koente kiente
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 6%
Ik ben nog niet zolang actief op dit forum dus weet niet of ik met een vraag hier kan komen of er zelf een topic van moet maken maar zie wel of iemand zin heeft me enigzins te adviseren....
Ik zit met de gedachte om een kuur te starten en weet zeker dat het een orale vorm wordt spuiten schijt ik 7 kleuren voor...
Ik wil mijn spieren nog meer zicht baar hebben,zit nu op een vet perc. van 7/8% bij lichaams gewicht van 75 kg en lengte van 1.85
Ik vind dat me lijf gewoon wat voller en meer volume moet hebben.
Ik ben zelf nog nooit met een kuur bezig geweest alleen bekende waar ik mee train.
buiten dat ik weet dat je buiten die kuur ook leverbeschermers of iets in die trand nodig hebt ben ik een beginner op dat gebied...
Momenteel zit ik met een voedingsschema gebaaseerd op droogtrainen op 1960 kcal per dag...zal dat radicaal om moeten op zo'n moment
ik wil wel die droogte behouden.
maar gewoon wat meer body crieeren met zelfde droogte.
Ik zit met de gedachte om een kuur te starten en weet zeker dat het een orale vorm wordt spuiten schijt ik 7 kleuren voor...
Ik wil mijn spieren nog meer zicht baar hebben,zit nu op een vet perc. van 7/8% bij lichaams gewicht van 75 kg en lengte van 1.85
Ik vind dat me lijf gewoon wat voller en meer volume moet hebben.
Ik ben zelf nog nooit met een kuur bezig geweest alleen bekende waar ik mee train.
buiten dat ik weet dat je buiten die kuur ook leverbeschermers of iets in die trand nodig hebt ben ik een beginner op dat gebied...
Momenteel zit ik met een voedingsschema gebaaseerd op droogtrainen op 1960 kcal per dag...zal dat radicaal om moeten op zo'n moment

ik wil wel die droogte behouden.
maar gewoon wat meer body crieeren met zelfde droogte.