Antisocial
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 277
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahahahaha![]()
WAT een verhalen weer...
Gelukkig heb ik niet last van zo'n "verraderlijk" stuk gereedschap![]()
Man toen ik 12 was kreeg ik al een stijve als ik met een meisje aan het msnen was. beat that
Big deal 
Hij stelt zich voor, begint uitgebreid uit te leggen wat hij gaat doen, en ik maar denken: schiet nu maar op met die (lokale) verdoving, dan wordt ie tenminste weer trug slap
En die dokter maar grapjes maken als "een goed doorbloede jongeheer", en "in dit gebied krijg je nooit meer zoveel aandacht......."
Toen ik 10 jaar geleden besneden werd en 25 was, had ik er ook last van...
Eerst kwam zo'n jong verpleegstertje me wat bijscheren...deed me helemaal niks...ik val immers niet op vrouwen....
Ik lig te wachten op de operatietafel (naakt), tot de dokter binnenkomt, die niet veel ouder was dan mij, hoogstens 30/32, hij geeft me een hand, en meteen een enorme stijveHij stelt zich voor, begint uitgebreid uit te leggen wat hij gaat doen, en ik maar denken: schiet nu maar op met die (lokale) verdoving, dan wordt ie tenminste weer trug slap
Maar het idiote van alles was dat tijdens de besnijdenis zelf mijn pik halfstijf bleefEn die dokter maar grapjes maken als "een goed doorbloede jongeheer", en "in dit gebied krijg je nooit meer zoveel aandacht......."
Ik vond de hele gebeurtenis eigenlijk wel erg grappig;-) En die dokter is achteraf misschien nog wel een beetje geplaagd door de verpleegsters, omdat ik duidelijk wel op hem en niet op hen reageerde;-)

Ik had het ook altijd als ik op de bus stapte toen school gedaan was. altijd aan het fantasere over de meisjes die ik die dag gezien had, en over de slette die me geil maakde, of nogal prive vrage stelde. Ter zat 1 bij mij in de klas die een redelijk dikke kont had en ik vond dat wyf zo on-erotisch en bah gewoon op ene dag had die een lang jurk aan + hakke eronder en zat ze tegen over mij en stond ze met haar hakke tege men been aan te schure toen kreeg opeens uit the middle of nowhere nen stijve + ik had goesting voor dat wyf zo hard te batse

Dat is normaal gast.
Maar ik ken het probleem, tijdje geleden bleef ik bij een vriendinnetje slapen; "puur vriendschappelijk", maar toen ging ze met haar strakke kont (string) tegen m'n lul aan liggen en pakte ze m'n arm en sloeg die over haar (t**ten) heen.
Ik heb innerlijk gevochten, gevochten om geen stijve te krijgen. Want dat voelt ze meteen natuurlijk, en ik wilde het spelletje winnen. Dus ik dacht aan het volgende;
- ik ben m'n eigen oma aan het nken
- iemand slaat een spijker door m'n eikel
- ik laat een bloedzuiger in m'n pisbuis verdwijnen
- iemand slaat met een hamer op m'n eikel.
etc etc.
Uiteindelijk voelde ik alsnog m'n hartslag in m'n lul kloppen. Game over.
En toen heb ik haar maar gedoet. Tja je moet wat...