- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn tactiek is vetpercentage zo hoog mogelijk krijgenKan jij uitleggen hoe het wel moet?? Ben altijd in om bij te leren van de meester.
Alles strict uitvoeren en tot falen gaan. Goed tempo aanhouden en niet gaan gooien met de gewichten. Dus constante spanning/controlle over het gewicht en de beweging en volledige ROM.Wat werkt er voor jullie?
Ik zit namelijk ook op 39,6cm armen op 1m83 en zelfs in een 16 weken 250 mg deca 250mg masteron 300mg test e heb Ik nauwelijks 7mm groei.
Zware rep ranges? Voor triceps? Cheat curls voor Biceps. Of eerder high volume? Of intensief voor triceps en volumec voor Biceps?
Dat komt omdat je ons nog steeds niets hebt verteld over je trainingschema en frequentie van trainen.Bijvoorbeeld Ik bench 130kg ik zie mensen die dat niet kunnen 2x grotere armen dan mij hebben
Dus, als je je biceps en triceps niet raakt met trainen, helpt gear geen f**k.Wat werkt er voor jullie?
Ik zit namelijk ook op 39,6cm armen op 1m83 en zelfs in een 16 weken 250 mg deca 250mg masteron 300mg test e heb Ik nauwelijks 7mm groei.
Zware rep ranges? Voor triceps? Cheat curls voor Biceps. Of eerder high volume? Of intensief voor triceps en volumec voor Biceps?
Zijn je pecs wel redelijk of zelfs goed?Bijvoorbeeld Ik bench 130kg ik zie mensen die dat niet kunnen 2x grotere armen dan mij hebben