Fitness Seller

Te weinig callorien bij cut ?

pyt27

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
85kg
Vetpercentage
17%
De sportdokter had mij aangeraden om bij het cutten geen vlees, kaas, melk, brood en aardappelen te eten maar als ik mijn kcal moet optellen op een dag kom ik tussen de 1400- 1600 kcal per dag uit waarbij ik veel groenten en fruit eet. is dit te weinig? ik voel me zo wel goed in mijn vel en beter dan ooit.

ik moet er wel bij vermelden dat ik nooit zo een goede eter ben geweest. als ik moet schatten at ik zeker nooit boven de 2400- 2500 kcal per dag

Wat eet je dan wel? Van 2500 naar 1600 zakken is wel drastisch.

• Topic Starter Topic Starter
Groenten, veel fruit, vis zoals zalm en tonijn, rijst, pasta en yoghurt, dit is wat ik eet op een dag

Alsnog te weinig Kcal. Wat was zijn reden om bepaalde dingen af te raden dan?

Waarom geen vlees? Wat is zijn reden om bijvoorbeeld geen kip o.i.d. meer te eten?

het zit eigenlijk zo, ik ben al 2maanden aan het cutten maar het enige dat ik aan het verliezen ben is vocht dus geen vet, ik ben naar de sportdokter geweest en zei dat ik fout bezig was. hij had mij een lijstje gegeven met wat ik wel en niet kon eten. maar ik ben natuurlijk het belangrijkste vergeten te zeggen namelijk dat ik maar 1500-1600 kcal per dag eet.

vlees btw is lamsvlees en rundsvlees bedoeld, varken eet ik zoiezo nooit

Mensen vallen op McDonalds dieet en twinkies en jouw doktor schrapt vlees LoL
Goed bezig!!!

bereken je behoefte eens.

Dus als ik het goed gelezen heb moet ik zeker niet onder de 2000 zitten? maar dan ben ik al een veel te lange tijd onder mijn behoefte. komt het dan niet op bulken neer als ik op 500 meer ga zitten ?

ik weet niet hoeveel % vet je hebt en wat je doel is ik zit zelf nu rond de 1300 kcal en redelijk wat cardio maar ik wil eerst me vet kwijt tot een % of 12 daarna ga ik pas beginnen met wat opbouwen pas wel op wanneer je weer je weer begint met meer eten dat je het wel rustig aan gaat opbouwen anders kan je meer vet aan komen dan dat je had gepland :)

Stats: M 21j 1m76 85kg 17,5%

probeer gewoon 3 weken kijk hoe het gaat ik zit zelf nu ook op 17% ongeveer ik wil eerst naar de 10 tot 12 % vet als ik dat heb bereikt dan ga ik langzaam aan weer meer eten en opbouwen,ik doe ook extra cardio atm en van alles doe ik wat meer herhalingen in een set tussen de 15 en de 20 ,ook dit ga ik terug brengen straks tussen de 8 a 10 en dan zwaarder pakken

ik weet niet hoeveel % vet je hebt en wat je doel is ik zit zelf nu rond de 1300 kcal en redelijk wat cardio maar ik wil eerst me vet kwijt tot een % of 12 daarna ga ik pas beginnen met wat opbouwen pas wel op wanneer je weer je weer begint met meer eten dat je het wel rustig aan gaat opbouwen anders kan je meer vet aan komen dan dat je had gepland :)

Waarom eet jij maar 1300 kcal en doe je daarbij ook nog cardio als je 105 kg bent?

Wat een trol.

ik denk dat als je na 2 en een halve maand proberen met geen verschil niet echt te goesting meer zal hebben..

kip stamt af van de dinosaurus dus is een reptiel, geen gevogelte.

Ehm 1300??? Zitje aan AAS, Test/tren+t3 en meridia voor de honger? LOL?? Ik ben 25 cm kleiner en 20 kilo lichter en cut op 2500 en val nog steeds af. Stop met trollen pls.

Terug
Naar boven