MuscleMeat

Test-450 & Anavar 100 Inject mix DMSO

Zwak draadje maar daar word het ook enkele keren vermeld

• Topic Starter Topic Starter

Zwak draadje maar daar word het ook enkele keren vermeld
Veel dank,zal strks eventjes doorkijken.

Moeilijk doen om interessant te doen? Zet 2ml van een normaal gedoseerd merk en je hebt nergens last van. Hogere wiskunde toe te passen om perse je 450mg te injecteren, net waar je zin in hebt joh

Orals die je op op waterbasis krijgt, en dus kunt pinnen kan je zoals Crash zegt inderdaad ook gewoon oraal innemen. Volgens mij komt het zelfs IM langs je lever dus heeft het bijzonder weinig meerwaarde om te pinnen.

Orals die je op op waterbasis krijgt, en dus kunt pinnen kan je zoals Crash zegt inderdaad ook gewoon oraal innemen. Volgens mij komt het zelfs IM langs je lever dus heeft het bijzonder weinig meerwaarde om te

Orals die je op op waterbasis krijgt, en dus kunt pinnen kan je zoals Crash zegt inderdaad ook gewoon oraal innemen. Volgens mij komt het zelfs IM langs je lever dus heeft het bijzonder weinig meerwaarde om te pinnen.
Deze var is niet op water basis,dus drinken lijkt me sterk! iemand al geprobeerd?

Moeilijk doen om interessant te doen? Zet 2ml van een normaal gedoseerd merk en je hebt nergens last van. Hogere wiskunde toe te passen om perse je 450mg te injecteren, net waar je zin in hebt joh
Snap dat het voor je lastig is als je zelf niks te concreets en nauwelijks iets interessants te bieden hebt en iemand anders wel 😆
En wie zegt dat er gelijk 450mg in gaat JOH!

Snap dat het voor je lastig is als je zelf niks te concreets en nauwelijks iets interessants te bieden hebt en iemand anders wel 😆
En wie zegt dat er gelijk 450mg in gaat JOH!
Zegt degene die een topic aanmaakt omdat die niet weet wat die moet doen:roflol:

Terug
Naar boven