MuscleMeat

terug komen op ouwe niveau

clintjuh

Novice
Waardering
0
Goeie dag mensen

ik ben een lange tijd uit de training geweest vanwege een blessuere

nou ben ik weer een korte tijd aan het trainen
en nu wil ik weer gaan trainen om naar me ouwe niveau te komen als eerste doel

nu is mijn vraag aan jullie hoe is dat het snelste manier op de beste manier te doen ?

hebben jullie misschien advies kwa schema van training/voedsel/supplementen/ etc etc

mvg clintjuh

PS. ik heb een redelijk ervaring en ik weet dat in het sport gebeuren geduld moet zitten .

als je ervaring heb weet je toch de verschillende schema's en weet je hoe je voeding in elkaar moet zitten.

• Topic Starter Topic Starter
als je ervaring heb weet je toch de verschillende schema's en weet je hoe je voeding in elkaar moet zitten.

ja maar heb me nooit in het diepste verdiept hoe ik het kan doen om op ouwe niveau terug te komen

vroeger trainde ik op me eigen manier
en heb ervaring opgebouwdt op me eigen manier wat ik denk dat goed is

maar wil wel graag jullie meningen adviessen etc weten

want 2mensen weten altijd meer dan 1 denk ik zo ;)

mvg clintjuh

Klinkt als zoekoptie gebruiken. Tegenkomen op je oude niveau is niks anders dan normaal goed trainen. Over goed trainen kun je hier genoeg vinden. Pak je het goed aan, moet je binnen 2 maanden toch echt wel terug op niveau kunnen zijn.

ja maar heb me nooit in het diepste verdiept hoe ik het kan doen om op ouwe niveau terug te komen

vroeger trainde ik op me eigen manier
en heb ervaring opgebouwdt op me eigen manier wat ik denk dat goed is

maar wil wel graag jullie meningen adviessen etc weten

want 2mensen weten altijd meer dan 1 denk ik zo ;)

mvg clintjuh

Klinkt gevaarlijk
Je moet zwaar deadliften, squaten, bench press, mp, rows, chins, dippen en veeeeeeeeeeeeel eten

klinkt als een ik was ooit 1.85 bij 68 kilo en ben nu 1.85 bij 65 kilo :S

wat was je
wat ben je
stats
noem maar op

Als je vroeger ook al vaak getraind hebt denk ik dat je ook best op dezelfde manier traint als vroeger. Zo heb je al eens aan je betere stats gekomen dus moet het voor jou gewerkt hebben. Veronderstel dat je de basisoefeningen wel kent dus als het niet vorderd zoals het moet zou ik me meer op mijn voeding concentreren!

Terug
Naar boven