Update over de training van vandaag, een van de zwaarste dagen, legs hypertrophy. Ik kan weer terugkijken op een succesvolle workout, heb al mijn reps en gewichten gehaald die ik van tevoren gepland had. Het was strijden, maar ik kan tevreden terugkijken.
Squats 5x8 140 kilo. Wederom 5 kilo meer dan de vorige keer. Eerste twee sets gingen vrij aardig, derde set begon al wat zwaarder te worden, en de laatste twee sets waren waarschijnlijk de langste sets ooit haha. Maar al met al toch elke rep omhoog weten te krijgen, ik lever nooit in aan diepte als ik het zwaar heb bij squats, ze zijn altijd ATG. Volgende keer dus 145 kilo erop gooien, en kijken wat dat gaat opleveren.
Leg press 3x10 350 kilo. Dit was 10 kilo meer dan de vorige keer, ook dit ging weer lekker, volgende keer 360.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) 34 kilo per hand. Zwaar zoals altijd, maar dat mag je ook wel verwachten. Aardig verzuurd tegen deze tijd maar gewoon mijn sets kunnen doen.
Leg extensions <--> Hamstring curls 3x12 superset.
Seated calf raises <--> Standing calf raises 5x12 superset.
Inmiddels dus bijna een volledige week PCT erop zitten. Mijn eetlust issues beginnen zich weer te herstellen, ik zorgde uiteraard ervoor dat ik altijd mijn kcal binnenkreeg maar had het er een paar dagen moeilijk mee, weet nog steeds niet wat daar de oorzaak van is. Ook nog wel leuk om te vermelden, gisteren noodgedwongen s'avonds moeten trainen en normaal ben ik er nooit s'avonds. Kwam nog een bekende tegen die mij gedurende de hele rit geen enkele keer meer heeft gezien, en die liep me gewoon straal voorbij, toen ik hem aansprak viel zijn mond bijna open van verbazing want hij liep me voorbij omdat hij me niet herkende haha, dat zijn toch ook wel die leuke dingen.
Goede log
Acne is bij mij sinds 3 weken aan het wegtrekken, nakuur was eind januari klaar.... Vooral last op mn onderrug
Thanks bro. Fijn dat het weg aan trekken is maar het heeft even mogen duren zie ik. Het is bij mij niet zo erg gelukkig, voornamelijk midden-rug en beetje schouders. Hoop het middels B5 en biergist dat ik al langer neem in ieder geval niet meer erger te laten worden.
Gaat goed, maak mooie stappen
Thanks man.