MuscleMeat

tenniselleboog en verstuikte voet

Bezoekers in dit topic

update :

vorige maand 2de shockwave op elleboog gekregen, heeft weer niks uitgehaald, pijn blijft
vorige week 2de inspuiting gekregen in enkel, een week stekende pijn gehad, die is nu weg maar de pijn van de ontsteking is terug aan het komen

ze mogen tot 3 inspuitingen gaan en dan word het opereren en een maand thuis zitten, komt weer goed uit met men nieuwe job ....

word er gewoon depressief van :(:(:( , was een maandje geleden begonnen met lopen in het bos, eerst op het gemak om te zien hoe het met de enkel ging, maar ik had er helemaal geen last van. goed voorruit gegaan, van niks naar 6.5km lopen zonder te stoppen in 7 trainingen, helaas bij de 8ste training kreeg ik hevige pijn in de enkel en moest ik stoppen
 
en de ontstekingen zijn nu 100% terug

en nu gaat de verzekering van het arbeidsongeval van de voet ook nog moeilijk doen :(:(:(

ontstekingen zijn nu wel 'raar' aan het doen.

voet : 1ne moment geen pijn, andere moment volledig terug
elleboog : 2 seconden pijn als ik er aan kom, dan enkele uren niks meer, en de onsteking zit ook op men andere elleboog

ik zal die diclofenac of ibuprofen eens proberen, nu de verzekering moeilijk doed ....
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven