Fitness Seller

Test E, Winnys + trainingsbiografie start 26-02-2011

Gaat de goede kant op!
Laat die straps lekker achterwege :P Gewoon knijpen ;) Krijg je ook goede onderarmen van :) (Snap best dat de laatste set wel ff met straps kan, maar zoveel mogelijk zonder :D

• Topic Starter Topic Starter
Gaat de goede kant op!
Laat die straps lekker achterwege :P Gewoon knijpen ;) Krijg je ook goede onderarmen van :) (Snap best dat de laatste set wel ff met straps kan, maar zoveel mogelijk zonder :D

hey kerel, doe ik ook. alleen de laatste set, soms de enalaatste ook. ligt aan het gewicht. miss ff wat griptraining erbij doen ja..

heb je al iets van massa/kracht gains ofzo?

update:
training van 5 maart
armen

dippen
15xbw 15x bw 10xbw+20kg 8xbw+25kg 9xbw+25kg PR 9,5xbw+25kg

smal drukken smith machine
8x20p/k 8x20p/k 10x 25p/k 8x30p/k (beetje gevoelige schouder bij deze oefening)

seated 1 arm db extension
8x10kg 8x10kg 8x10kg

seated biceps db curl
8x16 8x14 8x14 8x14

standing bb curl
8x30 8x30 8x30

hammer curl seated
8x14 8x14

burnout biceps triceps met kabels

maandag rug biceps training!

in de bijlage mn nieuwe voedingsschema. daar ben ik zaterdag al mee gestart. ga nu ff heel wat kookwerk doen voor morgen.

Bijlagen

Oja gister ook de 3e inject gezet. week 1 zit er dus op. dit had ik niet verwacht week 1 al powergains. ben benieuwd naar dinsdag benchen.. miss 10x80?
dl gaat morgen zowieso zwaarder.

gegroet

Eigenlijk reageer ik nooit in deze sectie, hoewel ik echt zooooo vaak mijn vraagtekens zet bij kuren en kuurders, maar dit slaat echt alles:
Eergisteren mijn biceps getraind en met dezelfde gewichten waarmee jij traint.........alleen ik ben een vrouw en weeg 58 kilo!! (en naturel)..

Eigenlijk reageer ik nooit in deze sectie, hoewel ik echt zooooo vaak mijn vraagtekens zet bij kuren en kuurders, maar dit slaat echt alles:
Eergisteren mijn biceps getraind en met dezelfde gewichten waarmee jij traint.........alleen ik ben een vrouw en weeg 58 kilo!! (en naturel)..

Boeit mij vrij weinig hoeveel kg jij of ik met biceps pak. Train biceps ook pas sinds kort. Pak je ook 85kg +25kg met dippen? Niet? + je bent 2x zo oud als mij en hebt waarschijnlijk al jaren meer ervaring. Voor een vrouw ben je vrij sterk met biceps dan dat geef ik eerlijk toe maar ik ben zwak met biceps. en ik.zie het alweer aankomen "met de rest ben je ook vrij zwak". Comments komen voornamelijk van.mensen zonder fotos maar wel 200 benchen en 40kg db curls doen. Hier is je antwoord.

Ze dist je gewoon gast.. Nog niet lang je biceps trainen en wel gaan kuren? No offence maar dan ben je gewoon niet verstandig bezig maar ik hou er mee op. Succes

Deze log ga ik ook volgen hehe

Moet zeggen dat je voeding er nu wel stukken beter uit ziet. Alleen lijkt 150 gram aan simpele suikers(vitargo) me wel een beetje overkill, zou gewoon max 50 gram na de training pakken scheelt een hoop vet, vocht en geld.

Blijf gewoon knallen probeer er echt alles uit te halen.
Ik ben ook te vroeg begonnen maar heb er geen spijt van.

Ik zeg je gewoon haal alles eruit want nu ben je begonnen dus dat betekend goed trainen goed eten en goed slapen.

Als je een bodybuilding doet en dan nog kuurt dit is een ondankbare sport.
Als je stopt ben je alles kwijt.

Maar haal alles uit je kuur. Ik blijf je log volgen

Deze log ga ik ook volgen hehe
Hey, leuk, volg jou logje ook al een tijdje kerel. gr
Blijf gewoon knallen probeer er echt alles uit te halen.
Ik ben ook te vroeg begonnen maar heb er geen spijt van.

Ik zeg je gewoon haal alles eruit want nu ben je begonnen dus dat betekend goed trainen goed eten en goed slapen.

Als je een bodybuilding doet en dan nog kuurt dit is een ondankbare sport.
Als je stopt ben je alles kwijt.

Maar haal alles uit je kuur. Ik blijf je log volgen

hey kerel bedankt voor de tips. leuk weer een die het volgt., gr

gisteren geen zin om achter het kastje te gaan zitten., was ook wat moe.
hele dag hoofdpijn gehad vandaag en gister. na veel water drinken ging dit weg. dacht dat het van de clen kwam maar daar ben ik nu al een week vanaf. denk dat de winny of test het doet. merk niet echt dat ik wat droger word maar ik vreet ook veel meer nu. kracht gaat ook nog steeds vooruit. over het algemeen voel ik me goed want ik weet dat ik groei, andere kant heb ik last van mn keel(droog pijnlijk en slijm) en neus zit continu aan 1 kant dicht. minder nieuws dus. oja gister kreeg ik ook tijdens het deadliften ineens een bloedneus. best wel veel bloed kwam eruit, elke seconde 2 druppels zegmaar. na een paar minuten was het weer dicht..(weird)
training van gister:

DL
8x95 8x125 8x135 10x135 (met magnesium)
pullups
8x+5kg 8x+5kg 6x+0kgpr 8x+5kg
horizontale row
8x85 8x85 8x85 10x90PR (w00t)
pulldown vertical grip
8x80 8x80 8x80 8x85
technogym row
8x40p/k 8x45p/k 8x45p/k
bent over row
8x45 8x45 8x55
preacher curl ez bar
8x32 8x32 7x32
1 arm db preacher curl
8x12kg 8x12kg
ook nog ff buikspier kwartier meegedaan.

training van vandaag:
last van mn schouder.. miss de winny misschien gewoon wat last.
bench
8x80 8x80 8x80 6x90
incline db press
8x34 8x34 11x34(na 5min rust) 9x34
pec dec
8x65 8x70 8x70
scheppen met kabels van onder naar boven
8x7,5 8x7,5 8x10 8x10p/k
skullcrushers
8x37 8x37 8x37 5x42
dippen bankjes
12x +30kg 12x +40kg 15xbw
cable extension
8x30 8x30 8x30
burnout chest press

morgen squatten. knieen voelen sterk aan. ga nog niet volluit maar wel weer meer dan vorige training. setjes van 8x100 en dan kijken wat er nog bij kan.

Nice.. keep going ben benieuwd wat je uit deze kuurr haalt..... misschien ook wat voor mij

Neem er een abo op.
Ben eens benieuwd naar de uiteindelijke resultaten..

Work it!

Thx voor je post in m'n log, heb je verhaal gelezen en ga je log in de gaten houden. Ben benieuwd naar je voortgang en resultaten! Succes man en voorzichtig aan met die eerdere blessures.

Laat ook ff weten of je last krijgt van haaruitval bij deze doseringen, winny tabs staan er iig bekend om.

gvd, dacht dat ik allang gepost had,.. had ik ook maar het knopje "snel reageren" deed het niet of reageerde sloom en toen maar het kastje uitgezet. dacht hij verschijnt vanzelf wel. toch niet. dan maar weer overnieuw gedaan. lukte het weer niet, alle tekst geselecteerd en ctrl c gedaan,. wil ik het plakken doet ie het niet... GVD, komt omdat ik lang doe over mijn teksten te posten en dan logt hij ineens uit.. klote zooitje!
maargoed

hoe ik me voel:
ik voel me prima!
alleen nog wat slijm in de keel geen last meer van de keel zelf.
geen hoofdpijn meer (JEEEJ)
merk nu wel soms een zweet aanvalletje, snachts of smorgensvroeg met een bezwete rug wakker worden.
ook is de ader bij mn slaap duidelijker zichtbaar, ook na de training blijft hij een uur lang opgepompt.
ook al een beetje gegroeid (hoeveel zeg ik nog niet, dat maak ik 26-03-2011 bekend) dan krijgen jullie meteen een update over het BF volgens tanita, volgens huidplooi en evt een foto.

