XXL Nutrition

Teen BP log

dit vraagt om brutal filmpjes

Zelf doe ik niet aan voedingsschema's, dus zegt me weinig. Maar ga zo door!

• Topic Starter Topic Starter
ik zal mijn trainingsmaatje lief aankijken :p en Sanne kan het ook bevestigen.

ik vind het niet erg hoor, ik ben geen nepperd of iemand zoals sommige leeftijdsgenootjes die halfe reps uitvoeren

training van vandaag ging wel lekker

nieuwe pr's
zoals
dumbbellfly's
36 kg per arm x 5 reps

seated pulovers voor triceps
50 kg x 5

Je ging lekker vandaag man. :D Goed blijven knallen op je bench, dan knal je daar binnenkort ook weer een mooi PR uit. Zal volgende week even m'n camera meenemen zodat mensen in je topic niet zo whinen. :p

@ Sanne is goed, graag zelf!

Met bench komt het wel goed, die 115 kg moet wel volgende keer lukken!

max bench van 112kg en 35kg flye's?...film ff your form op die flye's, volgens mij zijn ze meer presses

nee de fly's zijn goed uitgevoerd, maar ik moet effe goed opletten bij de bench op mijn techniek en daar heeft Sanne onlangs een paar tip gegeven aan mij en ik ga er nu wat meer aan werken.

Erg sterk hoor, goed bezig.

Wat voor trainingsschema('s) heb je gebruikt?

Ik ben in de cleanbulk veel bezig geweest met supersetten, tijdens de bulk was ik bezig met 5x5 van Bill nog wat..., tijdens cutten doe ik high volume training.

zelf train ik rug ook 2 keer per week, maar een keer wijdte de andere keer dikte, borst 1 keer per week, armen pak ik eigenlijk normaal 1 keer in de 2 weken, want deze groeien snel bij mij(omvang rond de 43 cm...), benen 1 keer per week en buik doe ik eigenlijk niet, schouders 1 keer per week.

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------

Ik let op mijn voedig, ik krijg rond de 4200 kcal nu binnen.

nou ik dacht ik doe effe updatetje hier, want het wordt weer eens tijd

benchpress heb ik niet meer zitten toppen, ik ging oefenen op reps en ik kan nu 92 kg voor 8 reps + 2 met hulp, ik heb ook effe legpress voor het eerst in een tijdje zwaar gedaan, ik had 10 reps met 295 kg en ik was niet meer hoger gegaan, ik ga nu denk ik veel gezeik horen, maar mijn benen gingen altijd in de hoek van 90 graden en ik deed het met alleen een riem dus zonder kneewraps etc.

Ik ben nu voor de volgende 5-6 weken niet zo veel met mezelf bezig, want ik help mensen goed te komen voor een wedstrijdje wat ze willen doen en na deze tijd ga ik zelf ook de prep in voor Vojvodina Cup in Servie (bb)

Mijn supps die ik gebruik zijn
Whey protein mix van B&F
Cardiofire
Ergopump
NOX
Crack
Protopure(pre-post WO)
Dextro
BCAA/EAA
(deze supps gebruik ik niet allemaal tegelijk, maar ik wissel ze)

Ik heb vroeger nog veel andere supps gedaan en ik plan weer nieuwe te bestellen zodra deze op zijn.

cool story dusan, waarom log je in het pl hok dan?

omdat ik ook in de toekomst pl wedstrijden ga pakken, dit jaar ga ik er nog 1 a 2 stuks doen, maar ik ga met benchpress altijd opbouwens met reps en daarna na zo'n 6-8 weken weer eens proberen te toppen.

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:29 ----------

als het goed is pak ik er trouwens eentje in september

oke dan succes met opbouwens

doe je beetje rustig aan , anders ben je straks helemaal gesloopt als je 20 bent..succes verder en ik begin pas met af en toe es meelezen, alsk de eerste deadliftcijfers zie;)

ja die komen er ook hoor, maar ik ga pas toppen met deadlift eind dit jaar/volgende jaar, want ik had een tijdje terug mijn ellepijp gebroken dus ik heb een beetje krecht verloren in mijn onderarm en door dit ga ik denk ik niet echt zwaarder dan 150/160

Terug
Naar boven