AndroidHealthClinic

Test-E 500mg + Winstrol kickstart

• Topic Starter Topic Starter
4 minuten over gedaan? Bedoel je dat je 4 minuten met die spuit in je been hebt gezeten?

Misschien is lekker heet douchen van tevoren een goed idee, en vlak voordat je spuit je quad heel erg hard aanspannen voor een seconde of 10.

blauwe voor been, heb echt 100 procent goed geinjecteerd, geaspireerd en 4 min overgedaan om de 2 ml te injecteren en verder gemasseerd en nu kan ik godver niet lopen

4 min ??? lijkt me ook een "beetje" lang nie ? :D
zelf nooit echt zoveel last gehad , beetje "stijf" gevoel de dag erna maar that's it ....

4 min vind ik ook extreem lang... en in je glute zetten is geen optie? sorry van het vervuilen van de log:P

4 min vind ik ook extreem lang... en in je glute zetten is geen optie? sorry van het vervuilen van de log:P

Maakt niet uit ;) Ik ga toch niet echt meer updaten, dus nu wachten op m'n volgende kuur.

Wat denken jullie over dit:

Natural
Kracht = Massa

Roids
Pump = Massa

Snap je niet?

hij zegt laag reps naturel bouwt massa en wanneer je doet roiden bouw je massa met spierpomp :S

Dacht ik al, nee lijkt me niet. Denk dat er niks veranderd

Lijkt mss zo omdat de pomp langer blijft hangen als je ON staat ( bij mij iig ).

Bro's listen up!
Ik wilde even wat vragen.

Over een weekje of 3 start mijn volgende kuur (die ik hier wel weer zal gaan loggen denk ik, misschien een nieuwe log). En daarvoor wil ik even 3 weken cutten om m'n vet% wat omlaag te brengen voordat de kuur start. Ik ben nu 1.90 - 101kg - 14/15%. En ik heb hier nog iets minder dan een half potje clen staan. Het is te weinig om 2 weken on te gaan tot de 180mcg. Dus ik zat te denken aan the good old 2 days on 2 days off. Maar hoe gaat dit exact in z'n werk? Moet ik dan elke keer hetzelfde aantal mcg pakken? Of per keer weer iets verhogen? Alvast bedankt boys!!

En ga niet gillen dat ik nu geen clen moet pakken omdat het ook wel zonder kan, of dat 3 weken te weinig is. WANT IK DOE TOCH LEKKER WAT IK WIL! :D

Haha zo snel al weer :eek:

Hoe lang ben je nu off. en ben je niet bang dat je nu met cutten spiermassa inlevert?

Over 3 weken ben ik 10 weken na de nakuur off.
Dus over 3 weken ben ik 16 weken na de laatste spuit off.

En ik heb vanaf mn nakuur tot nu toe 5.000kcal gevreten, dus ben niet zo bang om nu nog massa te verliezen nee. Helemaal niet met een cutje van 3 weken.

Ik heb even een vraagje mannen.

Ik ga binnenkort dan starten met test-tren. En ik laat hem deze keer zetten, in de glute. Alleen mijn glute is nog spuitloos. En aangezien test-tren aardig wat vloeistof is samen, hoe kan ik het best mijn glute 'ontmaagden'? Meteen alles erin jassen en maar hopen dat de pijn meevalt? Of andere manier?

Thanks!

Verdelen, links rechts

Terug
Naar boven