AndroidHealthClinic

Telefoon kopen

Peiling Peiling Nieuwe abo

• Blackberry met abo.

Stemmen: 0 0,0%
  • Iphone4 met abo

Stemmen: 2 22,2%
  • Blackberry los

Stemmen: 4 44,4%
  • Iphone4 16gb los

Stemmen: 1 11,1%
  • iphone4 32gb los

Stemmen: 2 22,2%

• Totaal stemmers
    9

Junk

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
17%
Ik ga een nieuw telefoon aanschaffen en heb twijfels.
koop jij liever een los toestel of gewoon een abo ?
Liever iphone of blackberry ?

En wat is het nut van 32gb voor iphone4 ? heb je dat wel echt nodig ?

Gr,

Volgens test-aankoop is de blackberry cruve de "beste koop". Enige nadeel is dat je een blackberry abo moet nemen om je mails te kunnen checken.

Heb zelf een HTC snap. Ben daar tevreden van, maar voor de applicaties moet je het niet doen. Voor het praktisch gebruik wel.

samsung galaxy s 2 verwacht ik veel van, blackberry is alleen leuk als je constant gaat texten volgens mij en iphone is duur

HTC!! Even wachten op zon dual core dingens...

/ik weet niet wat het inhoud. En heb zelf geen htc, zou der wel 1 willen.

iphone werkt wel gruwelijk lekker en zijn volgens mij wat meer appss voor te krijgen, als ik geld ervoor over had had ik ook wel een iphone genomen, heb nu een 8520 cruve met 2 jarig abbo, moet ngo 9 maandjes, blij dat ik ervanaf ben; heeft weinig meerwaarde voor mij

zte blade

Galaxy S of eventueel wachten op S2. Heb sinds kort de S omdat ik niet meer kon wachten. :p

Erg tevreden. Wel is het klote smsen op zo'n qwerty-touchscreen toetsenbord als je autorijdt o.i.d.

Hangt af van hoe vaak en wanneer je belt... Ikzelf koop los omdat ik vooral gebeld word. Los toestel met Prepaid is dan goedkoopst. iphone 16GB vind ik de beste optie in deze lijst. Of je kan wachten op de iphone 5 die rond juni verwacht wordt.

BB is leuk voor de zakelijke gebruiker

Zou toch kijken naar HTC/Samsung

Waarschuwing aan posters in dit topic: merken bashen is niet de bedoeling. Als je tips hebt of een merk wil aanraden kan dat. De TS heeft echter niets aan het bashen van merken. We zullen dit daarom ook niet toestaan.

Big T , wat is er anders aan de Iphone 5?

Blackberry vind ik niet eens het overwegen waard gezien de prestaties ten op zichte van toestellen als de IPhone, HTC Desire serie en de Samsung Galaxy serie.

HTC serie
IPhone serie
Of de Samung Galaxy serie

Dat vind ik competitie waardig en crackberry past daar niet tussen. Nadeel van de IPhone zijn de aanschafkosten en de apple software dit ten opzichte van de Android toestellen.

Terug
Naar boven