MuscleMeat

Telmisartan vragen

Ontspannen recht naar beneden hangend 39.5 cm . Ik meet me bloedruk met Arm lichte knik leg hem op tafel terwijl ik zelf rechtop zit.

Misschien is het ook een idee om op een ander tijdstip te meten en als je het niet vertrouwt een 24-uursmeting te laten doen. Het kan zomaar zijn dat het gemiddelde wel goed is. Je moet ook niet streven naar 120-80, want zo werkt het niet. Voor de één is 110-60 normaal en voor de ander 135-85. Als je overdag vaak boven de 140 uitkomt, maar 's nachts niet hoger dan 115, is de kans groot dat je arts zegt dat je een normale bloeddruk hebt. Meet eens voor het slapengaan.

145 is niks om je zorgen om te maken, dit komt ook zoals je zelf zegt door de tren. Wil je een stabiele dagwaarde, meet je direct 2x in de ochtend, én 2x in de avond.
tussen 6-9. Maar maak jezelf niet gek en houd het gewoon bij. als het hoger wordt zou ik tren verlagen of kappen.

Dankjewel. Doe ik dat. ga ik het bij houden en me gewoon niet gek laten maken. Zou cials of AAKG capsules van xxl nog een extra gunstig effect hebben. Of is zo mij mogelijk dingen slikken altijd de beste optie

Arginine caps doen weinig voor je bloeddruk, dan moet je echt +4 gram nemen. 'cardio' is beter wat men vaak vergeet, en ruim water drinken

Terug
Naar boven