MuscleMeat

Test-E 500mg + Winstrol kickstart

Tuurlijk niet man, als ie dan een beetje gevoelig is kan ie helemaal niet meer zitten. Welke dosering wil je gaan zitten TS? Stel dat het 250/400 test/tren is zou ik gewoon alles in 1 bil zetten. 500/400 ook, mocht je meer dan 4 ml gaan zetten zou ik gaan verdelen.

• Topic Starter Topic Starter
Het is 500test / 400tren.

En nee ik ben niet bang voor de extra bijwerkingen van lagere tren. Want ik hoor meerdere verhalen dat die theorie bullshit is.

Maar jij zegt dus, gewoon in 1x erin knallen?

Het is 500test / 400tren.

En nee ik ben niet bang voor de extra bijwerkingen van lagere tren. Want ik hoor meerdere verhalen dat die theorie bullshit is.

Maar jij zegt dus, gewoon in 1x erin knallen?

Zou ik wel doen maar ik heb dan ook serieus bijna geen PIP ooit, zelfs niet nu ik ED prik en al 3 keer in verschillende virgin muscles heb geprikt.

Als je 1 keer per week gaat zetten kun je eventueel de eerste paar keer 2 ml quad en 2 glute achter elkaar zetten maar ik zou liever alles in 1 keer erin knallen. Misschien even 2 dagen pijn maar dat overleef je wel. Zorg dat je je legday al hebt gehad voor die week:P

Hello again! Even een kleine update van mijn kant voor de mensen die daar interesse in hebben.

Ik zit nu in week 5 van m'n 500test - 400tren kuur.
Het spuiten gaat allemaal super. Alleen de eerste 2x een klein beetje PIP gehad. Voor de rest helemaal niks te klagen op dat gebied.
Bijwerkingen vallen 100% mee. Als ik er dan een paar zou moeten noemen: Slechter slapen, zwetend wakker worden, soms wat rare dromen, m'n gedachte gaan soms echt hun eigen zin en kan er dan weinig tegen doen, vaak moe (kan ook door m'n huidige gewicht komen), sneller vermoeid (bijvoorbeeld met fietsen), extreem libido, beetje een I dont give a **** mind, en soms wat korter lontje.

Resultaten tot nu toe:
Ik ben nog steeds 1m90. Weeg nu rond de 107kg met zo'n 14%. Armen meten in rust zo'n 46cm. Met pomp een kleine 48.
Kracht niks over te klagen:
SQ: 2x150
DL: 1x235
BP: Zal rond de 1x130 liggen. Bench ga ik niet op testen, geen zin in een blessure die ik al eens gehad heb.

Ik zal zo nu en dan wat kleine updates posten ;)

Kusjes

Hello again! Even een kleine update van mijn kant voor de mensen die daar interesse in hebben.

Ik zit nu in week 5 van m'n 500test - 400tren kuur.
Het spuiten gaat allemaal super. Alleen de eerste 2x een klein beetje PIP gehad. Voor de rest helemaal niks te klagen op dat gebied.
Bijwerkingen vallen 100% mee. Als ik er dan een paar zou moeten noemen: Slechter slapen, zwetend wakker worden, soms wat rare dromen, m'n gedachte gaan soms echt hun eigen zin en kan er dan weinig tegen doen, vaak moe (kan ook door m'n huidige gewicht komen), sneller vermoeid (bijvoorbeeld met fietsen), extreem libido, beetje een I dont give a **** mind, en soms wat korter lontje.

Resultaten tot nu toe:
Ik ben nog steeds 1m90. Weeg nu rond de 107kg met zo'n 14%. Armen meten in rust zo'n 46cm. Met pomp een kleine 48.
Kracht niks over te klagen:
SQ: 2x150
DL: 1x235
BP: Zal rond de 1x130 liggen. Bench ga ik niet op testen, geen zin in een blessure die ik al eens gehad heb.

Ik zal zo nu en dan wat kleine updates posten ;)

Kusjes

Ik volg :)

Ik OOk !

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

wk 1-12: 500mg Test-E
wk 1-4: 40mg Winstrol
wk 14-18: Arofixen

Je zit momenteel niet meer in deze ronde ?

Ik OOk !

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

wk 1-12: 500mg Test-E
wk 1-4: 40mg Winstrol
wk 14-18: Arofixen

Je zit momenteel niet meer in deze ronde ?

Nee, dat is alweer een tijdje geleden ;)

Ah dat sprak me nu net aan :P

Er zit nu nog tren extra bij ? of wat is nu de huidige kuur ?

500test/400tren
10 weken tren
12 weken test

Nog bloedonderzoek gedaan tussen de kuren door? :)

Zeer interessante log!
Dan ben jij in een half jaar tijd 25kg bijgekomen? :D
Nog een laatste vraagje: kan jij eens wat links geven naar info die jij gelezen hebt voordat je bent begonnen met juicen?

Nog bloedonderzoek gedaan tussen de kuren door? :)

Nope, ik raad het je uiteraard altijd aan om te doen. Maar i dont give a ****, sorry :o

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

Zeer interessante log!
Dan ben jij in een half jaar tijd 25kg bijgekomen? :D
Nog een laatste vraagje: kan jij eens wat links geven naar info die jij gelezen hebt voordat je bent begonnen met juicen?

Zo'n beetje wel ja xD
Mensen die me een tijdje niet gezien hebben schrikken vaak ook best wel. Ik stond net toevallig even op de weegschaal in de gym. (met lichte sportkleding aan) 109,3KG :D

Info:
Er is zo'n site waar je precies kunt zien waar en hoe je moet prikken. Spot-injections.nogwat ??? zoiets
En veel lezen in logs van anderen.

Ik heb dan wel niet de hele log gelzen ik zal strax even terug bladeren.

Korte vraag hoe lang ben je nu on dat je 25 kg gegroeid bent nice !

Nu pas weer 5 weken.

Nope, ik raad het je uiteraard altijd aan om te doen. Maar i dont give a ****, sorry :o

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

Zo'n beetje wel ja xD
Mensen die me een tijdje niet gezien hebben schrikken vaak ook best wel. Ik stond net toevallig even op de weegschaal in de gym. (met lichte sportkleding aan) 109,3KG :D

Info:
Er is zo'n site waar je precies kunt zien waar en hoe je moet prikken. Spot-injections.nogwat ??? zoiets
En veel lezen in logs van anderen.

Inderdaad, http://www.spotinjections.com/

Ik zat er ook aan te denken deze kuur te gaan en jullie hebben me zojuist overtuigt. Ik blijf de vorderingen volgen, ben benieuwd!!!

niet makkelijker om een nieuwe log te openen? :D

zeer interessant log dit btw..
mooie tijd bezig geweest om die 16 pagina's door te lezen (Y)

Thanks Outlaw!

Nah, ik ga niet genoeg updaten om een nieuwe log te openen. Zal deze week nog even een update geven!

In again... ;)

Ik ga begin vlgd jaar 500 test / 400 deca kuurtje doen.
Afgelopen test 500 kuur is prima bevallen ;)

Terug
Naar boven