..

Hoofdletters, not even once.. Wat een hoop stront voor de rest..

Dat je überhaupt de moeite neemt om z'n lap tekst te lezen..
Als iemand niet weet wat interpunctie is, is die meestal ook niet intelligent genoeg om wat interessants neer te zetten.
Dus dat kun je maar beter overslaan dan :D

Ik ben ook van ver gekomen en heb nu wel wat massa gegained door flink boven onderhoud te eten (hoog metabolisme net zoals jij neem ik aan), onthoudt dat: dirty bulking is results ;). Ik zou cardio ook helemaal skippen als ik jou was, en probeer je trainingen te beperken tot zeker niet langer dan 90 min. Good luck

• Topic Starter Topic Starter
Super. Dit werkt motiverend

Hahaha doet me aan mezelf denken. ik begon ook precies zo. Hier leuke vergelijking.

Moet er nog steeds om lachen als ik het zie. Eten, eten, eten, eten, eten!!!!!!

foto'tje erbij voor de motivatie

skinny2.jpg

juli_2013.jpg

Haha wat woog je links bro?

ik denk 61 kilo.

was mijn eerste vakantie alleen naar Mallorca met vrienden. Niet gek dat ik geen moer scoorde in de clubs toen. haha

Haha nu ook niet want lelijke hoofd is gebleven :trollface:

Wel super progressie :thumbs:

Ik denk dat je even met jesse2010 moet praten

Het kan allemaal makkelijk als je maar veel gaat eten. Ben zelf al 20 kilo bijgekomen en laatste paar kilo door veel eten en trainen.
Veel mensen denken dat ze veel eten.. maar als je alles eens op een rij zet zal je zien dat het nog best tegenvalt wat je eet. Dus maak een goed schema. Reken je behoefte uit en ga er 250-500 kcal boven zitten.
Kom je niet aan dan verhoog je weer verder. Ik kwam erachter dat ik ruim 1000 kcal boven onderhoud moet eten om aan te komen. Dus meer eten = aankomen! Ga ervoor!

ik wou dat ik zo mager was om te beginnen met KT, ik ben nu voornamelijk en bijna constant bezig om mijn vet percentage omlaag te krijgen....

Het kan allemaal makkelijk als je maar veel gaat eten. Ben zelf al 20 kilo bijgekomen en laatste paar kilo door veel eten en trainen.
Veel mensen denken dat ze veel eten.. maar als je alles eens op een rij zet zal je zien dat het nog best tegenvalt wat je eet. Dus maak een goed schema. Reken je behoefte uit en ga er 250-500 kcal boven zitten.
Kom je niet aan dan verhoog je weer verder. Ik kwam erachter dat ik ruim 1000 kcal boven onderhoud moet eten om aan te komen. Dus meer eten = aankomen! Ga ervoor!

Dus je woog eerst 30 kilo? :p

:spaz::nut::spaz:

Volgens mij heb je dan gewoon een miscalculatie in wat je onderhoud is hoor..
Nope.. was geen miscalculatie... mijn stats zijn up to date... en sport 3 x 45 min KT en geen cardio... dus onderhoud zou 1845 zijn.... eet nu +3000....

Terug
Naar boven