AndroidHealthClinic

Teen BP log

• Topic Starter Topic Starter
nou vandaag zeer lekker getraind, ik had mijn pre workout ingenomen en ik ging als een beest :p

Biceps getraind, jaja te superdude :p, maar ik heb ze al 4 weken niet gepakt...
daarna hamstrings gedaan want ik kan morgen niet trainen, dit ging ook wel lekker

liggende leg curl
reps x kg
10 x 25
10 x 35
10 x 45
8 x 52,5
5 x 62,5

Stiff leg deadlift
8 x 40
8 x 60
8 x 80
8 x 100
5 x 120
5 x 140
ik wou nog hoger, maar de sportschool ging dicht dus ik moest weg...

ik was ook naar de FIBO, hier effe een leuke fotootje

Foto-0006.jpg

helaas is morgen en overmorgen de gym dicht, ik denk dat ik gewoon dan rustdagen neem en ga ontspannen...

Hee Dusan, misschien een leuk idee om je topic wat nieuw leven in te blazen met foto's van je eerdere wedstrijd?

tjonge, voor 15 heb je mooie massa, en zeker goede kracht.

bij die foto zou je bij die armen niet zon jong gezicht verwachten.

succes.

gelukkig zijn er ook nog 15 jarige die trainen wél serieus nemen :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Looking good

waarom deed je mee aan die wedstrijd? voor de ervaring?

hoe oud was je op die 2 foto's

@ baksteen123

thnx man, mijn arm omvang is daar rond de 45 a 46 cm, mja ik weeg ook 23 kg precies meer dan op die foto welke Klaver stuurde, ik ga nu met keto beginnen en ik plan dit jaar 4 wedstrijden te doen voor bb en 1-2 wedstrijden voor pl.

@ Klaver

je doet een beetje stoer, maar ik zie jou nergens jou pics posten, als je wilt kunnen we wel een foto contest houden jij vs mij op dit moment en als jij het nu niet wil kan het ook in augustus, want dan weeg ik maar rond de 83 kg met bf van 3-4 %(ik heb dan mijn contest shape)

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

ik word zo moe van die mensen die de hele tijd over die wedstrijd beginnen terwijl ze het verhaal erachter niet eens kennen, ik kan het hele verhaal niet effe helemaal vertellen, maar een reden waarom zo'n slechte shape het was omdat ik aan de medicatie was gezet omdat mijn gezondheid niet in orde was. Ik heb hierbij mijn vetprecentage veel laten stijgen en ik heb niet kunnen trainen of gezond eten. kort gezegd het was een hele drama en ik heb geen zin om er de hele tijd over te hebben, ik heb op mijn pc een paar foto's van een maandje of 2 a 3 terug en ik zal ze zo posten en effe kijken hoe al die mooiboys etc dan gaan reageren...

Ik wil al helemaal niet horen van iemand die maar 70 kg weegt en langer is dan ik dat ik niet uitzie ofzo, oke als je me niet mooi vind, dat begrijp ik nog wel, maar gaan zeggen dat ik geen massa heb terwijl ik 25 kg meer weeg en in de bulk bijna 35 kg meer weeg dan snap ik je niet...

ziet er goed uit gozer ga zo door

wat zijn je precieze stats op dit moment (lengte , bf , kg)

de eerste is van 2 maanden terug ongeveer en de tweede van 3 a 3 en half maanden terug toen in volop aan het bulken was en het gewicht rond de 102,5 was.

dusan.jpg

jaja.jpg

heb je foto van je triceps?

op dit moment zijn mijn preciese stats 1,81 m 94,5 kg(in de ochtend) 15,5% bf(3 weken terug gemeten)

---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

van mijn triceps weet ik niet, ik zal het effe kijken en anders maak ik er morgen of overmorgen eentje.

ok is kool flinke armen heb je wat meten ze?

rond de 44 a 45, maar ik train ze maar 1 keer in de 2 weken soms 1 keer in de 3 a 4 weken...

alleen 6 weken voor de wedstrijd train ik ze wat harder zodat de definitie er beter gaat uitkomen, maar ze groeien al snel bij mij en ik heb ze liever in proportie dan uit. Ik ben ook iemand die liever zijn beentjes traint dan armen ofzo, ik ben gek op de verzuring :p

hier nog een paar, maar voor de rest heb ik niks bijzonders...

24032011223.jpg

24032011225.jpg

Ok klaver, nu jouw fotos. Aan je stats te zien ben je een stokje, dus ik zou maar een toontje lager zingen.

Foto met heath ziet er goed uit hoor, stevige arm.

M'n stats kloppen niet, heb even snel wat aangevinkt toen ik me hier heb aangemeld. Maar als je de hele voorgeschiedenis van Dusan kent(oa op een ander forum), dan zou je wel anders praten..

@ Klaver, heb je niks anders te doen ofzo behalve andere mensen proberen neer te halen zodat je zich beter voelt???

Vanaf nu on topic

Terug
Naar boven