Fitness Seller

telefacts, armen op springen

tss die gregg valentino met zijn gezaag over steroiden enz ik vind hem gewoon een zwakkeling inplaats van eerlijk toe te geven dat hij synthol heeft gebruikt maar nee en maar stoer doen met zijn mislukte operatie
de mensen moeten toch begrijpen dat zo'n lelijke armen niet van steroiden zijn
lol heb die kerel maar 1 keer gezien en dat was op telefacts maar ik heb er al iets tegen wat een zeveraar
ik wou effe mijn mening kwijt
ik weet het ben momenteel maar een smalle ecto dus moet niet veel zeggen maar wou toch effe zeggen wat ik er van vind
moest dit verkeerd overkomen sorry dan

• Topic Starter Topic Starter
waarom ni naar het vtm gebouw gaan, komen we direct in het nieuws:D

Met de Vlaamse knokploeg? :D

de schuld ligt niet bij vtm, het is een reportage van engelse makelij
die armen zijn echt niet normaal :eek:

Schande dat mensen zo misleid MOGEN worden met hun sensationele reportage gevuld met onwaarheden verdaaiingen en misleidingen.
En wat heeft het voor ons, wij met spiermassa, als gevolgen? - wij nemen allemaal roekeloos steroïden. En dan heb ik het niet alleen op de naturels maar ook op de mensen die AAS op een verstandige manier kunnen gebruiken.

En de kans is klein dat er kijkers zullen geweest zijn die verder en intrigerender gedacht zullen hebben. Als je Greg V ziet opscheppen met zijn wandaden moet er toch ergens al een belletje rinkelen.

VTM verdient billenkoek:windup:

tss die gregg valentino met zijn gezaag over steroiden enz ik vind hem gewoon een zwakkeling inplaats van eerlijk toe te geven dat hij synthol heeft gebruikt maar nee en maar stoer doen met zijn mislukte operatie
de mensen moeten toch begrijpen dat zo'n lelijke armen niet van steroiden zijn
lol heb die kerel maar 1 keer gezien en dat was op telefacts maar ik heb er al iets tegen wat een zeveraar
ik wou effe mijn mening kwijt
ik weet het ben momenteel maar een smalle ecto dus moet niet veel zeggen maar wou toch effe zeggen wat ik er van vind
moest dit verkeerd overkomen sorry dan
jij staat in mijn notitieboek ventje :shut:

het is een mietje!

Terug
Naar boven