AndroidHealthClinic

te mager om te trainen?

Wtf onzin!! Super veel eten en trainen! Than everyone can be big!!

Hallo.

ik ben nieuw op dit forum.
Train nu sinds kort 3x per week
ik wil niet giga breed worden maar ik zou wel een beetje body willen kweken.

Ik heb gehoord dat als je zo dun bent als mij dat het weinig zin heeft om te gaan trainen.
ik heb een tijdje terug een weightgainer gebruikt met weinig succes.

klopt het dat ik nu voor jan lul in de sportschool sta?
haha nee hoor , het gaat wel iets moeilijker gaan maar als je blijft doorzetten en goed blijft eten kom je er wel ;)

Ik was ook erg mager, magerder dan jij.. ik woog 48 kg op mijn 16 toen ik begon, was toen 175 lang.
Nu ben ik 176 met 81 kg en 10 % vet. Met andere woorden er is hoop voor iedereen!

Knallen, eten en rusten.

Grts

Eten, eten en nog is eten

Te dun om te trainen ? LOL
Blijven volhouden , goed voedselschema + Trainingschema aanschaffen en gaan !

Gewoon een stevige bulk doen!

HA. Ecto

Inderdaad. Mischien moet jij net wat harder werken. Maar je komt er wel met doorzettingsvermogen.
Toen ik begon met trainen werd ik uitgelachen omdat ik altijd de dunste uit onze vriendengroep was.
Nu durven ze niet eens een hand naar me op te heffen:D Het enige wat jij moet doen is hard werken.

• Topic Starter Topic Starter
Er begint al verbetering te komen nu 2 maandjes bezig en ben al flink wat aangekomen!
Ik zat een periode zonder werk en was daardoor zeer slecht gaan eten.
Ben weer een tijdje aan het werk nu en het gaat wel lekker zo.
Ik ontbijt nu voor het eerst in mijn leven em eet ook warm tussen de middag verder eet ik gewoon normaal en gebruik ik whey and oats (wonderspul)
Thanks for the replies jullie geven mij echt motivatie

Er begint al verbetering te komen nu 2 maandjes bezig en ben al flink wat aangekomen!
Ik zat een periode zonder werk en was daardoor zeer slecht gaan eten.
Ben weer een tijdje aan het werk nu en het gaat wel lekker zo.
Ik ontbijt nu voor het eerst in mijn leven em eet ook warm tussen de middag verder eet ik gewoon normaal en gebruik ik whey and oats (wonderspul)
Thanks for the replies jullie geven mij echt motivatie

Ben je 1,97m? Wij zijn benieuwd naar de foto's op dit moment! Keep it up.

Ik heb vandaag mijn vet percentage laten meten en ik kwam uit op een 7.5% raar want ik dacht altijd dat ik het minst vet had van de rest van mijn vrienden maar goed..

Dit zijn foto's van voor en na.
Voor sommige van jullie stelt het niks voor maar ik zie progressie.
Ik ben al ruim 10 kilo aangekomen en ik voel me er een stuk beter bij.

De onderste foto is van 2 maanden terug.

uploadfromtaptalk1405928785820.jpg

uploadfromtaptalk1405929009793.jpg

uploadfromtaptalk1405929027829.jpg

uploadfromtaptalk1405929043530.jpg

uploadfromtaptalk1405929060720.jpg

Niemand is TE mager om te trainen.

Zie je, iedereen kan aankomen. :)

Probeer wel recht op te staan kerel, scheelt al een hoop.

Netjes! Idd rechtop staan en doorgaan.

10kg in 9 maanden is prima. Vooral zo doorgaan. Zeker als je zelf de veranderingen goed kunt zien. VP van 7.5% is weinig. De meesten hier hebben wel een hoger vetpercentage. Hoe heb je je VP laten meten? Niet elke methode is even betrouwbaar. Als je VP echt 7.5% is, kun je rustig nog een schep bovenop je voeding doen.

10kg in 9 maanden is prima. Vooral zo doorgaan. Zeker als je zelf de veranderingen goed kunt zien. VP van 7.5% is weinig. De meesten hier hebben wel een hoger vetpercentage. Hoe heb je je VP laten meten? Niet elke methode is even betrouwbaar. Als je VP echt 7.5% is, kun je rustig nog een schep bovenop je voeding doen.
10 kilo in 2 maanden.
Mijn vet percentage is wel op de goedkope manier gemeten met een apparaat.
Geen idee hoe het heet maar je vult je leeftijd lengte en gewicht in en dan meet ie het.
Het had wel wat weg van een xbox controller..[emoji12]

Ik heb vandaag mijn vet percentage laten meten en ik kwam uit op een 7.5% raar want ik dacht altijd dat ik het minst vet had van de rest van mijn vrienden maar goed..

Jij wat broeder

Verder goed bezig hoor! En inderdaad wat de anderen zeggen, een goede houding verbetert echt veel.

Ga zo door

7.5% na 10kg aangekomen te zijn in 2 maanden

10 kilo in 2 maanden.
Mijn vet percentage is wel op de goedkope manier gemeten met een apparaat.
Geen idee hoe het heet maar je vult je leeftijd lengte en gewicht in en dan meet ie het.
Het had wel wat weg van een xbox controller..[emoji12]
OK, ik dacht dat het sinds je eerste post was, my bad.
Zo'n apparaat meet de weerstand door je lichaam. Die zijn niet altijd even betrouwbaar. Het hangt ook af van de vochtbalans in je lichaam. Vooral na de training kun je daar beter geen gebruik van maken, omdat je dan veel vocht verloren bent.

Wat je een tijd zou kunnen doen is je gewicht en je buikomtrek meten op vaste momenten in de dag. Als je dat een tijd in de gaten houdt, zie je wel welke kant het uitgaat. 1x per week zou genoeg moeten zijn, omdat gewicht en middelomtrek wel eens willen varieren. Ook op basis van deze waarden kun je je VP berekenen. Dat is misschien niet altijd even betrouwbaar, maar het geeft wel een indicatie. De berekende waardes kun je natuurlijk wel onderling vergelijken.

Bedankt voor de tip ik ga maar eens een meetlint aanschaffen

Terug
Naar boven