Fitness Seller

Te snel een stijve

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is normaal gast.

Maar ik ken het probleem, tijdje geleden bleef ik bij een vriendinnetje slapen; "puur vriendschappelijk", maar toen ging ze met haar strakke kont (string) tegen m'n lul aan liggen en pakte ze m'n arm en sloeg die over haar (t**ten) heen.

Ik heb innerlijk gevochten, gevochten om geen stijve te krijgen. Want dat voelt ze meteen natuurlijk, en ik wilde het spelletje winnen. Dus ik dacht aan het volgende;
- ik ben m'n eigen oma aan het nken
- iemand slaat een spijker door m'n eikel
- ik laat een bloedzuiger in m'n pisbuis verdwijnen
- iemand slaat met een hamer op m'n eikel.

etc etc.

Uiteindelijk voelde ik alsnog m'n hartslag in m'n lul kloppen. Game over.
En toen heb ik haar maar gedoet. Tja je moet wat...

Bahahahaha :D +1

Dat is normaal gast.

Maar ik ken het probleem, tijdje geleden bleef ik bij een vriendinnetje slapen; "puur vriendschappelijk", maar toen ging ze met haar strakke kont (string) tegen m'n lul aan liggen en pakte ze m'n arm en sloeg die over haar (t**ten) heen.

Ik heb innerlijk gevochten, gevochten om geen stijve te krijgen. Want dat voelt ze meteen natuurlijk, en ik wilde het spelletje winnen. Dus ik dacht aan het volgende;
- ik ben m'n eigen oma aan het nken
- iemand slaat een spijker door m'n eikel
- ik laat een bloedzuiger in m'n pisbuis verdwijnen
- iemand slaat met een hamer op m'n eikel.

etc etc.

Uiteindelijk voelde ik alsnog m'n hartslag in m'n lul kloppen. Game over.
En toen heb ik haar maar gedoet. Tja je moet wat...

hehe meester :D

Niks om je voor te schamen, de meeste vrouwen zullen zich best gevleid voelen.

Als een meid perongeluk tegen me aanloopt word die al stijf :(

ik krijg al een stijve als ik hand in hand loop met een meisje

Als een meisje tegen me praat word die al stijf :(

Beter snel een stijve dan geen stijve

Ik krijg veel te snel een stijve penis Als een meisje op me ligt ofzo dan wordt ik al veel te geil. Ook mijn paard staat binnen 2 sec al te steigeren. Soms is dat echt wel irritant. :( Iemand die dit kent? Wordt niet leuk als ik van de zomer mijn biceps wil showen en chicks gaan aan me zitten :( Kan ik hier iets aan doen of ... ?

En tijdens de daad? Of zakt 'ie dan af? :p

Zelfde hier, zodra er een meisje op mijn schoot zit begint mijn paardje al te steigeren. Ik doe er alle aan om het te voorkomen of te verbergen maar wat ik nu doe is, ik leg mijn lul tegen mijn riem aan dus hou ik hem verticaal in men broek tegen mijn buik aan. Als hij dan stijf wordt, merkt niemand er iets van.

Zelfde hier, zodra er een meisje op mijn schoot zit begint mijn paardje al te steigeren. Ik doe er alle aan om het te voorkomen of te verbergen maar wat ik nu doe is, ik leg mijn lul tegen mijn riem aan dus hou ik hem verticaal in men broek tegen mijn buik aan. Als hij dan stijf wordt, merkt niemand er iets van.

dan heb je wel een kleine :rolleyes: hahaha geintje hoor;)

Hahaha gister op het strand nog, ik had bijna continu een stijve terwijl we alleen maar op één handdoek lagen.Vandaar ook dat m´n rug een beetje verbrand is, moest nl bijna voortdurend op m´n buik liggen.
Later heeft ze wel even de druk van de ketel gehaald in het water btw:D

Ik heb het ook haha.
Als ik al in de bus zit en de weg is hobbelig. Gaat die al omhoog staan.

Vind opzich niet zo erg. Maar soms is het wel ongemakkelijk.

:penis:leer er maar van te genieten.
als je straks 50 jaar verder bent denk je met geluk terug aan die goede ouwe tijd

....................

Laatst bewerkt:
Jullie hebben het nog makkelijk, ik krijg al een boner als ik aan een meisje denk.

net ook, zie paar wijfen schaars gekleed met mooie blote voeten op slippers instant boner

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven