MuscleMeat

Test Enth + Bold

Bezoekers in dit topic

Capoeirist

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2003
Berichten
1.972
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
117kg
Vetpercentage
16%
We'll guys i started.. en ik maak een log..

8 weken test enth / bold.

frontload eerste 2 weken is 500 test

daarna ligt het eraan hoe ik me voel. of doorgaan op 500 of terug naar 250. Boldone zet ik op 375 ongeveer.

Na kuur nolva 2x7 40 , 2x7 20

Ben overgestapt op zoutloos brood ivm wat vocht retentie waar ik erg gevoelig voor ben. Als ik michelin manneke word dan misschien toch ingrijpen. Anders niet.

3 ons kip per dag, 7 eieren, 22 boterhammen, schaal havermout , blikje tonijn , whey eiwit shake, 2 bananen 5 rijstwafels , rijst /pasta als avond eten, etc.

Brood zal wel meer worden of juist wat rijst/pasta tussen door nog of erbij, bananen zal nog wel meer worden. Vet en gewicht in de gaten houden.

netjes verdeeld om de 2 uur.. rijst wafels tussen iedere maaltijd in net als bananen (blijf honger houden)

alles is GS btw.. zullen wel zien hoe het zich ontwikkeld. Ik weet dat ik erg erg gevoelig ben voor medicijnen dus misschien toch laag houden. Ik kijk hoe ik me voel en daar reageer ik op.


oja..en ik ga nu trainen met een grijns op me smoel :p
 
succes kerel.
moge je veel kilo's pakken :D

ik vind alleen je dosis boldone wel een beetje appart, waarom niet gewoon 400mg?
 
Suc6 kerel dat je een beest mag worden! :D

PS. Wel een beetje weinig eiwit in je voedingsschemaman..
 
Succes met je kuur!

Wat is de energiewaarde in % van je voedingschema?

Wat zijn je stats?

Wat is je doel?
 
Lekker gaaaaan kerel! :thumb:
 
eiwitten zat :d
 
veel succes man! ik zou gewoon lekker op 500 test en 400 bold gaan zitten.

2 keer in de week 2 ml... lekker makkelijk

kan je wel hebben :)
 
mooi basis test e en boldenone... jij gaat groeien ..of je nu wil of niet :D

succes!

grt eddy
 
22 boterhammen :eek:

Succes met je kuur (en het eten!) :D
 
ik denk dat het weinige eiwit wel meevalt. Mijn lijf reageerd op de eiwitten (ruftuh! :P ) en het zal tijdens de kuur nog wel opgeschroef worden.

Wat mijn voedings waarde's zijn geen flauw idee. Ik eet nu na jaren fatsoenlijk eten en trainen puur op gevoel. Ik weet dat ik nu spiermassa win en weinig vet. Ik ga het morgen wel voor de zekerheid even berekenen, zekerheid boven alles.

Ik ben nu 103/4 kg met 1.90 (s'avonds in de sportschool op de weegschaal) thuis istie stuk :( vet zit rond de 15% ongeveer. . zie foto's in het topic of gallerij.

25 jaar oud, heb 106 gewogen met weinig vet (7 a 8 ) dus ik verwacht die kg's sowieso terug.. ik hoop boven de 110kg uit te komen en vast te houden.. we zullen zien.

o de boldone.. ik zet 1,5 ml.. ik hou het gewoon laag .. kijken hoe ik reageer, kan hierna altijd nog zwaarder..andersom kan niet snel meer.


en 22 boterhammen ja .. iedereen is er verbaasd over.. snap dat niet zo goed.. jij moet toch ook vreten als een gek Roy ? :)
 
Leuk, deze kuur ga ik ook doen. 500 mg test en 500 mg boldenone p/w en dat 10 weken. Ik zal je log met veel interesse volgen :lick:
 
Dag 2 :

Ik kan amper staan op 1 been (word lekker squaten vanavond :p ).. 1e inject ging vlekkeloos, 2e ook, alleen die doet zeer.. nondedju.. (heb bold/test enth. apart gezet in het been)

Ik ga trouwens naast fysiek ook een stukje mentaal log bij houden. Misschien interresant, misschien niet.

Trainen gisteravond ging natuurlijk geweldig, ik voelde me na het injecteren superman. 120kg bankdrukken als laatste set , biceps curlen met 24kg, **** them all. Mentaal sloeg het dus in als een bom.

