XXL Nutrition

Temptation Island '09

Beste seizoen tot nu toe.
Heerlijk als die tranen vloeien.:D

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
Na de aflevering van gisteren denk ik dat er donderdag wel zal gedoet worden! :D Die ene met haar gigantische t**ten heeft er genoeg van dat haar vriendje totaal loos gaat met die Donia, terwijl ze zelf ook al redelijk wat 'gevoelens' krijgt voor die streuse grote verleider, dat ze blijkbaar naar de kamer gaat, en die zal zeker van bil gaan!

wat ik het meest hilarisch vind is dat die vrijgezelle dildokoppen echt denken dat die vrijgezelle dame's hun echt interessant vinden. Ik dacht dat er zelf h**ren inzaten.

Zet er een gewoon koppel en je hebt geen sensatie. In de eerste deed er een vrouw mee, reshum die was echt geweldig. Toonde geen enkele interesse in de mannen die haar moesten verleiden :d

Pauperprogramma. Echt.

Ik snap inet dat iemand dit kijkt en/of hieraan meedoet.

Zat vorige x een chick in die ik kende, dat was nog wel grappig om te zien, voor de rest een k*t show.

In 1 van de vorige reeksen zat de "player" van onze stad erin als vrijgezel.

Was wel lachen, hij maakt zijn move op de eerste avond, maar loopt een blauwtje en begint te wenen op televisie.

Nog steeds begint iedereen spontaan te lachen als hij door het stad loopt :D

Pauperprogramma. Echt.

Ik snap inet dat iemand dit kijkt en/of hieraan meedoet.

Het is de ultieme relatie test jeweetzelluf!
En het is enorm gezellig om met je vriendin op de bank dit te kijken en zeggen dat jij dat nooooooooit zou doen :rolleyes:

ik zou meedoen voor de gratis vakantie, me helemaal lazarus zuipen op kosten van vt4 en dan zo misselijk in bed belanden. Wss kruipt er dan zon vrijgezelle dame bij mij in bed als ik juist moet kotsen en zit ze helemaal onder ^^ sensatie verzekerd :d

Terug
Naar boven