MuscleMeat

Team No Calves/Legs? Comment (+Pic?)

Kom van 65 kg, 3 jaar en 3 maanden geleden. Gebulkt tot 85 kg vorig jaar (leidde tot 20 % vet), een jaar op dat gewicht gebleven door veel carbs en eiwit eten, kracht bijgekomen, kuiten en armen bleven miezerig (beide 37 cm). Genetics l call it brah.

Wat zijn je stats. Als je ze zo hard traint zal er toch wel een deftige squat en deadlift aan hangen?

• Topic Starter Topic Starter
Dat geloof ik vast maar dan heb je toch ook geen monsterlijk groot upperbody?

Of zijn je verhoudingen echt compleet off

Nee dat heb ik zeker niet ;S Door mijn smalle frame en het feit dat ik moeilijk droge spiermassa aankom.
Maar mijn VP werd gewoon te hoog, ben nu eindelijk wat aan het cutten.

mini vrouwen kuitjes.. :o Is wel een wat oudere foto...

cm zijn triest... :sad: links 31 cm rechts 30,5 cm...

kuit 3.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Wat zijn je stats. Als je ze zo hard traint zal er toch wel een deftige squat en deadlift aan hangen?

23t5unq.jpg

(Foto was tijdens bulk trouwens, nu is VP iets lager)
Ik heb hyperlordosis (hele holle rug) dus eigenlijk zou ik niet mogen deadliften of squatten.
Squatten doe ik echter nog wel: 5x100 kg.

DL heb ik een maand geleden nog eens gedaan, na 8 maanden niet meer. Er kwam 1x160 kg uit.

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

mini vrouwen kuitjes.. :o Is wel een wat oudere foto...

cm zijn triest... :sad:

Wel mooi droog hoor :)

Mijn knallerss

347zh1g.jpg

Een dikke beer:D

M'n beste spiergroep:o, binnenkort komt er ook een seated calf raises bij ons, nogal een kleine gym. Daarmee wat meer aandacht aan de soleus geven, al komt die er nu ook wel mooi uit:D. Ben benieuwd hoe het na m'n cut zal zijn op 10%.

10zpu14.jpg

57cm chicken legs

Ik mag zeker niks posten met mijn kuiten fetish? :)

no calves checking in.

mirin definition en mossel bellies meaaner.

Ik heb hyperlordosis (hele holle rug) dus eigenlijk zou ik niet mogen deadliften of squatten.
Squatten doe ik echter nog wel: 5x100 kg.

En dat squatten gaat wel met je rug?

Ik heb ook lordose, wel een stuk minder erg dan jij maar als ik maar 50 kilo squat krijg ik vreselijke pijn in m'n onderrug. Bij deadliften is dit hetzelfde verhaal maar ik ben nu sinds een aantal weken begonnen met de sumo deadlift en hoop het zo toch op te kunnen bouwen.

Het is echt kut als je 2 van de "grote" 3 oefeningen niet kan uitvoeren :o

58cm bovenbenen na het cutten en 35cm kuiten :o

83 cm benen met 0 definitie :p
Kuiten 46 cm.

Zelf doe ik standaard tibialis dumbell/cable raises bij mijn benentraining.
Buiten dat je een betere balans tussen de voorkant en achterkant krijgt, zorgt een dikkere tibialis anterior ook voor dikkere onderbenen.
En niet alleen optisch.

Terug
Naar boven