MuscleMeat

te mager om te trainen?

Jup ja man je begint al.droog dat is alleen maar beter dan zie je supersnel resultaat en dat motiveert juist!
Idd wat iedereen zegt veel eten (wel gezond ) en lkkr veel sporten erbij en je zal snel resultaat gaan zien :) en dat het slecht voor je is is onzin !! Sporten is voor niemand slecht!! Suc6

je bent nooit te mager om te trainen, poep verhaal is dat.
vreten en knallen zal ik zeggen en dan ga je groeien jongen.

come and join us at the dark side
3ofgew.jpg

Genoeg voorbeelden van dunne mensen hier op het forum die zwaarder zijn geworden , ikzelf woog in den beginne 62 kg en nu 108 en dit op 6 jaar tijd . Aankomen is eten . Iedereen kan sterker en zwaarder worden .

zo ben ik ook begonnen kerel!! Gewoon goed luisteren naar mensen waarvan JE IETS HEBT VAN DIE KEREL wil ik wel eens geloven. Want er zijn heel veel mensen en meerdere wegen naar succes. En telkens je doelen bijstellen. Daar leer je veel van. En vooral plezier hebben.

Heel veel succes

Genoeg rukken dan kom je er wel . Te dun om te trainen wat een onzin begin met trainen en laat je hersens ook is trainen want dit is te dok voor woorden

Hallo.

ik ben nieuw op dit forum.
Train nu sinds kort 3x per week
ik wil niet giga breed worden maar ik zou wel een beetje body willen kweken.

Ik heb gehoord dat als je zo dun bent als mij dat het weinig zin heeft om te gaan trainen.
ik heb een tijdje terug een weightgainer gebruikt met weinig succes.

klopt het dat ik nu voor jan lul in de sportschool sta?

Als je gaat lopen prutsen sta je wel voor lul ja. Ga gewoon een beetje undercover, bedekt trainen. Ga flink eten, echt als een mother****er. En in de sportschool doe je gewoon een goed schema, 3x per week is goed, met veel compound movements. De rest van je tijd besteed je aan je hier inlezen om kennis te vergaren.

was vroeger net zo mager ventje als jij heb me doel wel bereikt dus gene die zeg dat geen zin heeft weet totaal niet wat die zegt zal wel troll wezen :)

niemand is te mager om te trainen, iedereen begon met niks ;) en als je denkt dat je voor lult loopt omdat je mager bent doe je een trui aan en rammen!

---------- Post added 17 October 2013 at 18:44 ----------

gewoon meer eten, en laat die weightgainers maar in de winkel, ik heb zo ook maar merk er ook niet veel van.

Hallo.

ik ben nieuw op dit forum.
Train nu sinds kort 3x per week
ik wil niet giga breed worden maar ik zou wel een beetje body willen kweken.

Ik heb gehoord dat als je zo dun bent als mij dat het weinig zin heeft om te gaan trainen.
ik heb een tijdje terug een weightgainer gebruikt met weinig succes.

klopt het dat ik nu voor jan lul in de sportschool sta?

Dat zal geen probleem zijn, haha.

Een pak eten, en echt berekenen hoeveel je binnen hebt en hoeveel je moet binnen hebben.
En gewoon gaan trainen (inlezen natuurlijk :D).

kan zeker gewoon beginnen en jezelf max volvreten met ja alles wel zo'n beetje als je zo dun bent, heb t zelfde probleem

Yup precies. En ik ben ook veel aan het eten maar ik kom gewoon niet makkelijk aan

dan is er 1 oplossing: MEEEEEEEEEEER eten!!!!
Bereken je behoefte en ga daar structureel boven zitten.
Dus niet een bakje kwark en een boterhammetje meer, maar de hele mother****ing dag vreten tot je er gek van wordt.

hf gl

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niets is onmogelijk. Hard trainen en veeeeel eten

Lees de voeding stickies en probeer eens IIFYM manier van eten, kan ik iedereen aanraden, makkelijker en meer mogelijkheden dan "'clean" eten.

http://iifym.com/

Veder zal ik concentreren op een Push Pull Legs schema. Toen ik voor het eerst trainde had ik hier veel aan.

Push (Chest/Triceps/Shoulders):

Flat Barbell Bench Press: 5x5
Seated (or Standing) Barbell Shoulder/Overhead Press: 3x5
Incline Barbell Bench Press: 3x5
Dumbbell Side Lateral Raise: 3x10-12
Rope Pushdowns (circuit machine): 3x10-12
Overhead Dumbbell Extension or similar triceps exercise: 3x10-12
Shrugs(circuit machine or dumbbells): 3x10-12

Pull (Back/Biceps):

Barbell Rows: 5x5 of Deadlifts 5x5
Lat Pulldowns with (Long Bar or V-bar) (circuit machine): 3x8-10
Seated Rows (circuit machine) - optional if already doing barbell rows: 3x8-10
Face-pulls: 3x-10-12
Barbell Bicep Curls (Alternate between close and normal grip): 4x-10-12
Choice of one other bicep exercise (typically Hammer Curls): 3x10-12

Legs (Quad/Ham/Calves):

Barbell Squats: 5x5
Leg Press (optional if already doing above squats): 3x8-10
Leg Extensions (circuit machine): 3x10-12
Hamstring Curls (circuit machine): 3x10-12
Standing Calf Raises (circuit machine): 5x10-12

I usually do either P/P/L [REST] P/P/L or P/P/L/P/P/L[Rest]

* I did not list any warm-up exercises. *

Succes!

Laatst bewerkt:
dik dun obesitas anorexia, iedereen kan trainen. kwestie van goed inlezen een goed voedingsschema maken en keihard trainen en goed slapen. net als iedereen hier kan ik je garantie geven dat je dan vanzelf goed gaat groeien

Trainen heeft absoluut zin! En daarnaast ook een flink portie geduld, maar dat geldt voor iedereen.

Starten met een goed ontbijt, en eten eten eten tot je er bij neer val. Mij is het ook gelukt ;)

Terug
Naar boven