MuscleMeat

Terug trainen?

doncorleone

Dutch Bodybuilder
Waardering
52
Ik heb 2 weken geleden dinsdag erge hoge rugpijn gehad.een hele nacht niet geslapen, ademen deed zelfs pijn.

Heel de week thuis geweest van mijn werk. En brufen genomen. Ondertussen is het al een pak beter, maar als ik lang zit of lig dan voel ik wel nog pijn. Deze week gaan werken en als îk in beweging ben heb ik geen last. Alleen bij zitten of als ik slaap kom ik soms wakker van lichte pijn.

Ik zou maandag graag terug beginnen trainen, goed idee of beter niet, en zijn er oefeningen die ik beter niet doe?

Ik heb 2 weken geleden dinsdag erge hoge rugpijn gehad.een hele nacht niet geslapen, ademen deed zelfs pijn.

Heel de week thuis geweest van mijn werk. En brufen genomen. Ondertussen is het al een pak beter, maar als ik lang zit of lig dan voel ik wel nog pijn. Deze week gaan werken en als îk in beweging ben heb ik geen last. Alleen bij zitten of als ik slaap kom ik soms wakker van lichte pijn.

Ik zou maandag graag terug beginnen trainen, goed idee of beter niet, en zijn er oefeningen die ik beter niet doe?
heb t ook een tijdje gehad tijdens rugtraining schoot er iets in en kon amper ademen en op die kant liggen ging ook niet ,het verkrampte ook steeds bij jouw ook?
ik zou rug training licht opbouwen en als et slecht voelt nog afwachten

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik dacht dat het een spierverrekking was. De dokter zei dat het een lumbago was in mijn bovenrug. Helemaal hetzelfde gevoel als bij jou, liggen op die kant gingn idd ook niet. Was alsof ze een mes door mijn rug staken.

Begonnen met lichte pijn na schouder en triceps te trainen. De dag erna in een slechte houding gezeten voor een paar uur en dan was het helemaal om zeep.

Had het vorige week heb deze Week terug rug kunnen trainen maar wel lichter dan anders voor de zekerheid heb er nu geen last meer van

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik ga deze week ook gewoon licht beginnen. Deadlift en squat ga ik wel nog over slaan.

Moest ik iets voelen stop ik onmiddellijk.

Hopelijk blijft het geen gevoelige plek, want dat is wel iets dat je vaak hoort bij lumbago.

Terug
Naar boven