AndroidHealthClinic

Test E, Winnys + trainingsbiografie start 26-02-2011

• Topic Starter Topic Starter
benenpics zijn niet goed gelukt, morgen even opnieuw proberen,
training is wel goed gelukt, was ietsje sterker dan normaal maar voelde me erg "anders".

benchpress:
12x40 10x60 8x80 8x80 8x80 8x80

DB press incline
8x34 8x34 8x34 normaal doe ik een 4e set erbij maar had een beetje last de laatste set van mn schouder.

pecdeck fly
8x60 8x60 8x65 8x65

skullcrushers ezbar
12x27 10x32 8x37(techniek is dan niet perfect de laatste set)

dips op bank(gewoon dippen in het rek doe ik op armen dag)
8xbw+30kg 8xbw+30kg 8xbw+30kg

cable extension triangle grip
8x25 8x30 8x30

scheppen(soort cable cross maar dan van onder naar boven heffen)
8x7,5kg p/k 8x7,5kg p/k 8x7,5kg p/k

thats all for today,

Heb niet je gehele startpost gelezen, maar lekker kuurtje, lekker standaard, doet z'n ding. Zou alleen wel 5 weken nolva pakken i.p.v. 4 i.v.m. lengte van 14 weken. Succes. :)

Gaat goed :)
Op naar de 100 Bank :P Niet dat dat belangrijk is, zolang je maar groeit :D

Heb niet je gehele startpost gelezen, maar lekker kuurtje, lekker standaard, doet z'n ding. Zou alleen wel 5 weken nolva pakken i.p.v. 4 i.v.m. lengte van 14 weken. Succes. :)
Hey, oké bedankt. Ga ik doen!

Gaat goed :)
Op naar de 100 Bank :P Niet dat dat belangrijk is, zolang je maar groeit :D

haha. 100 kan ik al man;) maar niet voor reps.. dat is wel een doel. 100 op reps. Niet 1x120 ofzo.. oja wat zag ik net. Kilotje erbij gepakt? vandaag krijg ik weer 4potten van 2.5kg whey delicious binnen! Lekkah!:D ff kaaien.zo lekker trainen

succes man,ik ga je volgen

haha niemand die hem flamed? lijkt alsof die niet eens een jaar goed traint en weet niet eens of die 21 is

haha niemand die hem flamed? lijkt alsof die niet eens een jaar goed traint en weet niet eens of die 21 is

Dit is de 'kuur dagboeken' sectie, dan doet iemand gewoon z'n ding en klaar. Het aanmoedigen tot naturel verdergaan bij dit soort fysieken beperken we meestal tot de AAS sectie zelf.

Laatst bewerkt:
Waarom clen? Doe geen clen man.

Succes verder.

training van vandaag:
deadlift (2 weken niet gedaan ivbm knie)
8x 55 8x95 8x115 8x125 8x125
chinning machine 10x +10kg 10x +10kg 10x +10kg 8x+5kg 8x+5kgpr(z'n plateau waar je op moet gaan staan die je een klein beetje kan helpen.)10kg dat wil zeggen, het plateau geeft 10kg tegendruk omhoog. dus hoe lager het getal hoe zwaarder. vanaf 0 is bodyweight.
horizontal cable row
8x60 8x70 8x75pr 8x85PR
pulldown met verticaal grip--> [Link niet meer beschikbaar]
8x 70 8x80PR 8x80 8x80

zagen dumbbell
8x34 8x34 8x34

bb bent over row pronated grip
8x45 8x45 8x45

voelde me erg sterk. met deadlift kon ik het al merken omdat ik 2 weken niets gedaan had en toch redelijk op niveau ben gebleven. toen bij de horizontalrow en de pulldown ook de gewichten hoger konden wist ik het zeker,. de Winstrol is aan het werken! had ook een hele harde pomp op mn onderarmen staan tijdens/na de training.

benen foto word weer een dag uitgesteld. geen tijd voor gehad ivmb met werken/sporten/auto.
morgen dus 2e injectie 1ml test eens kijken of het nu wel zeer gaat doen want ik voelde alleen een beetje een raar gevoel de afgelopen dagen op de plek waar werd geinjecteerd.
morgen dus eerst benentraining. daarna injecteren en dan even alles opmeten. beenomtrek enz. kan ik ook zien wat ik daarin groei in 14 weken. en natuurlijk een benenfoto maken!
Had vandaag ook na het innemen van de clen ineens een soort van hoofdpijn en niet zn klein beetje ook!, na het deadliften was het verdwenen. savonds rond 10 uur kwam het ineens terug nog een tikkeltje erger en het is nu aan het wegzakken. 0:11. heb ook een pijnlijk gevoel als ik diep inadem. neem aan dat dit clen bijwerkingen zijn. zit nu pas op 50 mcg wtf?! ook merk ik dat ik tijdens mn werk heel kortademig ben en onbewust alleen door mn mond adem. merkte het aan de droge lippen en zware ademhaling. morgen dus even 2 dagen off en dan kijken hoe ik me voel. weet ik ook meteen of het van de clen of van de AAS komt.

neem 2 pillen om 8 uur sochtends en 2 om 2 uur smiddags. denk morgen rond 4 uur smiddags innemen aangezien de halfwaardentijd van Winstrol.

morgen benen.
planning:
squats
lunges
kuiten
en als mn knieën goed voelen ook leg curls en extensions. evt nog add abductor erbij. de 2 belangrijkste zijn squats en lunges.

---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

Waarom clen? Doe geen clen man.

Succes verder.
Hey, waarom clen? omdat ik wat extra vet kwijt wil! waarom niet doen? wat is dan een betere optie?

mvg

Hoofdpijn en kortademigheid is van de clen.

Ik zou je eerst kuur puur richten op massa gainen. Of dat zo schoon mogelijke massa is of maximale massa is wel een keuze. Ik zou niet schone spiermassa willen proberen te gainen en tegerlijkertijd ook vet kwijt proberen te raken. Is zonde van je eerste kuur.

Zou je eerst maareens verdiepen in Voeding.. je eetschema gaat echt nergens over!

Zo ben ik weer..
voel me echt heel slecht, de hele dag al. ziek zwak en misselijk gevoel. heb al 3 ibu's en 2 paracetamol op maar het helpt voor geen reet. al een dag off clen, deze hele week ff geen clen kijken of het hieraan ligt. misschien test flu? wat zijn hier de oorzaken van en waar kan je test flu aan herkennen?

training van vanmorgen
squat full
8x60 8x80 8x100 8x80
lunges
8x16p/k 8x16p/k 8x16p/k
standing calf raises machine
8x50 8x50 8x60
leg curl
15x50 10x60 10x60
extension niet meer gedaan.
voelde me knie nog licht dus niet te zwaar squats en lunges gedaan.
meteen naar huis gegaan en ff gegeten en gaan liggen.
uur later ging de wekker jeej lekker werken tot 23:00

benenfotos gemaakt voor de training!
[afbeelding niet meer beschikbaar]
2dselok.jpg

alleen aanwezig geweest op mn werk,. verder ook geen tijd gehad om een meetlintje te kopen en alles op te meten. morgen weer een dag.
morgen schouders ben benieuwd.

net ff een dvd binnen gehaald, phil heath the gift unwrapped:D
heb ik van t weekend weer wat te doen.

gegroet

rijstwafels weghalen en rijst zetten man + kipfilet

nou gister geen tijd gehad voor een update. 2e dag gestopt met clen.
voel me stukken beter.
op mn werk krijg ik nog steeds hoofdpijn aanvallen en keelpijn.
misschien word/ben ik gewoon ziek.. misschien komt het door de clen of de aas maar dat lijkt me sterk.

gister schouder training van 50 minuten
seated db press
8x28 8x32pr 8x32pr 10x28 8x28

upright row
8x32 8x32 8x32 8x32. weinig rust lekker snel pompen

shrug bb
8x80 8x95 8x105 8x95
grip sucks, griploze stangen, magnesium hebben ze niet en straps vergeten.

shrug in smith machine stang achter het lichaam
8x35p/k 8x35p/k 8x35p/k

side raise kabels
8x5 8x5 8x5

shoulder press machine burnout 15 sec rust dan gewicht eraf of erbij,
8x50 8x60 5x70 5x60 5x50 4x40 5x30
dodelijke laatste set.. voelt lekker opgepompt aan. ga dit overigens bij elke training doen. naast mijn standaard sessies een oefening erbij plakken om te pompen op het eind.

daarna gaan werken en savonds rond 8uur maar naar huis gegaan ivm erge hoofdpijn en keelpijn. 3 ibus en 2 para ingenomen en toen zakte het na de nachtrust wel weg. nog steeds een beetje een raar gevoel daar boven bij die grijze massa.
heb vanmorgen toen ik het bed uitkwam ff wat dingen opgemeten:
armen: li:37.0 re:37.5
middel: 81cm
kuiten: links-41,5cm re-42cm
benen: li-59,5cm re-61cm
nek 40cm (ben benieuwd of die meegroeit in dikte vandaar dat ik het opmeet)

borst/rug kon ik zelf niet opmeten
vanavond boksen op het schema. even kijken of ik me goed voel anders kan ik die alsnog skippen. armentraining zaterdag gaat 100% door.
na de trainingen pak ik voortaan dezelfde rijst/vlees/groente maaltijd als rond de middag.

Terug
Naar boven