MuscleMeat

telefacts, armen op springen

Haha die kerel die sterkste man van de wereld wil worden oh'boy' ga slapen man :roflol:, als je niet beter wist zou je gewoon niet weten dat hij traint.

Haha die kerel die sterkste man van de wereld wil worden oh'boy' ga slapen man :roflol:, als je niet beter wist zou je gewoon niet weten dat hij traint.

zei ik ook al met zijn praatjes.zei had zelfds een skaterbroek aan... whaha als een bodybuilder iets niet heeft is het dat wel.

Mijn pa zag er natuurlijk weer al zijn negatieve vooroordelen over bodybuilding in bevestigd.
Ik heb ook een mailtje gestuurd. K*tzender.

haha kheb me er zodanig druk in gemaakt dat ik vannacht gedroomd heb dat er in de nieuwe P-magazine stond dat er over de reportage van afgeleden dinsdagavond in totaal 593 klachtbrieven werden gestuurd naar vtm.be

hehe:D

En dat ik dan daarna naar hier stormde om dat vlug effe te melden.

Vind het wel een coole droom eigenlijk:cool:

haha kheb me er zodanig druk in gemaakt dat ik vannacht gedroomd heb dat er in de nieuwe P-magazine stond dat er over de reportage van afgeleden dinsdagavond in totaal 593 klachtbrieven werden gestuurd naar vtm.be

hehe:D

En dat ik dan daarna naar hier stormde om dat vlug effe te melden.

Vind het wel een coole droom eigenlijk:cool:
938-009~Prozac-Posters.jpg - 111757

ik dacht dat het filmpje waarin deze freak zijn bicepsen draineert hier al meermaals was gepasseerd..
die valentino is gewoon een superfreak!
hij geilt bovendien op de aandacht die hij door zijn stomme gedoe verkrijgt!
deze man heeft via deze reportage maar nog es dubbeldik de BB-scene in een zwart daglicht gezet..jammer..
telefacts zou beter es reportage over de levenswijze van een echte natural builder maken..

Net zoals die dude die dat vermageringsproduct nam (een mespuntje) en het vet smolt van hem weg, totdat hij 2 koppen per dag er van nam! Het was infeite gewoon vloeibare xtc. shiiiiiiit, kbedoel je bent toch gewoon niet goed wijs he.

:roflol: idd, 2 koppen GHB per dag :eek:
geen wonder dat ie zo in het hospitaal belandt.

en Greg V., wat een loser en praatjesmaker zeg...
op het einde was ie precies nog fier op z'n dommigheden ook.

zulke reportages geven het bb-en idd een zeer slechte naam, maarja, van VTM kan je ook enkel maar shit-programma's verwachten.

Gewoon een ellendige reportage gezien... Typisch iets voor het lage niveau van VTM
Natuurlijk kijkt mijn ma dan eens mee, mag ik enkele toffe vragen beantwoorden :rolleyes:

Misschien ga ik ook nog eens een mailtje sturen naar die sensatie-zender.
Khad gewoon beter niet gekeken, toch zinloos gedoe.

Ja en dat van Dave Talbot vond ik er ook wat over?
Ik weet nu niet he, maar als je in wedstrijdvoorbereiding zit:

Om 5u opstaan, 2u gaan trainen zonder te ontbijten,
kinderen naar school voeren, eten, daarna terug 2u gaan trainen, terug eten, wat rusten, terug 2u trainen, eten en terug naar de gym om dan te eten en te gaan slapen?

Kbedoel ik vind het toch ietswat overdreven hoor. Zo weinig rust, zoveel trainen.

En dan Gregg. Hij is een aandachtsgenieter. Hij staat in die winkel en toont effkes zijn video van zijn drainage en trekt er vlug nog wat volk bij, kom jongens heb je dat al gezien? Was toch gek he! Maar ik vind het de max.
En constant op de steroiden steken.

Je zag de synthol gewoon liggen tussen zijn bloed op het monsterschaaltje.
En dat is niet in zijn biceps dat hij stekt, dat is in pure olie.

Kheb zelfs ook efftjes Markus Rühl gespot!

hoe was de naam van die fitnessinstructeur, die Arnold nog verslaan zou hebben in een wedstrijd in de jaren 70 ,die had een ferm lichaam toen...
Hij zei dat hij mr.america en nog enkele meer,was geworden zonder anabolen.Hij zou pas gebruikt hebben voordat hij meedeed aan de mr.universe,

pffff de hele dag commentaar gehoord op het werk over bodybuilding! k*treportage

lol wou net zeggen,iemand van 23 met de stats van dexter jackson.niet hier op dutchbb.

hoe was de naam van die fitnessinstructeur, die Arnold nog verslaan zou hebben in een wedstrijd in de jaren 70 ,die had een ferm lichaam toen...
Hij zei dat hij mr.america en nog enkele meer,was geworden zonder anabolen.Hij zou pas gebruikt hebben voordat hij meedeed aan de mr.universe,

NIEMAND?????

zoveel mensen die gekeken hebben en de naam niet meer weten??

Laatst bewerkt:
weet de naam niet maar verstandig was hij toch niet, aan het eind zei hij dat hij gebruikte vanaf zijn early twenty's groetjes

Terug
Naar boven