XXL Nutrition

Test-E 500 MG/EW + Winstrol Kickstart

• Topic Starter Topic Starter
Nice bro, maar 500mg zout lijkt me sterk, dat is wel vrij laag.

Dat zou goed kunnen dat ik ernaast zit man, don't take my word for it. Ik log gewoon alles in myfitnesspal en keek daar bij mijn gemiddelde natrium inname op een dag. Maar waarschijnlijk zal niet bij elk item de natrium hoeveelheid zijn vermeld.

Dat zou goed kunnen dat ik ernaast zit man, don't take my word for it. Ik log gewoon alles in myfitnesspal en keek daar bij mijn gemiddelde natrium inname op een dag. Maar waarschijnlijk zal niet bij elk item de natrium hoeveelheid zijn vermeld.

Haha nee dat zit wel zeker een stukje hoger. Bij mij gaf MFP zo'n 600 terwijl dit eerder zo'n 2000 is. Staan op heel veel artikelen die je hebt gescand wel de macros offcourse, maar de micros en natrium meestal niet

Haha nee dat zit wel zeker een stukje hoger. Bij mij gaf MFP zo'n 600 terwijl dit eerder zo'n 2000 is. Staan op heel veel artikelen die je hebt gescand wel de macros offcourse, maar de micros en natrium meestal niet

Ja klopt heb je gelijk in, voor nu maak ik me er niet zoveel zorgen over. Wanneer ik in contest prep ben is dat natuurlijk anders.

Update over de training van vandaag, pull strength was het vandaag. Zal de workout weer even loggen.

Pendlay rows 5x5 95 kilo. Dit was hetzelfde gewicht als de vorige keer, wilde mijn vorm nog net wat strakker hebben voordat ik weer iets omhoog ging. Dat is naar mijn mening gelukt dus gaat er 2,5 kilo bij voor de volgende keer.
Weighted chin-ups 4x5 18 kilo.
Barbell rows 3x8 115 kilo (overhand). Erg zwaar maar gingen wel oke, dit was 2,5 kilo meer dan de vorige keer en ook nu gaat er weer 2,5 bij.
Lat pulldowns 5x12.
Dumbell rows 3x15 40 kilo als finisher.
Dumbell curls 4x8 22 kilo.
EZ bar preacher curl 4x10 40 kilo.
Facepulls <--> Reverse grip cable curls 5x12

Prestaties in de gym gaan nog steeds goed, er zit natuurlijk nog aardig wat test in mijn lijf. Maandag begint de nakuur, dagelijks 20 mg nolva uiteraard. Heel benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren en of ik vrijwel direct vocht zal droppen.

hoe gaat je voeding er nu uitzien eigenlijk?

Legs hypertrophy al gehad vandaag, ging erg lekker ondanks dat het snikheet was in de gym. Zal de workout weer even loggen.

Sumodeadlifts 4x8 170 kilo. Voelde erg goed aan, cardiovasculair gezien was het wel zwaar. Dit was 5 kilo meer dan de vorige keer, en ook nu ga ik er weer 5 kilo bij doen.
Frontsquats 4x8 102,5 kilo. Erg zwaar zoals altijd, maar goed wel mijn reps gehaald. Volgende keer 105 kilo.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) met 34 kilo per hand. Benen waren al aardig toegetakeld dus dit viel ook best zwaar. Wel gewoon al mijn reps kunnen doen.
Leg extensions <--> Hamstring curls 3x12 superset.
Calf raises 6x12.

hoe gaat je voeding er nu uitzien eigenlijk?

Hetzelfde. Voeding staat op 4100 kcal met macro's op 100F/525C/275P. Dit is nog steeds een overschot voor mij en voldoende eiwit. Opeens drastisch meer gaan eten gaat mij alleen veel vet opleveren.

Even weer een update na twee rustdagen. Zaterdag heb ik de hele dag moeten werken en gisteren was de gym gesloten vanwege pinksteren. Vandaag er weer tegenaan geweest met een push hypertrophy workout. Ging lekker en zal hem weer even loggen.

Eerst zal ik weer even het verloop van mijn gewicht onder elkaar zetten, vanmorgen gaf de weegschaal 88,6 kilo aan. Bijna precies hetzelfde als vorige week, benieuwd wat de vordering vanaf hier gaan zijn.

Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG
Na week 4: 84,5 KG
Na week 5: 83,6 KG
Na week 6: 85,0 KG
Na week 7: 85,4 KG
Na week 8: 86,8 KG
Na week 9: 87,2 KG
Na week 10: 87,6 KG
Na week 11: 89,2 KG
Na week 12: 88,5 KG
Na week 13: 88,6 KG (Start Nakuur)

Incline barbell benchpress 4x8 82,5 kilo. Hetzelfde gewicht als vorige keer, toen echter mijn reps niet gehaald, vandaag wel al mijn reps kunnen doen.
Flat dumbell benchpress 4x8 40 kilo. Laatste twee sets 6 reps gedaan.
Dumbell shoulder press 4x8 30 kilo. Ik weet niet wat het is met deze oefening maar dit is nou al de derde workout dat ik mijn reps niet haal, ik ga voor de volgende keer waarschijnlijk verlagen naar 28 om eens te kijken of ik daarmee wel aan mijn reps kom.
Flat dumbell fly's 2x12 18 kilo. Heerlijke contractie en pomp.
Cable lateral raises 3x12.
Tricep pushdowns 4x10.
Dips 4x15 bodyweight.
Hanging leg raises <--> Single arm cable extension 5x12.

Lekkere workout, zweette me wel helemaal kapot door die hitte. Vandaag gaan de eerste nolva's erin, nakuur start dus officieel vandaag.

Hou je voor het gevoel nog veel vocht vast? hoe staat je vetjes erbij? Voor de rest mooie resulaten toch :D

Hou je voor het gevoel nog veel vocht vast? hoe staat je vetjes erbij? Voor de rest mooie resulaten toch :D

Voor mijn gevoel ga ik toch wel flink wat vocht droppen, mijn gezicht staat toch niet iets te bol voor mijn vetpercentage haha. Ik sta nog steeds respectievelijk op zo'n 12%, opzich aardig wat gestegen tijdens mijn kuur aangezien ik op een kleine 9% begon. Nu probeer ik gewoon te onderhouden en vetgains te minimaliseren. Zeker niet te klagen over de resultaten, heel blij mee :)

Update over de training, pull hypertrophy vandaag, zal weer even loggen.

Wide grip pull-ups 4x8.
Pendlay rows 5x8 82,5 kilo. 2,5 kilo meer dan de vorige keer, ging opzich wel aardig. Volgende keer 85 kilo.
V-bar pulldown 4x12.
Lat pulldown 5x12.
Dumbell rows 2x15 40 kilo.
Dumbell bicep curls 4x8 22 kilo.
Preacher hammer curl 4x8 14 kilo.
Facepulls <--> Reverse grip cable curls 5x12 superset.

Er zit weinig verbetering in de puistjes op mijn rug, het zit ook een beetje op mijn schouders en dreigt nu ook naar mijn chest te gaan. Ik neem al geruime tijd biergist maar dit klaart de klus dus niet. Ik wil Vitamine B5 gaan nemen hiervoor, nu vroeg ik me af wat de beste en handigste optie is, poedervorm of pilvorm. Was van het stopacne.nl te gaan bestellen, ik hoor het graag.

Laatst bewerkt:
Lekkere training.
Hoor vaker dat mensen pas in hun PCT last krijgen van acne uitbraken, met name bij nolva. Hopelijk valt het mee ;)
En anders een paar keer extra in het zonnetje liggen haha

Lekkere training.
Hoor vaker dat mensen pas in hun PCT last krijgen van acne uitbraken, met name bij nolva. Hopelijk valt het mee ;)
En anders een paar keer extra in het zonnetje liggen haha

Ja ik begon er na zo'n 6/7 weken last van te krijgen. Hoor ook vaak dat het in de PCT alleen maar erger word door schommelende hormoonwaardes, vandaar dat ik nu vooral wil voorkomen dat het erger word. Had er wellicht al wat eerder mee moeten beginnen maar hoopte stiekem dat biergist de klus wel zou klaren haha.

Het resultaat met vitamine b5 zie je ook pas na een maand ongeveer (duidelijke afname van puisten). De eerste 2 weken kan het zelfs verergeren, dus je kon beter iets eerder starten met b5 :P

Gister geen tijd meer gehad om de training te loggen, vandaag was een rustdag dus een goede gelegenheid om alsnog de training van gister te loggen. Het was een leg strength training en het ging weer lekker.

Sumodeadlifts 5x3 195 kilo. Voelde heel erg goed aan, verbaasde me er zelf een beetje over. Voor de volgende keer zeker weer 5 kilo erbovenop en kijken hoever we komen met 200 kilo.
Frontsquats 4x6 112,5 kilo. Deze waren een absolute hel, maar ze zijn wel allemaal omhoog gegaan. Dit was 2,5 kilo meer dan de vorige keer, dus voor de volgende keer ook weer 2,5 kilo erbij.
Leg extensions 2x10.
Hamstring curls 2x10.
Seated calf raises <--> Standing calf raises 5x12 superset.

Nu nog even iets anders wat ik kwijt wil, de laatste paar dagen is mijn eetlust echt totaal verdwenen. Ik weet niet zeker waar dit aan kan liggen, misschien aan het warmere weer maar lijkt me stug. Het komt niet door de nolva die ik sinds maandag neem want het begon al een aantal dagen hiervoor. Het is letterlijk strijden bij elke meal en ik zit me soms letterlijk 30-45 minuten te force feeden. Ik zorg er natuurlijk voor dat ik wel al mijn kcal binnenkrijg maar het is niet bepaald een pretje op deze manier, hoop dat het weer een beetje bijtrekt.

Nog iets anders, ik heb vandaag mijn Vitamine B5 binnengekregen, ben toch maar voor de poeder variant gegaan. Ik ga hem meteen op 10 gram per dag zetten en wanneer het wegtrekt verlaag ik naar een onderhoudsdosis.

Het resultaat met vitamine b5 zie je ook pas na een maand ongeveer (duidelijke afname van puisten). De eerste 2 weken kan het zelfs verergeren, dus je kon beter iets eerder starten met b5 :P

Ja haha dat bedacht ik me ook al, achja we zullen het zien. Hopelijk valt die 'verergering' op het begin mee, maar vooralsnog is het niet heel erg bij mij, ik wil alleen mijn mooi egale huidje weer terug hehe.

Na de mooie wedstrijd van nederland vandaag toch even tijd om mijn training van vandaag te loggen, het was een push strength workout vandaag.

OHP 5x5 70 kilo. Dit was 2,5 kilo meer dan de vorige keer. Heb mijn reps niet gehaald, de sets gingen van 4-4-4-3-3, gewicht blijft dus op 70 staan totdat ik mijn reps haal.
Flat dumbell benchpress 5x8 40 kilo. Normaal gesproken zou ik 105 kilo moeten bankdrukken voor 5x5 maar er was geen een competente spotter aanwezig en ik had geen zin in guillotine situaties. Opgelost met ietwat higher reps dumbell presses.
Incline dumbell benchpress 4x8 30 kilo. Klinkt misschien als een ****tup smoes maar we hebben sindskort nieuwe incline bankjes in de gym, vandaag voor de eerste keer gebruik van gemaakt en kon mijn positie niet helemaal vinden, normaal ben ik iets sterker op de incline dumbell presses.
Side raises 4x10 10 kilo. Deze eigenlijk als extra gedaan vandaag, ik was alleen deze keer en had de smaak goed te pakken. Ondanks dat ik bijna een hele week nakuur erop heb zitten is de pomp nog steeds gruwelijk.
Dips 3x15 bodyweight.
Dumbell skullcrushers 4x12 12 kilo.
Hanging leg raises <--> One arm cable extensions 5x12 superset.

Lekkere training gehad vandaag dus, mijn gewicht staat nog altijd om en nabij wat het afgelopen maandag was, ben eens benieuwd wat hier nog de vorderingen in gaan zijn.

Pull strength workout gehad vandaag, ging opzich weer aardig.

Pendlay rows 5x5 97,5 kilo. Kleine verhoging van 2,5 kilo tov vorige keer, ging goed. 100 kilo voor de volgende keer moet zeker lukken.
Weighted chin-ups 5x5 18 kilo.
T-bar rows 3x8 105 kilo.
Lat pulldowns 5x12.
Dumbell rows 2x15 40 kilo.
Dumbell bicep curls 4x8 22 kilo.
EZ bar preacher curls 4x8 40 kilo.
Rear delt raises 5x12 10 kilo.

Goede log

Acne is bij mij sinds 3 weken aan het wegtrekken, nakuur was eind januari klaar.... Vooral last op mn onderrug

Gaat goed, maak mooie stappen

Update over de training van vandaag, een van de zwaarste dagen, legs hypertrophy. Ik kan weer terugkijken op een succesvolle workout, heb al mijn reps en gewichten gehaald die ik van tevoren gepland had. Het was strijden, maar ik kan tevreden terugkijken.

Squats 5x8 140 kilo. Wederom 5 kilo meer dan de vorige keer. Eerste twee sets gingen vrij aardig, derde set begon al wat zwaarder te worden, en de laatste twee sets waren waarschijnlijk de langste sets ooit haha. Maar al met al toch elke rep omhoog weten te krijgen, ik lever nooit in aan diepte als ik het zwaar heb bij squats, ze zijn altijd ATG. Volgende keer dus 145 kilo erop gooien, en kijken wat dat gaat opleveren.
Leg press 3x10 350 kilo. Dit was 10 kilo meer dan de vorige keer, ook dit ging weer lekker, volgende keer 360.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) 34 kilo per hand. Zwaar zoals altijd, maar dat mag je ook wel verwachten. Aardig verzuurd tegen deze tijd maar gewoon mijn sets kunnen doen.
Leg extensions <--> Hamstring curls 3x12 superset.
Seated calf raises <--> Standing calf raises 5x12 superset.

Inmiddels dus bijna een volledige week PCT erop zitten. Mijn eetlust issues beginnen zich weer te herstellen, ik zorgde uiteraard ervoor dat ik altijd mijn kcal binnenkreeg maar had het er een paar dagen moeilijk mee, weet nog steeds niet wat daar de oorzaak van is. Ook nog wel leuk om te vermelden, gisteren noodgedwongen s'avonds moeten trainen en normaal ben ik er nooit s'avonds. Kwam nog een bekende tegen die mij gedurende de hele rit geen enkele keer meer heeft gezien, en die liep me gewoon straal voorbij, toen ik hem aansprak viel zijn mond bijna open van verbazing want hij liep me voorbij omdat hij me niet herkende haha, dat zijn toch ook wel die leuke dingen.

Goede log

Acne is bij mij sinds 3 weken aan het wegtrekken, nakuur was eind januari klaar.... Vooral last op mn onderrug

Thanks bro. Fijn dat het weg aan trekken is maar het heeft even mogen duren zie ik. Het is bij mij niet zo erg gelukkig, voornamelijk midden-rug en beetje schouders. Hoop het middels B5 en biergist dat ik al langer neem in ieder geval niet meer erger te laten worden.

Gaat goed, maak mooie stappen

Thanks man.

Update wat betreft mijn gewicht. Nu dus precies 3 weken na de laatste inject, en 1 week nakuur erop zitten. Aangezien ik 12 weken heb gekuurd ipv de oorspronkelijke 10 komt er dus ook een weekje extra nakuren bij, nog 3 weken te gaan dus. Mijn gewicht vanmorgen was 88,1 kilo, dit is niet heel veel minder dan een week geleden dus wat dat betreft hoor je me niet klagen. Vind het moeilijk om te oordelen of ik al wat vocht heb gedropt, heb eerlijk gezegd nog niet veel fysieke veranderingen gezien. HCG heb ik gisteren ook voor de laatste keer gezet, heb deze uiteraard mee laten lopen vanaf week 1 tot en met de eerste week van de nakuur.

Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG
Na week 3: 82,6 KG
Na week 4: 84,5 KG
Na week 5: 83,6 KG
Na week 6: 85,0 KG
Na week 7: 85,4 KG
Na week 8: 86,8 KG
Na week 9: 87,2 KG
Na week 10: 87,6 KG
Na week 11: 89,2 KG
Na week 12: 88,5 KG
Na week 13: 88,6 KG (Start Nakuur)
Na week 14: 88,1 KG

Wat betreft de gym, de prestaties gaan nog steeds goed. Ik probeer telkens heel bewust tegen mezelf te zeggen dat nakuren geen reden hoeft te zijn voor zwakke prestaties in de gym. Ik probeer elke workout gewoon te zien als weer een workout waarbij ik streef naar progressie. Wat betreft de komende weken ben ik benieuwd wat mijn gewicht gaat doen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven