Fitness Seller

Teennagel

Waterpoloer

Freaky Bodybuilder
Waardering
633
Lengte
1m80
Massa
106kg
Hallo mede bb'rs

Ik heb er verder nooit naar omgekeken vind het ook niet erg omdat ik het steeds zelf verwijder, maar ik heb last van een ingegroeide teennagel.
Er groeit namelijk aan de kant wat zeer doet en waar die ook ingegroeid zit een soort van andere nagel. Die er juist ingegroeid en dus zeer doet. Ik ben al een keer geopereerd geweest aan een ingegroeide teennagel, maar dat hoeft voor mij niet meer. Verdoving was zo slecht dat ze het niet eens hadden hoeven doen, werd toen lijkwit toen ze de nagel er aftrokken. Voelde alles:p:o

Ik heb dus samengevat last van een zogeheten dwangnagel, een nagel die er naast groeit.

Ik wil nu de zijkant van mijn nagel een stukje er af halen zodat ik die dwangnagel probeer te verwijderen door hem er uit te trekken.

Misschien iemand die er ervaring mee heeft?

Bedankt.

anders doe je even een retourtje pedicure?

Bezoek meteen een algemeen chirurg, ben je er zo vanaf.

tsja

Laatst bewerkt:
tsja ben er zelf 3x voor naar de chirurg geweest,maar het kwam steeds terug.
daarna gedaan zoals jij hierboven beschrijft en nu heb ik er nooit meer last van.
Bij die chirurgische ingreep halen ze idd de zijkanten een stukje van de nagel vanaf de nagelriem weg en als dat niet helpt de hele nagel.
De nagel groeit gewoon weer terug en zit je op den duur weer met hetzelfde probleem.
Ik zou dus zeggen probeer het eerst zelf voordat je 3 van die dikke spuiten in je teen krijgt en een week met de poot omhoog moet liggen.
succes

Bij mij was het net omgekeerd.

• Topic Starter Topic Starter
okè bedankt voor jullie reacties. Zal ik de hele nagel er af halen? Maakt mij niet uit dat het geen gezicht is, ben ik in ieder geval (hopelijk) van het gezeik af

ik ben al 7 keer aan mijn teen geopereerd en het blijft maar terug komen..
zit er nu al 1 jaar mee, 3x is me hele nagel verwijderd en het komt weer terug.
veel succes

ik heb ook 3 keer mn teennagel ingegroeid gehad, de 3e keer laten wegbranden, en nu dus een smallere nagel maar geen problemen meer met ingroeien

even langs de pedicure. kijken wat die kan doen.

Terug
Naar boven