training van vorige week woensdag(yeah back to the future part...?!)
benen
squats
5x90 8x100 8x110 10x110 12x110
lunges
8x20 8x20 8x20
calf raises staand
8x60 8x60 8x70 8x80pr
leg curl 12x60 14x70PR 10x70

dag daarop:
schouders
db press
8x16 8x26 8x34 AUWW!
het uitvoeren ging goed, schrok zelf van de kracht die ik in mn schouders had, normaal doe ik max 8x32 en had zelfs nog wat over.. toen legde ik de dumbbells weg en ineens een steek in mn schouder, dit hield 15 min aan en toen zakte het langzaam weg. side/front raises of upright rows gingen ook niet
wel shrugs gedaan,
barbell
8x110 10x110 10x110
smith machine behind shrug
12x90 12x90 12x90

geen goede training dus, was erg boos en kon er niet tegen dat mn schouder zo tegenwerkte.
vrijdag niet gebokst, ivbm schouder

zaterdag triceps/biceps gedaan

dippen(licht)
4x15xbw
seated biceps curl db
8x16 8x16 8x16 8x16
smaldrukken(voelde schouder hier ook)
8x20p/k 8x30p/k (last van schouder weer!) 8x25 toen maar gedaan
1arm extension 8x10 8x10 10x10
bb curl
5x8x35kg
seated hammercurl
8x14 8x14 8x14

dat was zaterdag dus,
maandag kon ik me schouder amper bewegen, toch maar geweest.
dl voelde niet goed aan.. dus maar geskipped
chinning machine
10x5 8x5 8x5 8x5 8x0
horizontale row
8x80 8x80 8x80 strict 10x90 10x90 met kleine smokkel
puldown vert. grip
8x80 7x90 8x80 8x80
BOR 8x55 8x55 8x55 10x55
borst op schuine bank en dan dubbele dumbbell row(ff oefening uittesten)
8x18 8x18 8x18 (kon veel meer maar ging ff om de techniek/beweging)

1 arm preacher db curl 8x14 8x14 10x12 10x12
bb curl ala roelly winklaar
3x30kg(+weer last van mn schouder dus niet meer doen)
vandaag niet getraind ivbm drukte op het werk.
borst zat er toch niet in dus helemaal niet erg!
morgen benen en misschien wat borst.

training van gister trouwens..
was aan het sporten. train altijd in een trui of shirt maar ging deze keer in een powerhouse hempje.. meteen opmerkingen van zozo jij bent ook flink aan het groeien ofnie?, mijn gym heeft een anti doping wetgeving. mensen waar ze het van denken die gaan ze testen en dan kicken ze je eruit dus maar gezegd komt van veel vreten en hard trainen.
kan het zelf een klein beetje zien qua uiterlijk maar niet zo overdreven als de beste man claimde, komt ook omdat ik normaal niet zo verhullende kleding draag.

morgen weer een dag. ff kwark eten en dan slapen.
gegroet

Laatst bewerkt:
was aan het sporten. train altijd in een trui of shirt maar ging deze keer in een powerhouse hempje.. meteen opmerkingen van zozo jij bent ook flink aan het groeien ofnie?, mijn gym heeft een anti doping wetgeving. mensen waar ze het van denken die gaan ze testen en dan kicken ze je eruit dus maar gezegd komt van veel vreten en hard trainen.
kan het zelf een klein beetje zien qua uiterlijk maar niet zo overdreven als de beste man claimde, komt ook omdat ik normaal niet zo verhullende kleding draag.

:roflol: serieus? haha. ze kunnen jou toch niet dwingen om een test af te leggen, je betaald verdomme contributie om er te sporten :p ze zouden blij moeten zijn met je.

Terug
Naar boven