AndroidHealthClinic

Test-E 500mg + Winstrol kickstart

Vet dat je begonnen bent Rebelbaby, veel succes en plezier! ;)
Wil je wel even 1 ding voor me doen, en dat is de naam van je gear uit je post hierboven halen, mag namelijk niet.
Alvast bedankt!

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 07:48 ----------

Dit was m'n laatste update post op 13-08-2013:
Gisteren was de laatste dag van m'n nakuur. Dus sinds vandaag zit alles er officieel op.

Gewicht vanmorgen was 96,1kg. En droogte blijft verrassend goed aanwezig, ookal zit ik meest van m'n dagen rond de 5.000kcal. Ik voel me goed, nergens last van.
Kracht kan ik niks over zeggen want ik train anders, en niet heel erg op zware gewichten gericht.
Vorige week m'n armen met pomp gemeten. Links was 45,5cm, rechts 45cm. Dus daar was ik zeer tevreden mee, aangezien ik voor m'n kuur op 41cm zat.

Update 23-08-2013
Ik zit nog steeds rond de 4.500/5.000kcal per dag. En m'n gewicht was vanmorgen 96,8kg. Dat is dus weer 700gram zwaarder dan 10 dagen geleden. Vetpercentage is natuurlijk niet meer zo laag als in m'n kuur (8/9%) maar voor 5.000kcal per dag mag ik zeker niet klagen, het blijft naar mijn zin mooi laag. Puistjes (die vooral tijdens de nolva en even erna kwamen) zijn nu mooi weg aan het gaan. Had last van onzuiverheden op de schouders/bovenarmen en op de bovenste buikspieren :eek: . Op de buik en bovenarmen zijn ze nu helemaal weg, schouders zitten nog 2 zichtbare per schouder. :o
Voel me nog steeds super, altijd zin om te trainen! (vandaag 14x op rij getraind zonder rustdag :rolleyes: Wel met 3 dagen deload ertussen :rolleyes:)

Damn 4.5k-5k per dag tijdens pct is wel ziek. Ik zou dan echt dik worden en ben dezelfde lengte.

Doe dezelfde kuur alleen ipv winstrol gebruik ik dbol en zit in week 5. Ben al van 85 naar 94 gegaan (veel dbol vocht) en ik eet 4.1k kcal, als ik zoveel als jij zou eten zou ik met een powerlifter postuur uit mijn kuur komen.

Wanneer ga je je kcal terugschroeven naar onderhoud?

• Topic Starter Topic Starter
Damn 4.5k-5k per dag tijdens pct is wel ziek. Ik zou dan echt dik worden en ben dezelfde lengte.

Doe dezelfde kuur alleen ipv winstrol gebruik ik dbol en zit in week 5. Ben al van 85 naar 94 gegaan (veel dbol vocht) en ik eet 4.1k kcal, als ik zoveel als jij zou eten zou ik met een powerlifter postuur uit mijn kuur komen.

Wanneer ga je je kcal terugschroeven naar onderhoud?

3 weken voor m'n volgende kuur ga ik licht cutten. Zal rond 1 november zijn. Tot die tijd blijf ik tussen de 4k/5k zitten. Ik ben geen fan van clean bulken. De welbekende abs doen me niet zoveel. Wil je echt groot worden, zul je gewoon aardig wat moeten eten en niet bang zijn je buikspiertjes te verliezen.

En tijdens m'n volgende kuur zal ik tussen de 5k/6k gaan zitten.

3 weken voor m'n volgende kuur ga ik licht cutten. Zal rond 1 november zijn. Tot die tijd blijf ik tussen de 4k/5k zitten. Ik ben geen fan van clean bulken. De welbekende abs doen me niet zoveel. Wil je echt groot worden, zul je gewoon aardig wat moeten eten en niet bang zijn je buikspiertjes te verliezen.

En tijdens m'n volgende kuur zal ik tussen de 5k/6k gaan zitten.

Lees ook dat je hele dagen zwemt, dan kan ik het wel begrijpen.

Lees ook dat je hele dagen zwemt, dan kan ik het wel begrijpen.

Nu niet meer hoor, nu doe ik totaal geen cardio.

Begrijp me niet verkeerd, ik raad zeker niet iedereen aan om 5.000kcal per dag te consumeren. Ik ken mijn lichaam gewoon goed en ik weet van m'n lichaam dat het niet heel makkelijk spiermassa aanzet, maar ik weet ook dat ik binnen no time van bijvoorbeeld 22% naar 12% kan cutten zonder kracht en massa te verliezen. Bij wijze van spreken.
Als jij een echte endo bent zal ik je zeker afraden 5.000kcal te nuttigen.

super intressante log ...

Heel netjes resultaat zover. Hoop dat mijn kuur ook zo aanslaat. Ben nu 3 weken bezig.

