AndroidHealthClinic

Test-E 500mg + Winstrol kickstart

Ik ben nog niet zolang actief op dit forum dus weet niet of ik met een vraag hier kan komen of er zelf een topic van moet maken maar zie wel of iemand zin heeft me enigzins te adviseren....

Ik zit met de gedachte om een kuur te starten en weet zeker dat het een orale vorm wordt spuiten schijt ik 7 kleuren voor...
Ik wil mijn spieren nog meer zicht baar hebben,zit nu op een vet perc. van 7/8% bij lichaams gewicht van 75 kg en lengte van 1.85
Ik vind dat me lijf gewoon wat voller en meer volume moet hebben.
Ik ben zelf nog nooit met een kuur bezig geweest alleen bekende waar ik mee train.
buiten dat ik weet dat je buiten die kuur ook leverbeschermers of iets in die trand nodig hebt ben ik een beginner op dat gebied...
Momenteel zit ik met een voedingsschema gebaaseerd op droogtrainen op 1960 kcal per dag...zal dat radicaal om moeten op zo'n moment???
ik wil wel die droogte behouden.
maar gewoon wat meer body crieeren met zelfde droogte.

• Topic Starter Topic Starter
zet eens een linkje in je topic?
geloof ik nog niet gezien.
stel je krijgt last van je gewrichten, pak dan glucosamine, 3a4x de aangegeven dosis.

Kai is echt mijn voorbeeld. Hier heb je hele vette nieuwe filmpjes van hem.

Deze is gruwelijk, 3 delige docu over een dag in het leven van Kai, legt hij alles uit enzo:

http://www.youtube.com/watch?v=i1pjY1mDAa8

Train with Kai is ook super vet. Dit is de chest versie, je hebt er voor elke spiergroep 1:

http://www.youtube.com/watch?v=cgKVMIBKhHg

En ik pak ook gluco!

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 12:25 ----------

Ik ben nog niet zolang actief op dit forum dus weet niet of ik met een vraag hier kan komen of er zelf een topic van moet maken maar zie wel of iemand zin heeft me enigzins te adviseren....

Ik zit met de gedachte om een kuur te starten en weet zeker dat het een orale vorm wordt spuiten schijt ik 7 kleuren voor...
Ik wil mijn spieren nog meer zicht baar hebben,zit nu op een vet perc. van 7/8% bij lichaams gewicht van 75 kg en lengte van 1.85
Ik ben zelf nog nooit met een kuur bezig geweest alleen bekende waar ik mee train.
buiten dat ik weet dat je buiten die kuur ook leverbeschermers of iets in die trand nodig hebt ben ik een beginner op dat gebied...
Momenteel zit ik met een voedingsschema gebaaseerd op droogtrainen op 1960 kcal per dag...zal dat radicaal om moeten op zo'n moment???

Ik zal je even wat proberen te helpen met je vragen.

Als je lekker wat voller wilt worden en massa wilt pakken moet je toch echt gaan spuiten. Pillen zijn leuk om mee te beginnen, Winny only of ProHormonen, maar geloof me serieus, spuiten stelt NIIIIIKS voor (ik was er ook super bang voor!) En uit een inject kuur haal je 200x meer dan uit een slik kuur. Dus als ik jou was zou ik erover nadenken en kiezen voor geen kuur of inject kuur.

Als je gaat kuren en je wilt massa pakken moet je inderdaad die 1960kcal veranderen en gewoon minimaal 500kcal boven je onderhoud gaan zitten, anders verneuk je je eerste kuur hard. Misschien zul je 1 of 2% vet gainen, maar daarentegen gain je ook 10kg spiermassa.

zoek een leven man je eet minder dan een gemiddelde vrouw en wilt gaan kuren

okee thx maar spuit ga ik echt niet aan beginnen hahahahaha
maar 10 kg massa hoeft ook weer niet 5/6 kg ben ik al tevreden
maar voor beginner hoor ik de naam winrol..anavar..test-e regelmatig is dat nix dan?

Kai is echt mijn voorbeeld. Hier heb je hele vette nieuwe filmpjes van hem.

Deze is gruwelijk, 3 delige docu over een dag in het leven van Kai, legt hij alles uit enzo:

http://www.youtube.com/watch?v=i1pjY1mDAa8

Train with Kai is ook super vet. Dit is de chest versie, je hebt er voor elke spiergroep 1:

http://www.youtube.com/watch?v=cgKVMIBKhHg

En ik pak ook gluco!

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 12:25 ----------

Ik zal je even wat proberen te helpen met je vragen.

Als je lekker wat voller wilt worden en massa wilt pakken moet je toch echt gaan spuiten. Pillen zijn leuk om mee te beginnen, Winny only of ProHormonen, maar geloof me serieus, spuiten stelt NIIIIIKS voor (ik was er ook super bang voor!) En uit een inject kuur haal je 200x meer dan uit een slik kuur. Dus als ik jou was zou ik erover nadenken en kiezen voor geen kuur of inject kuur.

Als je gaat kuren en je wilt massa pakken moet je inderdaad die 1960kcal veranderen en gewoon minimaal 500kcal boven je onderhoud gaan zitten, anders verneuk je je eerste kuur hard. Misschien zul je 1 of 2% vet gainen, maar daarentegen gain je ook 10kg spiermassa.

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 12:46 ----------

waarom denk je dat ik me vraag hier neer leg?

zoek een leven man je eet minder dan een gemiddelde vrouw en wilt gaan kuren

okee thx maar spuit ga ik echt niet aan beginnen hahahahaha
maar 10 kg massa hoeft ook weer niet 5/6 kg ben ik al tevreden
maar voor beginner hoor ik de naam winrol..anavar..test-e regelmatig is dat nix dan?

Het is: WinSTrol ;)

Test-e is een inject, dat is niet te slikken. Je mag het altijd proberen, maar niet zo'n strak plan ;)
Als je echt voor de snoepjes gaat zou ik even in het Prohormonen topic kijken.

oke nou bedank in ieder geval ga me er es verder in verdiepen

Omdat ik het prikken ga verplaatsen naar dinsdagavond ipv woensdagavond komen hier vast de stats :D

Stats na week #3:
Gewicht: 93,3KG (+8.6KG)
Armen: 42cm (+1cm)

Vetpunten:
Borst 1 en Borst 2 hetzelfde.
Buik 1 en Buik 2 waren hele rare metingen, dus die heb ik niet goed gedaan denk ik. En nu even geen zin om weer de tang te pakken.

Na 3 weken +8,6kg, dus ik ben meer dan tevreden. Ik moet zeggen dat ik de kracht ook al redelijk begint te merken.

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 11:14 ----------

Training 21-5-13
Rug + Kuiten

12 minuten warming up.
Loopband, 5km/h, 10% helling.

Toe Press:
30x160
30x150
35x140

RUG

Wide grip pull-ups:
10xBW
11xBW
12xBW
De reden dat ik steeds meer kan met pull ups is omdat ik tussen m'n 1e en 2e, 2e en 3e setjes de lats en romboids losmaak met een foam roller. Dit verschil is echt duidelijk te merken.

Hammer grip chin-ups:
15xBW
12xBW

Bent over rows:
18X60KG
15X70KG
15x80KG
Erg gecontroleerd, rustig uitgevoerd en pure focus op de lats en romboids. Vandaar het wat lagere gewicht.

Deadlifts:
12X60
12X100
12X140
1X180 fail
Doe ik normaal met benendag, maar maat van me wilde deadliften. Prima.

Row Machine:
20X70
15X80
10X90
Voor het eerst dat ik deze machine doe. Voelt opzich wel prima.

Straight Arm Lat Pulldowns:
15X Vol Blok
12X Vol Blok
12X Vol Blok

Na 3 weken 8.6 kg, at je hiervoor helemaal niks ofzo?

8,6 kg gepakt in 3 weken das niet niks man :cool:

Na 3 weken 8.6 kg, at je hiervoor helemaal niks ofzo?

Klopt, ik leefde enkel op water.

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 19:19 ----------

8,6 kg gepakt in 3 weken das niet niks man :cool:

Ja gaat super goed. Ik doe ook alles 100% hoor. Training, voeding, alles perfect.

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 19:20 ----------

Spuit #4 zit erin. Makkelijkste en minst gevoelige spuit tot nu toe.

Klopt, ik leefde enkel op water.

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 19:19 ----------

Ja gaat super goed. Ik doe ook alles 100% hoor. Training, voeding, alles perfect.

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 19:20 ----------

Spuit #4 zit erin. Makkelijkste en minst gevoelige spuit tot nu toe.

Waar zet je?

Quads

Je bent lekker bezig zie ik!
Ga zo door zou ik zeggen.
Al een side te pakken?

Klein beetje droge gewrichten van winny en soms een wat vettere huid. Voor de rest niks. :)

Ah je woog nog niks voor je begon, nu snap ik het. Goed bezig!

Haha, Mikie 'de trieste hater' B

Nee hoor, gun het je best. Benieuwd hoeveel je over houdt.

Goede start, mooie gains tot nu toe. Winstrol als kickstart heeft dus wel nut?

Terug
Naar boven