Merk goed dat ik mijn gevoel onder de duim zal moeten gaan houden, hoe hoger de toppen hoe dieper de dalen straks. Zal me in moeten houden en beetje moeten dimmen/gedempt houden. Heb nu echt zo'n tazzmanian devil gevoel... lol <insert> tazz sound ;) </insert>

Vannacht gruwelijk liggen zweten in bed, en nu achter de pc begint het weer.
 
Dag 3 : Heb al sinds gisterochtend een drukkende hoofdpijn.. en me been .. godver.. been trainen ging goed.. maar vanmorgen deed het weer flink zeer.. enkel en alleen de 2e injectie met bold erin.. zucht.. kan amper normaal lopen.

Billen krijgen het dus 8 weken te voorduren die bold en de benen test :)
 
Zet dan alles in die bips, ben ik ook gaan doen omdat ik last van mn benen kreeg.
 
Capoeirist zei:
ik denk dat het weinige eiwit wel meevalt. Mijn lijf reageerd op de eiwitten (ruftuh! :P ) en het zal tijdens de kuur nog wel opgeschroef worden.

Wat mijn voedings waarde's zijn geen flauw idee. Ik eet nu na jaren fatsoenlijk eten en trainen puur op gevoel. Ik weet dat ik nu spiermassa win en weinig vet. Ik ga het morgen wel voor de zekerheid even berekenen, zekerheid boven alles.

Ik ben nu 103/4 kg met 1.90 (s'avonds in de sportschool op de weegschaal) thuis istie stuk :( vet zit rond de 15% ongeveer. . zie foto's in het topic of gallerij.

25 jaar oud, heb 106 gewogen met weinig vet (7 a 8 ) dus ik verwacht die kg's sowieso terug.. ik hoop boven de 110kg uit te komen en vast te houden.. we zullen zien.

o de boldone.. ik zet 1,5 ml.. ik hou het gewoon laag .. kijken hoe ik reageer, kan hierna altijd nog zwaarder..andersom kan niet snel meer.


en 22 boterhammen ja .. iedereen is er verbaasd over.. snap dat niet zo goed.. jij moet toch ook vreten als een gek Roy ? :)

Ja ik eet best wel veel :D , maar m'n koolhydraten haal ik voornamelijk uit rijst, rijstwafels, ontbijtkoek, havermout, macaroni/spaghetti, groente en hoogstens 6-8 boterhammen. Ik zou er echt geen 22 op kunnen hoor!! :D
 
Laatst bewerkt:
Nou gisteren maar in mijn bil gezet, ging stuk beter. Kwam wel tot de ontdekking dat ik in alle spanning 425 bold heb gezet en geen test.. ( don't ask )

Maar goed dat is op zich nog niet zo erg, komt ergens wel goed uit... verklaard wel het zweten, de hoofdpijn, etc.

Deze week de eiwitten op geschroefd en wat maaltijd veranderingen in gevoerd zoals in het weekend de hele dag door pasta+tonijn eten. (ongeveer 5 handjes macaroni en 1 blik tonijn voor 3 maaltijden, iedere maaltijd nog een ei, etc.)



oja zetten op zondag is k*t.. al die adrenaline erna..je wil dan gewoon trainen..

En wat bloedneuzen gehad.. geen idee of dat van de kou is die er net uit is, schrale neus misschien, of echt van .................. ;)
 
Laatst bewerkt:
Hehe, doe je best he kerel! :thumb:
 
Nou.. even update..

Meen al een en ander te voelen aangezien de pomp in mijn rug van maandag 3 dagen is blijven hangen .. denk dat eea zich begint aan te melden, de bold lijkt me wat harder te maken en sneller volgepompt , na 2 oefeningen zat er al zo'n pomp in me hamstrings dat ik amper kon pompen nog , alleen met licht gewicht.. rug na 3 oefeningen.


Kuur is enigzins veranderd trouwens ivm 1e keer wat verkeerd gedaan te hebben :p

Week 1-10: 400mg Bold
Week 2-3: 500mg Test. E.
Week 4-11: 250/500mg Test. E. (hang nog af van gevoel bij)

Week 12-13: 40mg Nolva
Week 14-15: 20mg Nolva



Vanavond 2e inject van test en 3e van bold.

1e keer 400 bold gezet
2e keer 250 test 200 bold
3e keer word 250 test en 200 bold .. dus 2x per week injecten..
 
Back
Naar boven