AndroidHealthClinic

te snel achter elkaar eten

michelm1989

Cool Novice
Waardering
9
Lengte
1m78
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

het komt regelmatig voor dat ik twee maaltijden snel achter elkaar eet. Dan zit er bijvoorbeeld maar 1-2 uur tussen. Dit doe ik zodat ik genoeg binnen heb voordat ik ga trainen. Kan dit kwaad? Neemt mijn lichaam dan wel alles op?

Mvg,
michel

Volgens mij maakt dit niet uit, doe het zelf soms ook wel eens. (correct me if i'm wrong)

Kan geen kwaad.
Maar je hoeft het niet te doen zodat je genoeg binnen hebt om te trainen. ALs je maaltijd gelijk over de dag zijn verdeeld zit dat wel goed.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga het dan inderdaad iets rustiger aan doen qua naar binnen stampen. En verplaats 1 maaltijd naar na t trainen. Mocht ik onverwachts een keer laat trainen neem ik hem er gewoon voor.

Bedankt voor de reacties.

je lichaam neemt het op en gezien je niet zoveel energie nodig hebt (die je krijgt uit 2 maaltijden zo snel op elkaar) zal er meer in het vetweefsel worden opgeslagen. Vetweefsel wordt later dan weer aangesproken voor energie omdat , ga ik vanuit, je meer tijd hebt zitten tussen je andere maaltijden.
Beste is gewoon om de 3 uur eten, maar geen ramp als je het af en toe niet doet.

Ikzelf doe dit trouwens altijd. Gebakken aardappels+kalkoenfilet..en dan 30 min later een zooi rijstwafels en vervolgens trainen. Krijg ik een goeie pomp van altijd. Niks gemerkt van negatieve bijwerkingen.

Terug
Naar boven