Hehe leuk om te zien, ik at op 90 kg ook gerust 5000 kcal zonder echt vet te worden en gainde er lekker op. Succes verder kerel!

Nu niet meer hoor, nu doe ik totaal geen cardio.

Begrijp me niet verkeerd, ik raad zeker niet iedereen aan om 5.000kcal per dag te consumeren. Ik ken mijn lichaam gewoon goed en ik weet van m'n lichaam dat het niet heel makkelijk spiermassa aanzet, maar ik weet ook dat ik binnen no time van bijvoorbeeld 22% naar 12% kan cutten zonder kracht en massa te verliezen. Bij wijze van spreken.
Als jij een echte endo bent zal ik je zeker afraden 5.000kcal te nuttigen.

Als mensen gewoon zo clean mogelijk eten is het waarschijnlijk niet z'n probleem, zorg er vooral goed voor dat je altijd bezig bent, zo voorkom je het meeste vet wat men zal aan zetten

Heel netjes resultaat zover. Hoop dat mijn kuur ook zo aanslaat. Ben nu 3 weken bezig.

Thanks, en succes jij!

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 11:59 ----------

Hehe leuk om te zien, ik at op 90 kg ook gerust 5000 kcal zonder echt vet te worden en gainde er lekker op. Succes verder kerel!

Thanks, zal vanavond weer even een update plaatsen.

Als mensen gewoon zo clean mogelijk eten is het waarschijnlijk niet z'n probleem, zorg er vooral goed voor dat je altijd bezig bent, zo voorkom je het meeste vet wat men zal aan zetten

Er bestaat niet zoiets als 'clean' eten. Een kcal overschot is een kcal overschot. Of dat nou bestaat uit chips of andijvie.

Thanks, en succes jij!

Thanks, zal vanavond weer even een update plaatsen.

Er bestaat niet zoiets als 'clean' eten. Een kcal overschot is een kcal overschot. Of dat nou bestaat uit chips of andijvie.

Nou dat is niet helemaal waar. Door veel junk food te eten krijg je ook veel meer vetten binnen.

Nou dat is niet helemaal waar. Door veel junk food te eten krijg je ook veel meer vetten binnen.

In theorie heeft ie wel gelijk imo. Een kcal overschot is idd een kcal overschot, alleen met chips en dergelijke krijg je een hoop ongezonde zooi binnen. Als jij bij wijze van 9000 kcal superclean eet met een onderhoud van 3000 kcal word je ook een vet varken.

wow 4.5 cm erbij op je bicep, unreal!
nette progressie man!

In theorie heeft ie wel gelijk imo. Een kcal overschot is idd een kcal overschot, alleen met chips en dergelijke krijg je een hoop ongezonde zooi binnen. Als jij bij wijze van 9000 kcal superclean eet met een onderhoud van 3000 kcal word je ook een vet varken.

ja dat klopt zeker.

Vetten zorgen er niet voor dat je vet word. 1 gram vet is gewoon 9kcal. Dus door vetten gaan je kcal sneller omhoog. Maar stel je eet elke dag 5000kcal aan snoepjes, of 5000kcal aan zilvervliesrijst. 5000kcal is 5000kcal.
Energie is energie. Zo simpel is het.

M'n laatste update was van 23-08-2013. Dus tijd om maar weer eens wat te updaten.

Update
08-09-2013
Gewicht was vanmorgen 97kg. Kracht is hoger dan ooit. Nog steeds op zo'n 4.500kcal per dag. Vetpercentage niks te klagen.

Ik denk dat dit de laatste update zal zijn. Ik heb helemaal geen dip gehad na m'n kuur ofzo. En gewicht stijgt heeeeel langzaam.

had je last van injectiepijn een dag of dagen na je inject? ik zit in mn ****ing 2de kuur en heb 1e keer in mn been geinject maar ik kan nu niet lopen van de pijn en ik heb alles goed gedaan qua injecteren

Nee, nooit last gehad. Nooit pijn gehad. Welke maat spuit heb je?

blauwe voor been, heb echt 100 procent goed geinjecteerd, geaspireerd en 4 min overgedaan om de 2 ml te injecteren en verder gemasseerd en nu kan ik godver niet lopen

Aanstellerij altijd.:D deed altijd glute en pas sinds een tijdje been dus wist weer hoe virginmuscle aanvoelde. Is gewoon alsof je een paar lekkere lowkicks hebt gehad. Niks meer niks minder..:p

Aanstellerij altijd.:D deed altijd glute en pas sinds een tijdje been dus wist weer hoe virginmuscle aanvoelde. Is gewoon alsof je een paar lekkere lowkicks hebt gehad. Niks meer niks minder..:p
jah aanstellerij dat ik niet kan lopen of kan opstaan :rolleyes: ik zit heledag achter mn pc omdat ik geen reet kan doen

Terug
Naar boven