Manny Ribera
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha die kerel die sterkste man van de wereld wil worden oh'boy' ga slapen man, als je niet beter wist zou je gewoon niet weten dat hij traint.

haha kheb me er zodanig druk in gemaakt dat ik vannacht gedroomd heb dat er in de nieuwe P-magazine stond dat er over de reportage van afgeleden dinsdagavond in totaal 593 klachtbrieven werden gestuurd naar vtm.be
hehe
En dat ik dan daarna naar hier stormde om dat vlug effe te melden.
Vind het wel een coole droom eigenlijk![]()

Net zoals die dude die dat vermageringsproduct nam (een mespuntje) en het vet smolt van hem weg, totdat hij 2 koppen per dag er van nam! Het was infeite gewoon vloeibare xtc. shiiiiiiit, kbedoel je bent toch gewoon niet goed wijs he.
idd, 2 koppen GHB per dag 
pffff de hele dag commentaar gehoord op het werk over bodybuilding! k*treportage
niet verwonderlijk met je 110kg bij een lengte van 1m70

hoe was de naam van die fitnessinstructeur, die Arnold nog verslaan zou hebben in een wedstrijd in de jaren 70 ,die had een ferm lichaam toen...
Hij zei dat hij mr.america en nog enkele meer,was geworden zonder anabolen.Hij zou pas gebruikt hebben voordat hij meedeed aan de mr.universe,
??weet de naam niet maar verstandig was hij toch niet, aan het eind zei hij dat hij gebruikte vanaf zijn early twenty's groetjes
hij doet het niet, hij is al een kwartier aan het laden ofzo, gebeurt niks![]()