Fitness Seller

Te snel een stijve

Status
Niet open voor verdere reacties.
Af en toe gaat ie veel te snel. Een voorbeeldje van wat een keer is gebeurt: Ik zit in de bus, ik weet van mezelf dat ik niet de lelijkste ben. Vorige keer kwam er een blond meisje met een echte batsreet, redelijk dikke t**ten en zo een geile blik in haar ogen de bus in. Die gaat zo zitten dat we elkaar kunnen aankijken. Als ik dan oogcontact maak en we kijken elkaar soms 10 sec in de ogen slaat hij bij mij langzaam aan beneden al op hol. Ik ben 20 nu trouwens dus puberteit is het niet. Ik snap dat niet, mijn penis denkt alleen maar aan nken ofzo. En ja misschien moet ik mezelf echt een dag opsluiten in mijn rukbunker maarja dat is ook zo wat.

:roflol:

Respect the c**k! And tame the c*nt! Tame it! Take it on headfirst with the skills that I will teach you at work and say no! You will not control me! No! You will not take my soul! No! You will not win this game! Because it's a game, guys. You want to think it's not, huh? You want to think it's not? Go back to the schoolyard and you have that crush on big-titted Mary Jane. Respect the c**k. You are embedding this thought. I am the one who's in charge. I am the one who says yes! No! Now! Here! Because it's universal, man. It is evolutional. It is anthropological. It is biological. It is animal. We... are... men!

Maar mss dat je alsnog dijbeen bedoelt?;)

Dit doet me trouwens aan middelbaar denken. Vriendinnetje van me probeerde dit soort dingen altijd bij mij te ontlokken tijdens gym.
Zaten we aan de zijkant wat te kloten en kwam ze met haar hand telkens dichter bij mijn kruis op mijn dijbeen. Kon ze nooit hebben als er niks gebeurde:p
Geloof me, dit is de beste training om de boel onder controle te houden:D

HOMO.. als ze dat doet doe je haar toch ter plekke :D

es kijken of ze het daarna nog zou proberen.. :doggy:

Niks ongewoons aan, heeft ook niet alles met leeftijd te maken maar wel een beetje.

In mn pubertijd was een busrit op zich al genoeg om een stijve te krijgen. Nu is het ietsje minder, maar aanraken en kussen is nog steeds een rode knop voor actie, en ja, ook buiten mn kuur.

En na 17 jaar huwelijk krijg ik nog steeds spontaan een harde als mn vrouw zich in de badkamer uitkleed, vind ze wel een compliment.

Ik had het op de basisschool altijd heel erg. Tegenwoordig al lang niet meer.

Als ik in de auto zit, krijg ik ook een harde. Eigenlijk bij alles wat ik doe. Testosteron monster noem je dat. Hier herken je de echte genetic freaks aan.

Ik heb er al 10 jaar last van, als en vrouw iets te dicht bij me komt krijg ik al een harde tak. Soms best vervelend...

Als ik in de auto zit, krijg ik ook een harde. Eigenlijk bij alles wat ik doe. Testosteron monster noem je dat. Hier herken je de echte genetic freaks aan.

Hahaha ik las het nu pas, ik heb er ook last van. Misschien zijn het de vibraties ofzo?
Ik krijg ook al een harde als ik uitschud na het plassen.

Ik ervaar het als een zege... beter zo dan dat ie helemaal niet functioneert.

Hahaha ik las het nu pas, ik heb er ook last van. Misschien zijn het de vibraties ofzo?
Ik krijg ook al een harde als ik uitschud na het plassen.

damn, is dit serieus. :eek:

jij zou het juist nu moeten hebben, in de pubertijd. op de basisschool werkt die shit toch nog niet :roflol:

werkte toch ook al prima bij mij... ???

Verhaal van loo is herkenbaar :roflol: Is idd principekwestie, ik wil zelf de touwtjes in handen hebben verdomme!

Shivo

Shivo (K),

Jij hebt zeker last van de laatste 2 woorden.....

L.

:eek::o

Wtf, skinnie. Zieke geest!

Dat is normaal gast.

Maar ik ken het probleem, tijdje geleden bleef ik bij een vriendinnetje slapen; "puur vriendschappelijk", maar toen ging ze met haar strakke kont (string) tegen m'n lul aan liggen en pakte ze m'n arm en sloeg die over haar (t**ten) heen.

Ik heb innerlijk gevochten, gevochten om geen stijve te krijgen. Want dat voelt ze meteen natuurlijk, en ik wilde het spelletje winnen. Dus ik dacht aan het volgende;
- ik ben m'n eigen oma aan het nken
- iemand slaat een spijker door m'n eikel
- ik laat een bloedzuiger in m'n pisbuis verdwijnen
- iemand slaat met een hamer op m'n eikel.

etc etc.

Uiteindelijk voelde ik alsnog m'n hartslag in m'n lul kloppen. Game over.
En toen heb ik haar maar gedoet. Tja je moet wat...

Hahaha Loo met z'n k*t verhalen altijd. :roflol:

Kheb 't zelfs als de kat op m'n schoot komt zitten....

moet je keer coïtus hebben!

Mijn lul heeft ook een instant boner functie. M'n vriendin hoeft hem alleen maar 1 keer kort aan te raken en hij slaat op hol. Dan moet er weer gedoet worden en ik kan er niks aan doen. Boeit me eigenlijk ook niet, want nken is fijn. Ga zo door penis

jij zou het juist nu moeten hebben, in de pubertijd. op de basisschool werkt die shit toch nog niet :roflol:

Op de basschool kreeg ik als een meisje me aankeek al een instant boner. Of soms ook uit het niets, als mn gym broekje bijvoorbeeld wat los zat en me lul tegen me been aan ketste tijdens het rennen moest ik al met mn hand in mn broekzak graaien om mn lul omlaag te drukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven