AndroidHealthClinic

Test e : Apotheek (norma) vs EP

I Cutter

Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
76kg
Vetpercentage
6%
Beste BB's

Ik ben van plan om binnen een goede 2 maanden een kuurtje te doen met als basis Test e en Bold ( een 16 tal weken )

Nu is mijn vraag aan jullie:
Zou ik voor Test e van Norma gaan van de apotheek (waar ik zeker van ben dat het niet fake is ) of gewoon samen de test e bijbestellen met mijn bold van EP?

Mijn gedacht is altijd geweest dat van de apotheek veel zuiverder is maar nu heb ik horen zeggen dat soms de underground labs beter gedosseerd zijn..

Graag jullie mening, thanks !

zou voor de echte gaan. Mits het qua prijs redelijk overeenkomt met UG.. anders lekker UG.

100 % voor de echte natuurlijk ! ik heb heel veel ug test gebruikt en zit zinds 3 maanden aan org, aburaihan and believe me 1000x beter voel echt heel veel verschil ! voor mij geen ug test meer !!

Eens je 100% zeker bent dat je HG-gear real is, moet je steeds daarvoor gaan.
Zoniet: UG! (zou zonde zijn van de centjes om weer fake's te hebben die miniem gedoseerd zijn...).

Ikzelf ben steeds voor UG gegaan daar ik voor niemand mijn handen in het vuur steek of die HG-shizzle wel echt is. Als ie uit de apotheek zou komen en ik ze zelf kan gaan halen, zou het verhaal anders in elkaar zitten.

Grtz,

Is het zo simpel om aan een voorschrift test e te komen in de apotheek?!

• Topic Starter Topic Starter
Jaa die van de apotheek komt zelf iets goedkoper uit..
Enja idd ik heb in het verleden ook al veel beter gereageerd op de echt, de UG was altijd wat minder maar ja ik denk dat ik niet zo goed gedosseerde had :(

Is het zo simpel om aan een voorschrift test e te komen in de apotheek?!

En hier niet dat ik weet.. Maar ben onlangs in kreta op reis geweest en heb daar een e-mail adres gekregen :D

Dus het komt uit kreta? Hele grote kans op fake.

Ik merk geen verschil tussen HG en UG, behalve dat ik een keer fake HG had en dus niks merkte :P

oh ja en ik vind trekflesjes prettiger dan ampullen aangezien ik die 1 op de 3 keer fijnknijp

Welke dosering doe je test en bold?

Welke dosering doe je test en bold?

Ben er nog niet goed uit, ik ben momenteel nog genoeg info aan het zoeken..
Maar zoizo dat ik een 16 weken ga doen en de test ga beginnen op 500 en naar 750 verhoog na een 8 tal weken. En misschien ook wat proviron laten meelopen en kickstarten met winny ( ik zou anavar willen omdat ik er enorm veel kracht van kreeg maar dat word naar het schijnt niet gedaan )
Nakuur met Aro

Ik merk geen verschil tussen HG en UG, behalve dat ik een keer fake HG had en dus niks merkte :P

oh ja en ik vind trekflesjes prettiger dan ampullen aangezien ik die 1 op de 3 keer fijnknijp

Precies de zelfde mening over UG/HG.

Ja haha en je blijft maar breken met al die mililiters he Jay? In een vial zuig je gewoon in 1x die hele fles leeg hahaha..

---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 18:16 ----------

Ben er nog niet goed uit, ik ben momenteel nog genoeg info aan het zoeken..
Maar zoizo dat ik een 16 weken ga doen en de test ga beginnen op 500 en naar 750 verhoog na een 8 tal weken. En misschien ook wat proviron laten meelopen en kickstarten met winny ( ik zou anavar willen omdat ik er enorm veel kracht van kreeg maar dat word naar het schijnt niet gedaan )
Nakuur met Aro

Begin dan gelijk op 750. Bold minimaal 600. Liever iets meer. Provi ben ik een voorstander van. Anavar vind ik ook lekker maar winny zeker ook. Jou keuze.

Nakuur met aro? Arofixen bedoel je? Neem je ook nog hcg in je kuur?

---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 18:18 ----------

Hoezo ? Heb hem al eens gehad en ik vond hem niet slecht !

Uit die zelfde apotheek? Er is veel fake te vinden ook in apotheken in die landen. Vooral in grote steden of toeristische plekken. Ik durf geen HG meer aan.

Jaa was uit een apotheek in Chersonissos 2 jaar geleden.

& jaa maar ben nog jong, ik zou niet te hoog willen gaan doseren dus hou ik het maar op 600 bij bold en de test zal ik nog zien.. Jep Arofixen en ik had gedacht van de laatste 3 weken van men kuur Pregnyl bij te zetten

Precies de zelfde mening over UG/HG.

Ja haha en je blijft maar breken met al die mililiters he Jay? In een vial zuig je gewoon in 1x die hele fles leeg hahaha..

---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 18:16 ----------

Begin dan gelijk op 750. Bold minimaal 600. Liever iets meer. Provi ben ik een voorstander van. Anavar vind ik ook lekker maar winny zeker ook. Jou keuze.

Nakuur met aro? Arofixen bedoel je? Neem je ook nog hcg in je kuur?

---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 18:18 ----------

Uit die zelfde apotheek? Er is veel fake te vinden ook in apotheken in die landen. Vooral in grote steden of toeristische plekken. Ik durf geen HG meer aan.
Idd op 1000-1500 test heb je zoveel ampullen nodig ben je te lang mee bezig :D

Idd op 1000-1500 test heb je zoveel ampullen nodig ben je te lang mee bezig :D

Dus dat ja haha. Dan nog een gram primo er bij pffff...

---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 19:17 ----------

Jaa was uit een apotheek in Chersonissos 2 jaar geleden.

& jaa maar ben nog jong, ik zou niet te hoog willen gaan doseren dus hou ik het maar op 600 bij bold en de test zal ik nog zien.. Jep Arofixen en ik had gedacht van de laatste 3 weken van men kuur Pregnyl bij te zetten

Hoe jong ben je dan?

Apotheek in chersonissos? Is zowat de grootste toeristenplaats in Griekenland, dan heb je sowieso grote kans op fakes.

En inderdaad op hoge doseringen zijn al die kleine k*t ampullen héél irritant:D

Mwa ik vind laag starten eigenlijk wel lekker, en daarna omhoog gooien.
Minder sides, en je krijgt nog een lekkere boost in week 8 ipv dat de gains ophouden in week 8.

(niet boos worden he moppie) :D

Maar over kiezen tussen UG en HG.
Ik zou altijd voor een vertrouwd UG lab gaan. Er wordt echt zo ****ing veel HG na gemaakt.
Laatst koopt een maat van me bij hem over de grens in Iran Aburaihans, zelf gekocht in een apotheek bij hem in de buurt. GEWOON NEP!
Moet niet gekker worden. Voor mij nooit HG meer. Alleen HG HGH mag er wel in :D

Apotheek in chersonissos? Is zowat de grootste toeristenplaats in Griekenland, dan heb je sowieso grote kans op fakes.

Klopt niet man. Wij hebben daar een goed contact met een apotheek en die verzekerde ons dat ze het hun niet kunnen veroorloven om fakes te verkopen. Maar aangezien ik niet alles zomaar geloof hebben we de proef op de som genomen en de shizzle dat wij daar kopen zijn 100% real stuff. Als ik hun test vergelijk met die van UG dan merk je duidelijk het verschil: je gaat er veel harder op. No UG for me!!

Klopt niet man. Wij hebben daar een goed contact met een apotheek en die verzekerde ons dat ze het hun niet kunnen veroorloven om fakes te verkopen. Maar aangezien ik niet alles zomaar geloof hebben we de proef op de som genomen en de shizzle dat wij daar kopen zijn 100% real stuff. Als ik hun test vergelijk met die van UG dan merk je duidelijk het verschil: je gaat er veel harder op. No UG for me!!
Placebo kerel test=test. Als ug niet ondergedoseerd is hoe kan het dan beter zijn. Zit jij voller van een pannekoek van aldi dan van delhaize?

Terug
Naar boven