Fitness Seller

Test-E 500 MG/EW + Winstrol Kickstart

Het magische getal 80 :D Ik kan niet wachten tot ik de 90 kg haal! Zou met een beetje geluk wel moeten kunnen lukken, vandaag nog ff snel gewogen en was 81.3 en heb nog een dikke 8 week te gaan waarvan ook nog 4 met winstrol :D

• Topic Starter Topic Starter
Terug van de gym, vandaag was een push strength workout. Ging weer lekker, word echt sterker met de dag. Zal de workout weer even loggen.

OHP 5x5 62,5. Omdat die 60 kilo vorige keer zo goed ging, en dat ná het benchen besloten om er 62,5 op te leggen aangezien ik op deze strength dag begin met OHP en niet met benchen. De eerste 4 sets alle reps gehaald, op de laatste knalde ik er 4 uit, maar die laatste ging echt nét niet. Werd er best wel pissig van ondanks dat het nog steeds een goede vooruitgang tov vorige keer is. Maar ik ga het gewicht wel uppen naar 65 voor de volgende keer.
Barbell benchpress 5x5 85 kilo. Alle reps eruit weten te halen, aangezien vandaag begon met OHP geen 90 kilo erop gelegd, op de dag dat bench de eerste oefening is gaat de 90 erop.
Incline dumbell benchpress 4x8. Opgebouwd van 28-30-32-34 kilo dumbells, de laatste set genoegen moeten nemen met 7 reps.
Weighted dips 4x8 met 16 kilo. Gingen lekker, niet per se beter dan de vorige keer maar ik ben zelf al bijna 5 kilo zwaarder aan lichaamsgewicht tov de vorige keer haha.
Triceps pushdowns 5x8.

Afgerond met abs, hanging leg raises 5x10 reps.

Het magische getal 80 :D Ik kan niet wachten tot ik de 90 kg haal! Zou met een beetje geluk wel moeten kunnen lukken, vandaag nog ff snel gewogen en was 81.3 en heb nog een dikke 8 week te gaan waarvan ook nog 4 met winstrol :D

Hehe toevallig man, ik was vanmorgen ook 81,3 :P De 90 zou natuurlijk super zijn, maar dat is toch nog wel een hele weg te gaan. Ik ben nu ook bijna 2 weken ON, en vandaag precies 5 kilo zwaarder als startgewicht, afgezien wat daar aan vocht bij zit natuurlijk. Misschien word het nog eens wat hehe :)

Laatst bewerkt:
5 kilo in 2 weken? :p

Ik zit op 5.8 in 3 weken op 500 deca 375 test, wel geen kickstart. :(

5 kilo in 2 weken? :p

Ik zit op 5.8 in 3 weken op 500 deca 375 test, wel geen kickstart. :(

Haha ja ik zit je niet te bullshitten bro, kcal inname is tot nu toe pas +200 kcal ten opzichte van waar ik mee begon, dus ik ben zeer zeker niet 'opeens' beginnen te vreten. Volgers van mijn winny logje weten hoe fuarking slow and steady mijn weightgain was haha. Zit ook zeker wel wat vocht bij, merk het nu toch wel bij mijn midsectie, abs zijn wat minder scherp maar bijvoorbeeld armen en benen zijn nog goed droog. 5.8 is toch ook al behoorlijk netjes, bewust geen kickstart gedaan? Of wilde je niet nog een extra middel nemen?

Workout erop zitten, wederom heerlijk maar dat is vanzelfsprekend de laatste tijd. Vandaag was een pull strength day, zal de workout even loggen.

Pendlay rows 5x5 70 kilo. Dit is pas mijn tweede keer dat ik deze oefening doe, hij bevalt me wel erg goed. Ik ben dus langzaam mijn weg omhoog aan het vinden met het gewicht. 70 kilo was vandaag zeer goed te doen, waarschijnlijk 5 kilo erbovenop voor de volgende keer dus.
Weighted chin-ups 4x5 met 18 kilo. Zware oefening, maar wel met moeite mijn reps gehaald. Toch laat ik het gewicht nog even waar die is voor de volgende keer.
T-bar rows 3x8 met 85 kilo + stang. Ging echt bezerk op deze haha, werd na mijn set telkens raar aangekeken omdat ik blijkbaar het gewicht zo hard liet vallen. Mij kon het allemaal verrekken, de muziek knalde door mijn oren en niemand kon me iets maken, voor mijn gevoel dan haha. Volgende keer 90 kilo aan de stang hangen.
Lat pulldowns 5x12 als finisher voor de rug, zieke pomp.
Dumbell bicep curls 3x8 20 kilo. 1 setje was al genoeg om mijn bicep zowat maximaal op te rekken, kreeg vandaag ook al de eerste 'sow jij bent ook goed bezig' opmerking. Voor mijn gevoel werd ik ook best bekeken, kan er ook naast zitten maar sommigen waren toch echt aan het staren haha.
Pinwheel curls 5x10 16 kilo. Ik kon bijna mijn vingers niet meer strekken van de ziekelijke pomp in mijn onderarm. Niet op een negatieve manier natuurlijk, de pomp en vasculariteit was echt epic tegen deze tijd.
Rear delt raises 4x12 10 kilo als laatste oefening van deze workout.

De trainingen zijn tegenwoordig alleen nog maar geweldig, elke keer weer PR's. De pomp daar kun je niet meer omheen en het geeft gewoon een totaal andere look aan je fysiek. Wel moet ik zeggen dat ik zichtbaar vocht vasthoud in mijn midsectie, een weekje geleden waren mijn abs nog duidelijk 'scherp', nu moet ik toch al flink flexen, uiteraard wel nog steeds zichtbaar. Ik ben er vrijwel zeker van dat het geen stijging in vp% is, want op tijd van een weekje zal dat niet in dergelijke mate gebeuren.

Haha ja ik zit je niet te bullshitten bro, kcal inname is tot nu toe pas +200 kcal ten opzichte van waar ik mee begon, dus ik ben zeer zeker niet 'opeens' beginnen te vreten. Volgers van mijn winny logje weten hoe fuarking slow and steady mijn weightgain was haha. Zit ook zeker wel wat vocht bij, merk het nu toch wel bij mijn midsectie, abs zijn wat minder scherp maar bijvoorbeeld armen en benen zijn nog goed droog. 5.8 is toch ook al behoorlijk netjes, bewust geen kickstart gedaan? Of wilde je niet nog een extra middel nemen?

Bewust geen kickstart genomen, zet vanwege gezondheidsredenen trt (natty test was ver onder de maat, heb ook hg sust op recept). Wil dus niet meer belasting op mijn lichaam leggen dan nodig :p . Ik zou eerder frontload zetten dan kickstart

Ben zelf t zelfde gebleven in vet% (eerder gedaald dan gestegen), onderhuids vocht nauwelijks last van (huid verkleurt nauwelijks als je er op drukt).

Bewust geen kickstart genomen, zet vanwege gezondheidsredenen trt (natty test was ver onder de maat, heb ook hg sust op recept). Wil dus niet meer belasting op mijn lichaam leggen dan nodig :p . Ik zou eerder frontload zetten dan kickstart

Ben zelf t zelfde gebleven in vet% (eerder gedaald dan gestegen), onderhuids vocht nauwelijks last van (huid verkleurt nauwelijks als je er op drukt).

Ah zo op die manier. Wel balen van je natty test, of niet natuurlijk ligt er maar net aan hoe je het bekijkt haha. Mijn vp% is ook vrijwel hetzelfde gebleven schat ik, maar als je puur naar abs zou kijken zou je denken dat het hoger ligt, maar dit is vrijwel zeker vocht. Vooral armen en benen staan goed droog, en hoewel het misschien 'minder' is om je abs wat minder goed te zien door vochtretentie, lig ik absoluut niet wakker van een beetje vocht. Mijn sodium inname is vrij constant en komt vrijwel nooit boven de 1 gram uit, meestal 700/800 dus veel meer kan ik daar ook niet aan doen.

Bewust geen kickstart genomen, zet vanwege gezondheidsredenen trt (natty test was ver onder de maat, heb ook hg sust op recept).

krijg je met trt sust voor geschoteld? je hebt voor trt toch ook esters die je eens per 3maand hoeft te zetten?
wat was je natty test waarde als ik vragen mag.

Ah zo op die manier. Wel balen van je natty test, of niet natuurlijk ligt er maar net aan hoe je het bekijkt haha. Mijn vp% is ook vrijwel hetzelfde gebleven schat ik, maar als je puur naar abs zou kijken zou je denken dat het hoger ligt, maar dit is vrijwel zeker vocht. Vooral armen en benen staan goed droog, en hoewel het misschien 'minder' is om je abs wat minder goed te zien door vochtretentie, lig ik absoluut niet wakker van een beetje vocht. Mijn sodium inname is vrij constant en komt vrijwel nooit boven de 1 gram uit, meestal 700/800 dus veel meer kan ik daar ook niet aan doen.

Ik zit wel hoger, vaak zat mac/kebab/pringles.. :o zout inname zorgt overigens pas echt voor vocht als t instabiel is en veel water drinken drijft ook vocht af

krijg je met trt sust voor geschoteld? je hebt voor trt toch ook esters die je eens per 3maand hoeft te zetten?
wat was je natty test waarde als ik vragen mag.

Uh ik krijg 1 ampul sust per 2 weken, natty test was 4mmol en ondergrens was 12 als ik t me goed herinner

Terug van de gym, vandaag was een push strength workout. Ging weer lekker, word echt sterker met de dag. Zal de workout weer even loggen.

Hehe toevallig man, ik was vanmorgen ook 81,3 :P De 90 zou natuurlijk super zijn, maar dat is toch nog wel een hele weg te gaan. Ik ben nu ook bijna 2 weken ON, en vandaag precies 5 kilo zwaarder als startgewicht, afgezien wat daar aan vocht bij zit natuurlijk. Misschien word het nog eens wat hehe :)

ik zit ook op 2 weken nu en ben ook bijna 5kg zwaarder met winny kickstart en test (eerste kuur ooit)
niet normaal heh :P? uiteraard wel vocht, maar opzich ziet het er goed uit!

ik zit ook op 2 weken nu en ben ook bijna 5kg zwaarder met winny kickstart en test (eerste kuur ooit)
niet normaal heh :P? uiteraard wel vocht, maar opzich ziet het er goed uit!

Haha ja het gaat rap, vocht of niet. Ben benieuwd hoelang dit nog aanhoud op dit tempo. Na de vierde week valt er natuurlijk wel 280 MG AAS weg omdat de kickstart er dan niet meer naast loopt.

Haha ja het gaat rap, vocht of niet. Ben benieuwd hoelang dit nog aanhoud op dit tempo. Na de vierde week valt er natuurlijk wel 280 MG AAS weg omdat de kickstart er dan niet meer naast loopt.

zal uiteraard wel wat vocht bij zitten, maar die gains komen ook door de winny en met gains van winny pak je niet echt veel vocht mee toch?

nee klopt, na de vierde week valt dat weg, maar dan neemt de test het over heh :D

Ik hield het tempo helaas niet vast, blijf nu hangen na 5 weken.

Weer even tijd voor een gewichtsupdate, vanmorgen gaf de weegschaal 81,4 aan.

Startgewicht: 76,3 KG
Na week 1: 79,1 KG
Na week 2: 81,4 KG

Weer een aardige toename dus, afgelopen week op 3500 kcal gegeten. Omdat ik toch weer aardig wat ben bijgekomen ga ik de kcal weer licht opvoeren met 100 kcal, mijn nieuwe macro's worden dan 85F/460C/250P.

Vanmorgen heb ik mijn 3e inject gehad, verliep weer allemaal vlekkeloos tot nu toe geen enkele keer last gehad. Ik heb beide glutes nu al een keer gehad. Vanmiddag naar de gym voor een leg hypertrophy workout, het doel voor de squats van vandaag is 5x8 115 kilo.

zal uiteraard wel wat vocht bij zitten, maar die gains komen ook door de winny en met gains van winny pak je niet echt veel vocht mee toch?

nee klopt, na de vierde week valt dat weg, maar dan neemt de test het over heh :D

Nee winny houd over het algemeen niet echt vocht vast nee, maar goed ik vind het al episch genoeg om de weegschaal zo'n hazensprongen te zien maken zeker aangezien ik niet beduidend meer ben gaan eten. Ik probeer wel telkens mijn kcal op te schroeven naar mate mijn gewicht stijgt om stagnatie proberen te weren.

Ik hield het tempo helaas niet vast, blijf nu hangen na 5 weken.

Ja het zal ook niet gedurende de hele kuur feest kunnen zijn, maar goed je zit ook pas op de helft die gains komen zeker wel weer :)

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

Zo, leg workout ging echt heerlijk, wat een krachttoename zeg. Zal de complete workout weer even loggen.

Squats 5x8 115 kilo. De vorige keer 112,5 gedaan, toen mijn reps niet gehaald. Vandaag 115 kilo, en ze gingen echt als boter. Het was net alsof er een veertje in mijn kniegewricht zat zo explosief kon ik naar boven knallen. Dit gewicht ging me dermate goed af dat ik een tussenstapje oversla en er 120 kilo op leg de volgende keer.
Legpress 3x10 300 kilo. Hier eigenlijk hetzelfde verhaal, vorige keer genoegen moeten nemen met 3x8. Nu knalde ze er lekker uit, niet geheel van een leien dakje natuurlijk maar de volgende keer word het toch 310 kilo.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) 26 kg per hand. Lunges zijn eigenlijk altijd wel zwaar, ongeacht het gewicht haha. Gingen lekker, goeie pomp in mijn poten.
Leg extensions <--> Hamstring curls 3x12 Superset.
Smith machine calf raises 5x12 110 kilo.

Benen stroomden echt vol met bloed, door de gym lopen voelde super awkward, maar alleen maar een goed teken lijkt me. Krachttoename gaat heerlijk, nog even twee weekjes genieten van die winny voordat de kickstart voorbij is haha.

Laatst bewerkt:
Zo vandaag was een rustdag, maar ik wilde even iets anders melden. De laatste paar dagen lijken mijn tepels aardig hard, niet stijf dus maar eerder 'hard of stevig' of iets dergelijks. Nu heb ik van mezelf al in kleine mate een beetje puffy nipples icm lichte gyno (puberaal). Dit maakt het voor mij iets lastiger om te bepalen wat er nou wel al vantevoren zat en wat niet. Nu wil ik natuurlijk niet meteen naar de nolva grijpen, ik houd dit nog een tijdje in de gaten en als de situatie verslechterd laat ik er dagelijks 10 MG nolva naast lopen. Voor alsnog, ik voel geen gyno die er overduidelijk nog niet was, de puberale gyno die ik heb is ook vrijwel onzichtbaar. Het is alleen dat mijn tepels wat anders aanvoelen, ik weet dat dit voor kan komen tijdens een kuur dus ik houd het voorlopig nog gewoon wat in de gaten.

Verder voel ik me echt op en top, als ik met de hond aan het wandelen ben en de epische muziek knalt door mijn oren fantaseer ik vaak over een PR op deadlifts bijvoorbeeld en dan krijg ik letterlijk kippenvel haha. Motivatie zit sowieso wel snor, maar dat was voorafgaand aan de kuur ook zeer zeker geen probleem. Vanochtend 81,9 op de weegschaal, morgen een push hypertrophy workout, kan niet wachten.

Wat is jou PR op deadlift? Ik had laatst voor ik begon de 180 kg gehaald :) wel beetje jammer dat ik de laatste 2 weken dus niet fatsoenlijk heb kunnen deadliften, hoop de 200 toch wel te halen aan 't eind v/d kuur!

Meen je dat van die gyno, jij durft om er test in te gooien.

Mijn tepels hangen ook een klein beetje en ze kriebbelen lichtjes, heb al letro achter de hand voor het geval het erger wordt.

Succes hopelijk wordt het niet erger

Klote zeg, ik heb zelf ook al last van puffy nipples dat had ik in mijn pubertijd al. Soms denk ik ook dat het erger is geworden maar dat zit vaak toch tussen mijn oren.
Ik heb momenteel wel last dat mijn testikels wat zijn gekrompen, maar als het goed is moet dat wel weer goed komen tijdens de nakuur. Het geeft mijn in ieder geval wel bevestiging dat mijn test-e echt is. Want mijn gewicht blijft nog altijd hangen, zelfs 0.3kg gezakt nadat ik stopte met de winstrol :(

Verder voel ik me echt op en top, als ik met de hond aan het wandelen ben en de epische muziek knalt door mijn oren fantaseer ik vaak over een PR op deadlifts bijvoorbeeld en dan krijg ik letterlijk kippenvel haha. Motivatie zit sowieso wel snor, maar dat was voorafgaand aan de kuur ook zeer zeker geen probleem. Vanochtend 81,9 op de weegschaal, morgen een push hypertrophy workout, kan niet wachten.

merk jij echt dat je je chiller voelt dan? je zit toch ook op ruim 2 weken? ik merk daar namelijk niet zoveel van denk. misschien zit het tussen je oren of kan je je echt zo gaan voelen door de test?
ik denk dat ik iets harder/aggresiever ben geworden, maar dat kan ook gewoon placebo zijn :P

Net terug van de gym, push hypertrophy workout gehad, zal hem even loggen.

Barbell benchpress 4x8 80 kilo. Ging erg lekker, alles eruit weten te halen. Volgende keer 82,5 wil het niet overhaasten bij de bench zodat ik continu progressie kan blijven boeken zonder vast komen te zitten. Bench is sowieso al mijn zwakste lift dus wil ervoor zorgen dat die vooruit blijft gaan.
Incline dumbell benchpress 4x10. Setjes als volgt gedaan 10-10-8-6, opgebouwd met dumbells van 28-30-32-34. Ik wil toch altijd even wat zwaarder gaan, ik zou het bij de 30's kunnen houden en setjes van 10 blijven doen maar ik wil persoonlijk toch altijd even een setje zwaar pakken.
OHP 4x8 47,5 kilo. Reps helaas niet gehaald, mijn pomp was zo hevig dat die wel een beetje in de weg leek te zitten haha. Twee setjes van 8 en twee van 6 gedaan, volgende keer haal ik het wel hoop ik.
Cable crossovers 3x12, heerlijke pomp hierna. Langzame uitvoering en echt even een seconde squeezen aan het einde van de rep.
Side laterals 3x12 12 kilo. Bij een oefening als deze, en eigenlijk bij alle, staat uitvoering natuurlijk voorop omdat die toch teveel risico met zich meedraagt. Toch 12 kilo ipv de 10 van vorige keer gebruikt, relatief gezien dus toch een aardige verhoging.
Dumbell skullcrushers 4x12 10 kilo per hand. Slow en controlled, voelde heerlijk.
Rope pushdowns 4x12 als afmaker.

Ook weer abs gedaan, hanging leg raises 5x10 reps.

Wat is jou PR op deadlift? Ik had laatst voor ik begon de 180 kg gehaald :) wel beetje jammer dat ik de laatste 2 weken dus niet fatsoenlijk heb kunnen deadliften, hoop de 200 toch wel te halen aan 't eind v/d kuur!

Mijn PR is 180, maar dat is wel al zo'n 20 weken geleden. Daarna heb ik eigenlijk nooit meer mijn 1RM getest, ik vermoed dat die nu toch wel een stukje hoger ligt. Ik denk ook binnenkort wel de 200 te halen.

Meen je dat van die gyno, jij durft om er test in te gooien.

Mijn tepels hangen ook een klein beetje en ze kriebbelen lichtjes, heb al letro achter de hand voor het geval het erger wordt.

Succes hopelijk wordt het niet erger

Tja, het is wat het is. Ik heb al een keer op het punt gestaan om het weg te laten halen, dus mocht het erger worden en het gaat vervolgens niet meer weg, dan is de stap voor mij niet meer zo groot om het te laten verwijderen. Als dat nodig is dan moet het maar, maar ik ga er nog niet van uit.

Klote zeg, ik heb zelf ook al last van puffy nipples dat had ik in mijn pubertijd al. Soms denk ik ook dat het erger is geworden maar dat zit vaak toch tussen mijn oren.
Ik heb momenteel wel last dat mijn testikels wat zijn gekrompen, maar als het goed is moet dat wel weer goed komen tijdens de nakuur. Het geeft mijn in ieder geval wel bevestiging dat mijn test-e echt is. Want mijn gewicht blijft nog altijd hangen, zelfs 0.3kg gezakt nadat ik stopte met de winstrol :(

Ja af en toe is het wel balen, maar je ziet er eigenlijk vrijwel niets van. Bij mij kan het ook best tussen mijn oren zitten om dezelfde reden. Testikels gekrompen? Geen hCG ernaast lopen dan? Zal inderdaad wel goed komen in je nakuur, maar misschien wel iets om te onthouden voor de volgende keer.

merk jij echt dat je je chiller voelt dan? je zit toch ook op ruim 2 weken? ik merk daar namelijk niet zoveel van denk. misschien zit het tussen je oren of kan je je echt zo gaan voelen door de test?
ik denk dat ik iets harder/aggresiever ben geworden, maar dat kan ook gewoon placebo zijn :P

Haha nee valt mee hoor, is maar op bepaalde momenten. Dat soort scenario's waren er ook al voorafgaand aan mijn kuur. Er zijn inderdaad vrijwel nooit momenten dat ik denk, ja ik merk echt dat ik aan de test zit haha. Maar goed tis pas 2,5 week nu, het zal ook nog wel moeten komen. Ik ben wel af en toe iets mondiger in de gym, en erger me wat sneller aan mensen die absolute bullshit uithalen in de gym, maar dit uit ik (nog) niet naar buiten toe haha.

Terug
Naar boven