- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Damn, je blijft goede poten hebben. Train je nu nog veel dan?
Afgelopen tijd ivm blessures en vakantie minder getraint. Nu ik terug ben van vakantie weer hard trainen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn, je blijft goede poten hebben. Train je nu nog veel dan?
En dat squatten gaat wel met je rug?
Ik heb ook lordose, wel een stuk minder erg dan jij maar als ik maar 50 kilo squat krijg ik vreselijke pijn in m'n onderrug. Bij deadliften is dit hetzelfde verhaal maar ik ben nu sinds een aantal weken begonnen met de sumo deadlift en hoop het zo toch op te kunnen bouwen.
Het is echt kut als je 2 van de "grote" 3 oefeningen niet kan uitvoeren![]()
Net even gemeten: 35 calves en 56 bovenbeen Ben benieuwd hoeveel t eind van het jaar is. Ben pas net weer begonnen met serieus trainen en eten dus verwacht er wel veel van als ik t volhoud![]()

Zit in mijn laatste jaar met school, afstuderen en dergelijke. Ze zeggen dat je 50 uur per week er mee bezig bent. Nu weet ik dat dat meestal niet klopt, maar als dat wel het geval zou zijn dan wordt het lastiger om je goed aan je schema's te houden.
So far so good, kilo al gepakt en zit weer op mijn oude niveau. Nu gewoon doorknallen![]()
Als je nu al zo p*ssy doet kan ik je vertellen dat je het niet gaat volhouden.
Ik werk fulltime met veel overwerk, doe een hbo studie ernaast en train ppl 5x p week. Je moet er voor zorgen dat je in een ritme komt.
It's a shame, l know. Niettemin train ik al ruim 3 jaar en heb ik nooit legday geskipt. Genetics of shit.
Als je nu al zo p*ssy doet kan ik je vertellen dat je het niet gaat volhouden. Ik werk fulltime met veel overwerk, doe een hbo studie ernaast en train ppl 5x p week. Je moet er voor zorgen dat je in een ritme komt.
dan doe je of geen fl**ker voor je school, of er zitten meer uren in jouw dag dan die van andere mensen.
Werk van 8 tot meestal 6. Daarna direct trainen. In het weekend ben ik altijd druk met me studie en koken maar kan s'avonds gewoon wel iets leuks doen. Het ligt er maar net aan hoe graag je iets wilt en hoeveel discipline je hebt.

Vertel eens:
- Hoe vaak train je de kuiten per week?
- Wat doe je dan precies aan oefeningen, sets, reps en belasting?
- Wanneer tijdens je training doe je dit?
- Geef eens een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de manier waarop je de beweging (calf raise) uitvoert?
-Train ze 2x per week direct en soms ook een klein uurtje bergop wandelen op de loopband in de gym
-3 verschillende oefeningen, 5 sets per oefening. (zwaar met weinig reps, licht met veel reps en trage uitvoering, licht met explosieve sets, ...)
- Ik train ze veelal in het begin van m'n training.
- Ik probeer voor volledig ROM te gaan. Zo diep mogelijk doorbuigen en zo ver mogelijk uitstrekken
-Train ze 2x per week direct en soms ook een klein uurtje bergop wandelen op de loopband in de gym
-3 verschillende oefeningen, 5 sets per oefening. (zwaar met weinig reps, licht met veel reps en trage uitvoering, licht met explosieve sets, ...)
- Ik train ze veelal in het begin van m'n training.
- Ik probeer voor volledig ROM te gaan. Zo diep mogelijk doorbuigen en zo ver mogelijk uitstrekken