Fitness Seller

telefacts, armen op springen

Ja en dat van Dave Talbot vond ik er ook wat over?
Ik weet nu niet he, maar als je in wedstrijdvoorbereiding zit:

Om 5u opstaan, 2u gaan trainen zonder te ontbijten,
kinderen naar school voeren, eten, daarna terug 2u gaan trainen, terug eten, wat rusten, terug 2u trainen, eten en terug naar de gym om dan te eten en te gaan slapen?

Kbedoel ik vind het toch ietswat overdreven hoor. Zo weinig rust, zoveel trainen.

En dan Gregg. Hij is een aandachtsgenieter. Hij staat in die winkel en toont effkes zijn video van zijn drainage en trekt er vlug nog wat volk bij, kom jongens heb je dat al gezien? Was toch gek he! Maar ik vind het de max.
En constant op de steroiden steken.

Je zag de synthol gewoon liggen tussen zijn bloed op het monsterschaaltje.
En dat is niet in zijn biceps dat hij stekt, dat is in pure olie.

Kheb zelfs ook efftjes Markus Rühl gespot!

Idd,de dommigheid van gregg stond gewoon van zijn gezicht af te lezen,iemand die een beetje naief is of helemaal niets van de sport kent zal die zever ongetwijfeld allemaal geloven.
Ergens kan ik er in komen,want als ik nu 2 jaar geleden zou gekeken hebben zou ik ook alles geloven.Jammer dat er geen bb'ers getoond werden die hun mening over gregg valentino gaven....:rolleyes:
Nu ja ,vtm staat dan ook bekend als een sensatiezender hé en zal dus liever overdrijven of schockerende zaken tonen dan een inspanning te doen om geuanceerder te zijn.

• Topic Starter Topic Starter
de telefacts makers waren gewoon uit op een sensatie prog, ondanks de mails die dbb leden hebben gestuurd maar ze zijn te laf om hun eigen onkunde toe te geven. mijn familie is nu nog meer wantrouwig omdat die gregg zelf zat te lullen over mogelijke gevaar van supp.en ja natuurlijk moesten ze arnie er ook bij betrekken en ze hadden zelf nog geen deftige beelden van hem, nee lullen over zijn hart maar wat hij allemaal bereikt heeft in zijn leven met zweet bloed en tranen daar hoor je natuurlijk geen woord over. nu denken de mensen nog meer dat je gewoon moet spuiten en dat zo lichaam vanzelf komt:mad:

hoeveel mensen hebbe nu daadwerkelijk een mail gestuurd naar de redactie van telefacts?

een ander gedacht is om mss 1 grote klachtenbrief te verzenden naar de redactie van Het Nieuws,met het verzoek enkele "foute punten" recht te zetten en dit alles ondertekenen met onze nicknames...

als is het enkel om de mensen duidelijk te maken dat valentino een ballozezak is die enkel uit is op sensatie...

volgens mij is Big T of yzord wel de juiste persoon om zo een mail/brief op te stellen...

Het draait per slot van rekening toch allemaal om kijkcijfers.
20 boze DBB-brieven tgo mss 250 000 kijkers -> kijkers brengen geld
op, boze DBB'ers zijn dit over een maandje vergeten ;)
Dus ja, is nogal logisch dat ze voor het geld kiezen.

Haha, broeders van het ijzer, verspil jullie tijd niet aan Jan Modaal.
De bevolking hun kop is te dik om zelf eens te kunnen nadenken.
Ze houden van sensatie, en 's avonds lekker chips eten op de bank, iets anders krijg je er toch niet in.

Verspil jullie energie niet en ga trainen of zo haha

misschien zeggen ze er in het begin van de volgende uitzending nog iets over, maar acht die kans heel klein.

heb alleszins nog geen reply gekregen op mijn mailtje.

en dan nog, ik ga niet wakker liggen van een stelletje mislukte televisiemakers :)

Echt een bende apen bij VTM..!

AkiraC heeft wel een punt.. :rolleyes:

hoeveel mensen hebbe nu daadwerkelijk een mail gestuurd naar de redactie van telefacts?

een ander gedacht is om mss 1 grote klachtenbrief te verzenden naar de redactie van Het Nieuws,met het verzoek enkele "foute punten" recht te zetten en dit alles ondertekenen met onze nicknames...

als is het enkel om de mensen duidelijk te maken dat valentino een ballozezak is die enkel uit is op sensatie...

volgens mij is Big T of yzord wel de juiste persoon om zo een mail/brief op te stellen...

Goed idee. Zoiets zou ik zeker ondertekenen.

Haha, broeders van het ijzer, verspil jullie tijd niet aan Jan Modaal.
De bevolking hun kop is te dik om zelf eens te kunnen nadenken.
Ze houden van sensatie, en 's avonds lekker chips eten op de bank, iets anders krijg je er toch niet in.

Verspil jullie energie niet en ga trainen of zo haha

:roflol:

ik teken ook dan...

Yep, ik ook.

Zou zelfs linkjes doorsturen zodat de mening in kleur wordt gezet.

hoe was de naam van die fitnessinstructeur, die Arnold nog verslaan zou hebben in een wedstrijd in de jaren 70 ,die had een ferm lichaam toen...
Hij zei dat hij mr.america en nog enkele meer,was geworden zonder anabolen.Hij zou pas gebruikt hebben voordat hij meedeed aan de mr.universe,

Weet nu echt niemand hoe die vent heet??

Terug
Naar boven