AndroidHealthClinic

tell me!... What ya like to drink ? :D

pisang ambon puur of met sinasappelsap erbij~..~.

bier en wodka/cola.

heb een tijdje van die smirnoff shit gedronken, maar dan rotten de tanden gewoon uit je bek. :D

Baileys:thumb:

heb voorheen veel whico's en baco's gedronken maar neeeuuuhh, hoef dat niet meer.

bier hou ik opzich niet zo van, maar een Hoegaarden Wit op een terrasje ging er wel altijd in:)

-=*:heart:BrEeZaH natuurlijk!!!!111:heart:*=-

neuh.. ik hou het maar gewoon bij bier :beerbang:

Thuis drink ik (bijna) niet... alleen als ik uit ga en dan voornamelijk bier/vodka/whiskey/tequila... hangt er een beetje van af en hey... natuurlijk met mate :cool:

Als ik drink is het meestal of baco, vieux-cola of southern comfort cola. :)

Bierrrrrrrr :D :D

tijdens het uitgaan meestal bacardi-cola, maar laatst had ik wodka-cola gehad en dat tikte lekker aan :p was na een glaasje al aangeschoten terwijl ik van bacardi-cola meestal 6-7 op moet hebben. Kan ook zijn dat die gozert gewoon meer wodka erin gedaan had :)

Meestal vodka varianten ( geen rooie stier want das bucht ) , met fruitsap of ice tea ...

De favoriet vroeger was een vip'ke : vodka, ice tea en pulco.

En champagne gaat er ook altijd goed in, is nog altijd men al-time favo.
Wel een goede kwaliteit, geen château migraine

Greetz

ps: meestal houd ik er mij aan enkel de zaterdagavond te drinken.

Wodka met redbull of lekkere schuimwijn s ook mmmm en bier ook maar dat s wat gewoontjes...

multivruchtensap van CoolBest ;)

Geen alcohol.. en als het persé moet dan iets zoets zoals koffielikeur (koffiekaatje oid), portwijn of bruin bier.

Espi

Geen acohol voor mij. Waarom zou je alcohol drinken terwijl je traint? Werkt jezelf alleen maar tegen

Rode wodka / Red bull

Geeft me vleugels.....(jammer genoeg niet DIE vleugels)

JimBeam/Cola of Bacardi/Cola

Terug
Naar boven