MuscleMeat

Te snel een stijve

Status
Niet open voor verdere reacties.
Af en toe gaat ie veel te snel. Een voorbeeldje van wat een keer is gebeurt: Ik zit in de bus, ik weet van mezelf dat ik niet de lelijkste ben. Vorige keer kwam er een blond meisje met een echte batsreet, redelijk dikke t**ten en zo een geile blik in haar ogen de bus in. Die gaat zo zitten dat we elkaar kunnen aankijken. Als ik dan oogcontact maak en we kijken elkaar soms 10 sec in de ogen slaat hij bij mij langzaam aan beneden al op hol. Ik ben 20 nu trouwens dus puberteit is het niet. Ik snap dat niet, mijn penis denkt alleen maar aan nken ofzo. En ja misschien moet ik mezelf echt een dag opsluiten in mijn rukbunker maarja dat is ook zo wat.

dat is normaal

Dan ruk je te weinig.

is trouwens ook goed voor je bicep, bicepboy :roflol:

Af en toe gaat ie veel te snel. Een voorbeeldje van wat een keer is gebeurt: Ik zit in de bus, ik weet van mezelf dat ik niet de lelijkste ben. Vorige keer kwam er een blond meisje met een echte batsreet, redelijk dikke t**ten en zo een geile blik in haar ogen de bus in. Die gaat zo zitten dat we elkaar kunnen aankijken. Als ik dan oogcontact maak en we kijken elkaar soms 10 sec in de ogen slaat hij bij mij langzaam aan beneden al op hol. Ik ben 20 nu trouwens dus puberteit is het niet. Ik snap dat niet, mijn penis denkt alleen maar aan nken ofzo. En ja misschien moet ik mezelf echt een dag opsluiten in mijn rukbunker maarja dat is ook zo wat.
20 = toch nog altijd testosteronpiek dus heel normaal dat op dat moment het libido het hoogst in je hele leven is. Zo'n probleem is dat toch allemaal niet? Omgekeerd zou erger zijn nietwaar?

krijgt onze snipert al boners dan?:D

10 keer afmoppen voordat je de deur uitgaat.

Man mijn blauwe oog geneest nooit omdat mijn dekhengst er de hele dag tegenaan staat te trappen.

Heb ik ook, een meid moet me maar ff geil aankijken of schuren etc. en het testo slaat op hol met alle gevolgen van dien:o

bluf jonge, bluf. Trouwens weet je wel wat impotent betekent? En weet je wel dat impotentie iets is waar je controle over kan hebben.
Ik heb het antwoord voor tijdelijke impotentie,
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De andere oplossing kost je 30 euro voor 15 minuten. En vindt plaats in amsterdam maar ook in andere steden. Sommige betalen er echter 50 euro voor en dan duurt het 30 minuten.

bluf jonge, bluf. Trouwens weet je wel wat impotent betekent? En weet je wel dat impotentie iets is waar je controle over kan hebben.
Ik heb het antwoord voor tijdelijke impotentie,
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De andere oplossing kost je 30 euro voor 15 minuten. En vindt plaats in amsterdam maar ook in andere steden. Sommige betalen er echter 50 euro voor en dan duurt het 30 minuten.

30 minuten is 100 euri wijsneus. En voor 30 kun je nergens terecht.

• Topic Starter Topic Starter
jullie hebben wel een punt.

Beter een kleine die steigert, dan een grote die weigert? :p

• Topic Starter Topic Starter
Wie heeft het over een kleine? Ik zal mijn monster c**k eens in jou muil slaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven