Log Account
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het magische getal 80Ik kan niet wachten tot ik de 90 kg haal! Zou met een beetje geluk wel moeten kunnen lukken, vandaag nog ff snel gewogen en was 81.3 en heb nog een dikke 8 week te gaan waarvan ook nog 4 met winstrol
![]()
De 90 zou natuurlijk super zijn, maar dat is toch nog wel een hele weg te gaan. Ik ben nu ook bijna 2 weken ON, en vandaag precies 5 kilo zwaarder als startgewicht, afgezien wat daar aan vocht bij zit natuurlijk. Misschien word het nog eens wat hehe 
5 kilo in 2 weken?
Ik zit op 5.8 in 3 weken op 500 deca 375 test, wel geen kickstart.![]()
Haha ja ik zit je niet te bullshitten bro, kcal inname is tot nu toe pas +200 kcal ten opzichte van waar ik mee begon, dus ik ben zeer zeker niet 'opeens' beginnen te vreten. Volgers van mijn winny logje weten hoe fuarking slow and steady mijn weightgain was haha. Zit ook zeker wel wat vocht bij, merk het nu toch wel bij mijn midsectie, abs zijn wat minder scherp maar bijvoorbeeld armen en benen zijn nog goed droog. 5.8 is toch ook al behoorlijk netjes, bewust geen kickstart gedaan? Of wilde je niet nog een extra middel nemen?
. Ik zou eerder frontload zetten dan kickstart Bewust geen kickstart genomen, zet vanwege gezondheidsredenen trt (natty test was ver onder de maat, heb ook hg sust op recept). Wil dus niet meer belasting op mijn lichaam leggen dan nodig. Ik zou eerder frontload zetten dan kickstart
Ben zelf t zelfde gebleven in vet% (eerder gedaald dan gestegen), onderhuids vocht nauwelijks last van (huid verkleurt nauwelijks als je er op drukt).
Bewust geen kickstart genomen, zet vanwege gezondheidsredenen trt (natty test was ver onder de maat, heb ook hg sust op recept).
Ah zo op die manier. Wel balen van je natty test, of niet natuurlijk ligt er maar net aan hoe je het bekijkt haha. Mijn vp% is ook vrijwel hetzelfde gebleven schat ik, maar als je puur naar abs zou kijken zou je denken dat het hoger ligt, maar dit is vrijwel zeker vocht. Vooral armen en benen staan goed droog, en hoewel het misschien 'minder' is om je abs wat minder goed te zien door vochtretentie, lig ik absoluut niet wakker van een beetje vocht. Mijn sodium inname is vrij constant en komt vrijwel nooit boven de 1 gram uit, meestal 700/800 dus veel meer kan ik daar ook niet aan doen.
zout inname zorgt overigens pas echt voor vocht als t instabiel is en veel water drinken drijft ook vocht afkrijg je met trt sust voor geschoteld? je hebt voor trt toch ook esters die je eens per 3maand hoeft te zetten?
wat was je natty test waarde als ik vragen mag.
Terug van de gym, vandaag was een push strength workout. Ging weer lekker, word echt sterker met de dag. Zal de workout weer even loggen.
Hehe toevallig man, ik was vanmorgen ook 81,3De 90 zou natuurlijk super zijn, maar dat is toch nog wel een hele weg te gaan. Ik ben nu ook bijna 2 weken ON, en vandaag precies 5 kilo zwaarder als startgewicht, afgezien wat daar aan vocht bij zit natuurlijk. Misschien word het nog eens wat hehe
![]()
? uiteraard wel vocht, maar opzich ziet het er goed uit!ik zit ook op 2 weken nu en ben ook bijna 5kg zwaarder met winny kickstart en test (eerste kuur ooit)
niet normaal heh? uiteraard wel vocht, maar opzich ziet het er goed uit!
Haha ja het gaat rap, vocht of niet. Ben benieuwd hoelang dit nog aanhoud op dit tempo. Na de vierde week valt er natuurlijk wel 280 MG AAS weg omdat de kickstart er dan niet meer naast loopt.

Haha ja het gaat rap, vocht of niet. Ben benieuwd hoelang dit nog aanhoud op dit tempo. Na de vierde week valt er natuurlijk wel 280 MG AAS weg omdat de kickstart er dan niet meer naast loopt.
zal uiteraard wel wat vocht bij zitten, maar die gains komen ook door de winny en met gains van winny pak je niet echt veel vocht mee toch?
nee klopt, na de vierde week valt dat weg, maar dan neemt de test het over heh![]()
Ik hield het tempo helaas niet vast, blijf nu hangen na 5 weken.

Verder voel ik me echt op en top, als ik met de hond aan het wandelen ben en de epische muziek knalt door mijn oren fantaseer ik vaak over een PR op deadlifts bijvoorbeeld en dan krijg ik letterlijk kippenvel haha. Motivatie zit sowieso wel snor, maar dat was voorafgaand aan de kuur ook zeer zeker geen probleem. Vanochtend 81,9 op de weegschaal, morgen een push hypertrophy workout, kan niet wachten.

Wat is jou PR op deadlift? Ik had laatst voor ik begon de 180 kg gehaaldwel beetje jammer dat ik de laatste 2 weken dus niet fatsoenlijk heb kunnen deadliften, hoop de 200 toch wel te halen aan 't eind v/d kuur!
Meen je dat van die gyno, jij durft om er test in te gooien.
Mijn tepels hangen ook een klein beetje en ze kriebbelen lichtjes, heb al letro achter de hand voor het geval het erger wordt.
Succes hopelijk wordt het niet erger
Klote zeg, ik heb zelf ook al last van puffy nipples dat had ik in mijn pubertijd al. Soms denk ik ook dat het erger is geworden maar dat zit vaak toch tussen mijn oren.
Ik heb momenteel wel last dat mijn testikels wat zijn gekrompen, maar als het goed is moet dat wel weer goed komen tijdens de nakuur. Het geeft mijn in ieder geval wel bevestiging dat mijn test-e echt is. Want mijn gewicht blijft nog altijd hangen, zelfs 0.3kg gezakt nadat ik stopte met de winstrol![]()
merk jij echt dat je je chiller voelt dan? je zit toch ook op ruim 2 weken? ik merk daar namelijk niet zoveel van denk. misschien zit het tussen je oren of kan je je echt zo gaan voelen door de test?
ik denk dat ik iets harder/aggresiever ben geworden, maar dat kan ook gewoon placebo zijn![]()