Elektronik
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 75kg
Ik zal even mijn verhaal hier posten.
Ik trainde 1 jaar aan een stuk 3 keer per week, ik was van 74 kg naar 81kg gestegen. Nu ben ik overlaatst 3 maanden ernstig ziek geweest en heb ik niet meer kunnen trainen
. Ik weeg nu terug 75 kg en mijn spieren zien er zelfs nog minder gespierd uit dan toen ik nog nooit getraind had. Ik zou graag terug willen beginnen maar het lijkt zo ver weg om terug mijn resultaten te krijgen, waardoor mijn moed zeer laag is. Heeft iemand tips om terug snel weer in fit te zijn? Bench press kan ik nu amper nog 20kg (terwijl vroeger 50kg). Kan iemand mij een goed voedingsschema geven om snel terug te bulken?
Dit was allesinds mijn vorig voedingsschema:
'S morgens: 3 boterhammen met kaas/pindakaas + 4 glazen melk.
10uurtje : 1 banaan + proteïnebar
'S middags: 4 boterhammen met kipfilet (of) ham (of) kalkoen
4 uurtje : Soep + 1 boterham kaas
'S avond : wat de pot schaft
9 uur avnd: Bambix + rijstpap
Allesinds bedankt
Ik trainde 1 jaar aan een stuk 3 keer per week, ik was van 74 kg naar 81kg gestegen. Nu ben ik overlaatst 3 maanden ernstig ziek geweest en heb ik niet meer kunnen trainen
. Ik weeg nu terug 75 kg en mijn spieren zien er zelfs nog minder gespierd uit dan toen ik nog nooit getraind had. Ik zou graag terug willen beginnen maar het lijkt zo ver weg om terug mijn resultaten te krijgen, waardoor mijn moed zeer laag is. Heeft iemand tips om terug snel weer in fit te zijn? Bench press kan ik nu amper nog 20kg (terwijl vroeger 50kg). Kan iemand mij een goed voedingsschema geven om snel terug te bulken?Dit was allesinds mijn vorig voedingsschema:
'S morgens: 3 boterhammen met kaas/pindakaas + 4 glazen melk.
10uurtje : 1 banaan + proteïnebar
'S middags: 4 boterhammen met kipfilet (of) ham (of) kalkoen
4 uurtje : Soep + 1 boterham kaas
'S avond : wat de pot schaft
9 uur avnd: Bambix + rijstpap
Allesinds bedankt