killerbee
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 92kg
Ja en dat van Dave Talbot vond ik er ook wat over?
Ik weet nu niet he, maar als je in wedstrijdvoorbereiding zit:
Om 5u opstaan, 2u gaan trainen zonder te ontbijten,
kinderen naar school voeren, eten, daarna terug 2u gaan trainen, terug eten, wat rusten, terug 2u trainen, eten en terug naar de gym om dan te eten en te gaan slapen?
Kbedoel ik vind het toch ietswat overdreven hoor. Zo weinig rust, zoveel trainen.
En dan Gregg. Hij is een aandachtsgenieter. Hij staat in die winkel en toont effkes zijn video van zijn drainage en trekt er vlug nog wat volk bij, kom jongens heb je dat al gezien? Was toch gek he! Maar ik vind het de max.
En constant op de steroiden steken.
Je zag de synthol gewoon liggen tussen zijn bloed op het monsterschaaltje.
En dat is niet in zijn biceps dat hij stekt, dat is in pure olie.
Kheb zelfs ook efftjes Markus Rühl gespot!
Idd,de dommigheid van gregg stond gewoon van zijn gezicht af te lezen,iemand die een beetje naief is of helemaal niets van de sport kent zal die zever ongetwijfeld allemaal geloven.
Ergens kan ik er in komen,want als ik nu 2 jaar geleden zou gekeken hebben zou ik ook alles geloven.Jammer dat er geen bb'ers getoond werden die hun mening over gregg valentino gaven....

Nu ja ,vtm staat dan ook bekend als een sensatiezender hé en zal dus liever overdrijven of schockerende zaken tonen dan een inspanning te doen om geuanceerder te zijn.

??

bedankt