BicepM
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 171
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat de goede kant op!
Laat die straps lekker achterwegeGewoon knijpen
Krijg je ook goede onderarmen van
(Snap best dat de laatste set wel ff met straps kan, maar zoveel mogelijk zonder
![]()
Ja alleen kracht een beetje. Massa niet maar dat verwachtte ik ook niet van winny. Anders had ik wel dbol genomen brah.
Eigenlijk reageer ik nooit in deze sectie, hoewel ik echt zooooo vaak mijn vraagtekens zet bij kuren en kuurders, maar dit slaat echt alles:
Eergisteren mijn biceps getraind en met dezelfde gewichten waarmee jij traint.........alleen ik ben een vrouw en weeg 58 kilo!! (en naturel)..
Hey, leuk, volg jou logje ook al een tijdje kerel. gr
Blijf gewoon knallen probeer er echt alles uit te halen.
Ik ben ook te vroeg begonnen maar heb er geen spijt van.
Ik zeg je gewoon haal alles eruit want nu ben je begonnen dus dat betekend goed trainen goed eten en goed slapen.
Als je een bodybuilding doet en dan nog kuurt dit is een ondankbare sport.
Als je stopt ben je alles kwijt.
Maar haal alles uit je kuur. Ik blijf je log volgen
was aan het sporten. train altijd in een trui of shirt maar ging deze keer in een powerhouse hempje.. meteen opmerkingen van zozo jij bent ook flink aan het groeien ofnie?, mijn gym heeft een anti doping wetgeving. mensen waar ze het van denken die gaan ze testen en dan kicken ze je eruit dus maar gezegd komt van veel vreten en hard trainen.
kan het zelf een klein beetje zien qua uiterlijk maar niet zo overdreven als de beste man claimde, komt ook omdat ik normaal niet zo verhullende kleding draag.
serieus? haha. ze kunnen jou toch niet dwingen om een test af te leggen, je betaald verdomme contributie om er te sporten
ze zouden blij moeten zijn met je.serieus? haha. ze kunnen jou toch niet dwingen om een test af te leggen, je betaald verdomme contributie om er te sporten
ze zouden blij moeten zijn met je.