Fitness Seller

Te snel een stijve

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat een epic topic.. :o

Kheb er ook last van.. Maar ik weet wel hoe dat komt..:o

Ach mannen, over 20 jaar lees ik jullie wel weer. ;)

Hahahahaha :roflol: :hahaha:

WAT een verhalen weer... :cool:
Gelukkig heb ik niet last van zo'n "verraderlijk" stuk gereedschap :hahaha:

Hahahahaha :roflol: :hahaha:

WAT een verhalen weer... :cool:
Gelukkig heb ik niet last van zo'n "verraderlijk" stuk gereedschap :hahaha:

mwa als jij met een emmer tussen je benen moet gaan lopen of een dweil lijkt me ook niet alles......maar gelukkig heb ik dat niet meer...als ie er moet zijn is ie der maar anders mooi af in et hokkie

puberteit he..

Gaat snel een stijve ook vaak met snel klaarkomen:P?
Ik heb na een zware trainings sessie sneller klaar van te snel klaarkomen.
Best lastig soms, maar meestal is het niet zo'n probleem.
Iemand anders hier ook last van :P?

oooooo wat was die massage lekker zeg, een uur lang lekker stevig geaaid worden

geen last van erectie, was veels te lekker om aan coïtus te denken haha

kapot gaan van het lachen hier wat een replys komen hier voorbij :trio::bukkake:

Toen ik 10 jaar geleden besneden werd en 25 was, had ik er ook last van...
Eerst kwam zo'n jong verpleegstertje me wat bijscheren...deed me helemaal niks...ik val immers niet op vrouwen....
Ik lig te wachten op de operatietafel (naakt), tot de dokter binnenkomt, die niet veel ouder was dan mij, hoogstens 30/32, hij geeft me een hand, en meteen een enorme stijve :D Hij stelt zich voor, begint uitgebreid uit te leggen wat hij gaat doen, en ik maar denken: schiet nu maar op met die (lokale) verdoving, dan wordt ie tenminste weer trug slap:)
Maar het idiote van alles was dat tijdens de besnijdenis zelf mijn pik halfstijf bleef :D En die dokter maar grapjes maken als "een goed doorbloede jongeheer", en "in dit gebied krijg je nooit meer zoveel aandacht.......":D
Ik vond de hele gebeurtenis eigenlijk wel erg grappig;-) En die dokter is achteraf misschien nog wel een beetje geplaagd door de verpleegsters, omdat ik duidelijk wel op hem en niet op hen reageerde;-)

Toen ik 10 jaar geleden besneden werd en 25 was, had ik er ook last van...
Eerst kwam zo'n jong verpleegstertje me wat bijscheren...deed me helemaal niks...ik val immers niet op vrouwen....
Ik lig te wachten op de operatietafel (naakt), tot de dokter binnenkomt, die niet veel ouder was dan mij, hoogstens 30/32, hij geeft me een hand, en meteen een enorme stijve :D Hij stelt zich voor, begint uitgebreid uit te leggen wat hij gaat doen, en ik maar denken: schiet nu maar op met die (lokale) verdoving, dan wordt ie tenminste weer trug slap:)
Maar het idiote van alles was dat tijdens de besnijdenis zelf mijn pik halfstijf bleef :D En die dokter maar grapjes maken als "een goed doorbloede jongeheer", en "in dit gebied krijg je nooit meer zoveel aandacht.......":D
Ik vond de hele gebeurtenis eigenlijk wel erg grappig;-) En die dokter is achteraf misschien nog wel een beetje geplaagd door de verpleegsters, omdat ik duidelijk wel op hem en niet op hen reageerde;-)

dus jij ben een ridder van de roze tafel??

Ik had het ook altijd als ik op de bus stapte toen school gedaan was. altijd aan het fantasere over de meisjes die ik die dag gezien had, en over de slette die me geil maakde, of nogal prive vrage stelde. Ter zat 1 bij mij in de klas die een redelijk dikke kont had en ik vond dat wyf zo on-erotisch en bah gewoon op ene dag had die een lang jurk aan + hakke eronder en zat ze tegen over mij en stond ze met haar hakke tege men been aan te schure toen kreeg opeens uit the middle of nowhere nen stijve + ik had goesting voor dat wyf zo hard te batse

Goede interpunctie. Leest lekker zo. :thumbup:

tja, wat zijn goede manieren om het tegen te gaan..

laatst, of eigenlijk elke donderdag ga ik naar de masseuse. Ze is opzich op een dronken dinsdag heus wel te doen, maar gewoon zo op een donderdag niet echt vind ik.
Maar als dat mens me aan het masseren is, en je ligt met je ogen dicht half dromerig op dat bedje, dwalen me gedachten steeds af naar dat ik een of ander lekker wijf lig te knallen. Waardoor ik dus weer een stijve leuter van hier tot istanbul krijg. Nouja, dat was me dus de eerste keer overkomen en dat wou ik dus niet echt meer meemaken.

Wat goed werkt is moeilijke rekensommen uitrekenen, ik haat dat, maar daardoor werkt het wel. het k*tte is dat ik me dan nog moet proberen te relaxen ook.
wat simpeler is, is gaan bedenken wat voor kleur je de muur, plafon of vloer -net hoe je ligt- gaat schilderen als je het ooit zou mogen schilderen. Ik kan daar echt uren over gaan denken. Dan denk ik: rood kan niet want dat is te druk, wit kan niet want daar zie je vlekken op, zwart kan niet want daar zie je geen muggen op, en voor je het weet is je anderhalf uur voorbij zonder dat je een stijve tampeloeris hebt gehad en ben je helemaal ontspannen.

Zeker weten een aanradertje dit.

Laatst bewerkt:
Ik had het vroeg ook. Gewoon veel zelf solo oefenen en dan krijg je niet op de ongewilde momenten ;)

Dat is normaal gast.

Maar ik ken het probleem, tijdje geleden bleef ik bij een vriendinnetje slapen; "puur vriendschappelijk", maar toen ging ze met haar strakke kont (string) tegen m'n lul aan liggen en pakte ze m'n arm en sloeg die over haar (t**ten) heen.

Ik heb innerlijk gevochten, gevochten om geen stijve te krijgen. Want dat voelt ze meteen natuurlijk, en ik wilde het spelletje winnen. Dus ik dacht aan het volgende;
- ik ben m'n eigen oma aan het nken
- iemand slaat een spijker door m'n eikel
- ik laat een bloedzuiger in m'n pisbuis verdwijnen
- iemand slaat met een hamer op m'n eikel.

etc etc.

Uiteindelijk voelde ik alsnog m'n hartslag in m'n lul kloppen. Game over.
En toen heb ik haar maar gedoet. Tja je moet wat...

Goed verhaal xD

OT. Nop geen last van. 2.5 jaar een vriendin.

Er is niks mis met een grote dikke stijve tampeloeres.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven