XXL Nutrition

Temptation Island '09

Bezoekers in dit topic

Ano_1986_2

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 apr 2006
Berichten
2.663
Waardering
40
http://www.vt4.be/temptation/home/

Zijn er hier onder jullie die ernaar toe kijken?
Net de 3de aflevering gezien en zat al een gast op bed met een verleidster die hem aan het ppen was op dag 1.

Een kerel die voor heel Vlaanderen zegt dat zijn vriendin minder mooi is dan zijn verleidster, en wat dikker is enz...

:D

i love this show!
 
Verdomme, ik wist niet dat de 3e aflevering vandaag was. Wordt die nog eens heruitgezonden?
 
Al 3 afleveringen gemist, is precies weer spannend :D
 
Al 3 afleveringen gemist, is precies weer spannend :D

spannend? hahaha het is keihard en die verleidsters maken die 4 vrouwen gewoon af! :D ze zijn gewiekst en echte feeksen die het serieus hard spelen lol
en die mannen gaan van dag 1 al serieus de wind in
 
Cool, ik ga het eens proberen te volgen dan :D
 
Hey volgens mij heb ik een van die "vrijgezellen" in een ver verleden nog een kopper gegeven :roflol:
 
Hey volgens mij heb ik een van die "vrijgezellen" in een ver verleden nog een kopper gegeven :roflol:

wij willen meer horen van dergelijke roddels
 
Dit programma volg ik elke keer weer voor zijn domme mensen en hilarische toestanden.
Die mannen die een relatie hebben denken keer op keer dat ze ultieme binken zijn en snappen precies niet dat de vrouwen interesse tonen omdat ze moeten verleiden (naar het schijnt krijgen de vrijgezellen betaald als ze in bed belanden enz...)
Vooral die kale idioot in dit seizoen (die zijn vriendin toch niet zo mooi vindt als die vrijgezelle blondine) irriteert mij. Kerel denkt dat hij de player is en het meisje lacht hem uit achter zijn rug. Als Belgisch Limburger schaam ik mij voor zijn manier van praten.
Er gaat stevig gedoet worden maar uiteindelijk zul je zien dat die domme mensen elkaar toch weer vergeven bij een kampvuurtje.
 
Show gemaakt voor IQ loze mensen.

What a joke
 
Wat een kandidaten weer :D

Liggen al gelijk de eerste nacht met een ander in bed.

Chris = my hero :p
 
ik vraag mij altijd af of ze nog dommere koppels vinden, en elk jaar slagen ze er opnieuw in. Chapeau voor de recruiters van vt4 :p
 
ik vraag mij altijd af of ze nog dommere koppels vinden, en elk jaar slagen ze er opnieuw in. Chapeau voor de recruiters van vt4 :p

Jammere is wel dat er nooit echt lekkere verleidsters inzitten. Zo zie je maar weer
dat met wat zon, zee, strand & cocktails een man op alles kruipt :p
 
http://www.vt4.be/temptation/home/

Zijn er hier onder jullie die ernaar toe kijken?
Net de 3de aflevering gezien en zat al een gast op bed met een verleidster die hem aan het ppen was op dag 1.

Een kerel die voor heel Vlaanderen zegt dat zijn vriendin minder mooi is dan zijn verleidster, en wat dikker is enz...

:D

i love this show!

Nee denk dat het allemaal nep is. Waarom zou je in godsnaam binnen 3 dagen vreemd gaan terwijl je weet dat er overal camera's staan, en je verleid wordt door een hoer :rolleyes:
 
Kan je de afleveringen ook nog ergens terugkijken?
 
alleen in belgie op de buis of zo..?
 
Show gemaakt voor IQ loze mensen.

What a joke

+1

mensen die hieraan meedoen weten op voorhand al dat ze allemaal vreemd zullen gaan

de meeste van die vrouwen zijn gewoon veel te naief
en die vrijgezellen moeten wel betaald worden.. zoals die vrouw van die kale, is idd geen hete doos, maar wtf zitte die vrijgezelle-mannen haar te versieren? mij zouden ze daar veel geld voor moeten geven

programma gebasseerd op leedvermaak :popcorn:
 
coïtus en tetten!! diene west-vlaming was wa grappig in de eerste aflevering!
 
Back
Naar boven