XXL Nutrition

Test/Mast + Oxy/Var

Stond die 10x70 ook geprogrammeerde volgens (candito?) dat schema?

Lijkt me dat je een pak meer kunt dan dat:P

• Topic Starter Topic Starter
Weekupdate 4
Vanmorgen vijfde injectie gezet. God allejezus wat ging rechts kut:roflol:. Op het moment dat de naald de spier raakt al een spiertrekking. Ik wacht een momentje, duw door en je raadt het al: enorme spiertrekking. Inmiddels die naald al voor de helft erin, dus ik was al redelijk committed om hem gewoon door te drukken:o. Zo gezegd zo gedaan, trek de plunger naar achteren om te aspireren en weer een trekking. Ondertussen voelde ik het lekker steken, dus ik zal wel recht tegen een zenuw of ader hebben aangezeten. Die 2ml maar gewoon erin gedrukt, bloedde lekker daarna :roflol:. Ga ik voelen dus. Links dan wel weer smooth.

Bodyweight 04-1-2019: 85kg
Bodyweight 11-1-2019: 87,7kg
Bodyweight 18-1-2019: 89,5kg
Bodyweight 25-1-2019: 90,2kg
Bodyweight 01-2-2019: 91,2kg

AAS:
In week 4 heb ik gebruikt:
- 600mg test-e
- 400mg mast-e
- 7x50mg oxandrolone
- 5x40mg tamoxifen
- 2x10mg tamoxifen
Knobbel is echt al duidelijk geslonken. Het blijft nog een beetje gevoelig, maar met 10mg zal het rustig aan wegtrekken is mijn vermoeden.

Vochtretentie weer onveranderd gebleven. Ik merk dat de test en mast nu echt wel inkickt. Bij het minste of geringste lopen de aders over mn schouders en chest. Ook zie ik dat mijn bestaande striae weer wat duidelijker zichtbaar wordt. Hier dus regelmatig wat vettigheid op smeren in de hoop dat dat het enigszins in toom houdt... Achja, had ik kunnen weten.
Qua mentaal is het wel een rollercoaster geweest afgelopen week. Over het algemeen ben ik heel direct, assertief en enthousiast, maar met die tamoxifen had ik ook regelmatig momenten dat ik me echt een emotioneel wrak voelde:roflol:. Ik lach er nu om, maar eigenlijk was dat echt extreem kut. Heel achterdochtig, overal wat achter zoeken. Anyway, hopelijk trekt dat wat weg nu de dosis verlaagd is. De andere remedie die ik toepas is jezelf ervan overtuigen dat het je niet boeit. Dat helpt enigszins. Nu de oxandrolone eruit is zijn de hormonen ook weer wat meer steady, dus misschien dat dat ook nog helpt.

Voeding:

Ik heb gemiddeld zo'n 3850kcal geconsumeerd. Dit ga ik iets ophogen, aangezien ik al een paar dagen rond de 91kg schommel. Dit zal zo'n 4000kcal worden.

Training:
Jullie hebben mijn trainingen kunnen volgen. Eigenlijk was 9/10 trainingen een groot succes. Ik ben zowat terug op oud krachtniveau en het voelt allemaal goed. Hopelijk blijft dit zo doorzetten nu de oxandrolone eruit is. De pomp is absurd. Bijvoorbeeld met wat db curls op low weight aan het eind van de training een beetje pompen en dan zie ik mensen denken: "hoe de f**k krijg je zo'n fysiek met zulke gewichten" :roflol:.

Fysiek:
Duidelijk groter geworden. De mensen die mij op instagram volgen kunnen het verschil denk ik duidelijk zien tussen de posts. Zoals gezegd echt reteveel aders, ik ontdek soms hele nieuwe aders die tevoorschijn komen:o. Wat wel extreem kut is dat bepaalde kleding wel echt strak begint te zitten.

Duidelijk verschil idd op die foto's!

10x70kg en buiten adem is wel vreemd:o lukt je met 100kg ook denkik, zonder al te veel moeite

Duidelijk verschil idd op die foto's!

10x70kg en buiten adem is wel vreemd:o lukt je met 100kg ook denkik, zonder al te veel moeite
Het was direct na die 2x142,5 maar waren ook 'speedreps'. Met andere woorden: eigenlijk haalde ik geen adem tussen de reps door.
10x100 zou geen probleem moeten zijn nee. Denk dat ik 100 zelfs wel 20x squat als ik fris ben:o. Daarna zal ik waarschijnlijk wel écht compleet buiten adem zijn:roflol:.

Ik volg je log ook maat, eigenlijk hoor je alleen wat van me als er opmerkingen zijn tot zover goed bezig,

Calls zou ik zelf verhogen, maar ik vind wat extra vet niet erg en zo weet ik zeker dat ik alles uit me kuur haal.

Ik volg je log ook maat, eigenlijk hoor je alleen wat van me als er opmerkingen zijn tot zover goed bezig,

Calls zou ik zelf verhogen, maar ik vind wat extra vet niet erg en zo weet ik zeker dat ik alles uit me kuur haal.
Wat dat betreft dus een compliment, anders had mijn log volgestaan met opmerkingen:roflol:.
Mijn weekgemiddeldes gaan nog wel omhoog, maar langzamer. Ik hoop dat ik met 150-200kcal extra dat weer opvang!

Ziet echt duidelijk progressie, en relatief lean. Lekker kcal verhogen en dat beetje fat gain voor lief nemen. Heb je iig je massa gemaximaliseerd.

Laatste training van de week even loggen! Vanmorgen slechts 90kg op de weegschaal, maar ik moest dan ook wel 2x behoorlijk schijten van de voren. Sowieso moet ik al een stuk of 3-4x naar de wc door de dag heen. Sorry voor de onsmakelijke details, maar ik kan zien dat niet alles echt verteerd is:roflol:. Anyway, hieronder de training. Volgens Candito hoefde ik niet te trainen, maar 3x/week ub bevalt me wel. Beetje op gevoel en niet maximaal deze dus.

Bench:
Warm-up
1x110 paused
1x120 paused @ RPE 8,5 (5kg pause PR)
8x100
8x90

Cable rows:
12x70%
10x80%
10x80%
8x85% + 12x60%

OHP:
12x50
12x50
10x55
8x60

Pullups:
12xbw
12xbw
12xbw
12xbw
De weightbelt was kapot, dus maar extra wide-grip en pompen

Afgesloten met pec flyes low weight, wat side raises en bicep/tricep. Was al te lang bezig, dus wilde ook niet nog veel assistance doen.

Dag trouwe volgers van dit log, hier weer een update van mijn kant! Vanmorgen 90,8kg op de weegschaal, dus de kcals zullen gemiddeld 4000-4100 worden. ‘S avonds getraind en deze week is het peakweak van Candito. Gegarandeerd plezier dus:D.

Competition squat (low-bar):
Warm-up + dynamic stretching, opbouw ziet er als volgt uit:
10xbar
10x50
8x70
5x90
3x100
1x110
1x120
1x130
1x140
En toen de set waar het om draaide. Keiharde hype en een aantal veels te dikke snuiven van mn verse ammonia, al huilend onder de bar gestapt:roflol:
4x147,5 (1-4 required) @ RPE 9,5
Ik zag geen hand voor ogen door de tranen in mn gezicht en over mn wangen:o.
3x120 afbouw

Conventional deadlift:
Warmup
4x120
4x130
2x135
Vrijdag staat de max van de deadlift op de planning.

Nog wat leg extensions, calf raises EN een pr op mn standing ab-rollouts. Daar deed ik namelijk 12 reps op lol. Die 2e set nog maar 5:o.
Heel tevreden over deze training!

Haha top dit! Ik zou ook jankend onder de bar staan, maar dan zelfs zonder het gebruik van ammonia.

Lekkere training bro:D

Hoe gaat die hier? Zie je trainingen voorbij komen hoe zit het met de gains

Zo, alles in 1 ruk gelezen. Goed bezig! Uitgebreid verhaal en alles zorgvuldig bijgehouden. Ben benieuwd naar de pics.

Hoe gaat die hier? Zie je trainingen voorbij komen hoe zit het met de gains
De trainingen gaan heel goed! Ik word nagenoeg iedere training sterker:). Qua gains mag ik ook zeker niet klagen. Nu wel een weekje gestagneerd, dus ik heb de kcals opgehoogd. Zie mijn instagram voor foto’s.
Zo, alles in 1 ruk gelezen. Goed bezig! Uitgebreid verhaal en alles zorgvuldig bijgehouden. Ben benieuwd naar de pics.
Leuk om er weer een volger bij te hebben! Voor foto’s verwijs ik je naar mijn instagram. Stuur even je eigen username in karma/pm dan weet ik wie mij wilt volgen;).

Nog even de training van gisteren loggen! 90,8kg op de weegschaal gisteren en vanmorgen 90,2kg, dus dat stagneert. Kcals worden opgehoogd. Verder ben ik inmiddels verkouden en heb ik last van een pijnlijke hoest. Die ammonia van maandag zal zeker niet geholpen hebben:roflol:.

Bench:
Warmup + singles tot aan werkgewicht
3x122,5 (1-4 required) @ RPE 9 - 4e zat er niet meer in helaas, maar dit is een dikke PR:D
8x100
5x90 leeg

Db rows:
8x50
8x50
8x50 + 10x34

OHP:
8x60
6x65 PR
3x70 PR
10x50

Wide-grip pullups: