AndroidHealthClinic

Terug beginnen

Elektronik

Novice
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
75kg
Ik zal even mijn verhaal hier posten.

Ik trainde 1 jaar aan een stuk 3 keer per week, ik was van 74 kg naar 81kg gestegen. Nu ben ik overlaatst 3 maanden ernstig ziek geweest en heb ik niet meer kunnen trainen :). Ik weeg nu terug 75 kg en mijn spieren zien er zelfs nog minder gespierd uit dan toen ik nog nooit getraind had. Ik zou graag terug willen beginnen maar het lijkt zo ver weg om terug mijn resultaten te krijgen, waardoor mijn moed zeer laag is. Heeft iemand tips om terug snel weer in fit te zijn? Bench press kan ik nu amper nog 20kg (terwijl vroeger 50kg). Kan iemand mij een goed voedingsschema geven om snel terug te bulken?
Dit was allesinds mijn vorig voedingsschema:

'S morgens: 3 boterhammen met kaas/pindakaas + 4 glazen melk.
10uurtje : 1 banaan + proteïnebar
'S middags: 4 boterhammen met kipfilet (of) ham (of) kalkoen
4 uurtje : Soep + 1 boterham kaas
'S avond : wat de pot schaft
9 uur avnd: Bambix + rijstpap

Allesinds bedankt :)

Stickies lezen.

Kwark of een groot stuk vlees/vis/gevogelte vlak voor het slapengaan.
Ik zou om 4u die bambix eten of in het ontbijt steken als je nog kan.

Je kan ook een kip kopen, klaarmaken en opeten. Of een vis (makreel, tonijn, kabeljauw, mosselen, echt alles!), gevogelte of vlees. Eieren kan je ook koken ;)

Proteïnebar wegdoen. Meer eten.

Je gaat spiergeheugen hebben dus zo lang gaat het niet duren. Een beetje wilskracht/motivatie :)

Sticky's
6:00 maaltijd 1: 75gram havermout of brinta + 300ml melk + extra glas melk + stuk fruit
8:00 maaltijd 2 : Broodje

12:00 maaltijd 3: OF 4 boterhammen, waarvan 2 dik met mager vleesbeleg en 2 dik met pindakaas, OF 75gram rijst (ongekookt gewogen) + stuk vlees, vis of kip (minimaal 100 gram)

14:00 maaltijd 4: idem maaltijd 2

16:00 maaltijd 5: 2 gekookte eieren + 50gram ongezouten noten

18:00 maaltijd 6: eten wat de pot schaft. Maar wel vragen of je ma wat meer vlees maakt dan voorheen omdat je meer wilt eten. Schep ook extra aardappelen of rijst/pasta op altijd

-Training

22:00 maaltijd 7 : 500gram magere kwark

Anders nog Succes met je training je komt er wel !
Zag wel iemand die 20kg verloor in 3maanden tijd door in afghanistan te vechten en ken er wel 5 die 10kg verloren in 3 weken door drugs gebruik dus kop op hé :d

• Topic Starter Topic Starter
Ok, allesinds heel veel bedankt voor de antwoorden!
Heb nog een vraagje; heb toen ik pakweg 5 maanden al deed aan bb, een maagontsteking gehad, wat ik nog nooit gehad hebt. Komt dit door het te veel eten? Heb nu redelijk bang om terug te bulken & weer een kans op een maagontsteking te hebben :s

Terug
Naar boven