- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee dat stond niet op het schema. Ik was ook compleet buiten adem daarnaStond die 10x70 ook geprogrammeerde volgens (candito?) dat schema?
Lijkt me dat je een pak meer kunt dan dat![]()
.
. Op het moment dat de naald de spier raakt al een spiertrekking. Ik wacht een momentje, duw door en je raadt het al: enorme spiertrekking. Inmiddels die naald al voor de helft erin, dus ik was al redelijk committed om hem gewoon door te drukken
. Zo gezegd zo gedaan, trek de plunger naar achteren om te aspireren en weer een trekking. Ondertussen voelde ik het lekker steken, dus ik zal wel recht tegen een zenuw of ader hebben aangezeten. Die 2ml maar gewoon erin gedrukt, bloedde lekker daarna
. Ga ik voelen dus. Links dan wel weer smooth.
. Ik lach er nu om, maar eigenlijk was dat echt extreem kut. Heel achterdochtig, overal wat achter zoeken. Anyway, hopelijk trekt dat wat weg nu de dosis verlaagd is. De andere remedie die ik toepas is jezelf ervan overtuigen dat het je niet boeit. Dat helpt enigszins. Nu de oxandrolone eruit is zijn de hormonen ook weer wat meer steady, dus misschien dat dat ook nog helpt.
.
. Wat wel extreem kut is dat bepaalde kleding wel echt strak begint te zitten.Het was direct na die 2x142,5 maar waren ook 'speedreps'. Met andere woorden: eigenlijk haalde ik geen adem tussen de reps door.Duidelijk verschil idd op die foto's!
10x70kg en buiten adem is wel vreemdlukt je met 100kg ook denkik, zonder al te veel moeite
. Daarna zal ik waarschijnlijk wel écht compleet buiten adem zijn
.Thx heren! Leuk ook dat jullie actief volgen, maakt het voor mij om een log bij te houden ook weer leuker
.Wat dat betreft dus een compliment, anders had mijn log volgestaan met opmerkingenIk volg je log ook maat, eigenlijk hoor je alleen wat van me als er opmerkingen zijn tot zover goed bezig,
Calls zou ik zelf verhogen, maar ik vind wat extra vet niet erg en zo weet ik zeker dat ik alles uit me kuur haal.
.Thx bro! Doet me goed dit te horenZiet echt duidelijk progressie, en relatief lean. Lekker kcal verhogen en dat beetje fat gain voor lief nemen. Heb je iig je massa gemaximaliseerd.
. Het wordt weer proppen geblazen
.
. Anyway, hieronder de training. Volgens Candito hoefde ik niet te trainen, maar 3x/week ub bevalt me wel. Beetje op gevoel en niet maximaal deze dus.
.
.
.Het was een heel spektakelHaha top dit! Ik zou ook jankend onder de bar staan, maar dan zelfs zonder het gebruik van ammonia.
Lekkere training bro![]()
. Thx bro!De trainingen gaan heel goed! Ik word nagenoeg iedere training sterkerHoe gaat die hier? Zie je trainingen voorbij komen hoe zit het met de gains
. Qua gains mag ik ook zeker niet klagen. Nu wel een weekje gestagneerd, dus ik heb de kcals opgehoogd. Zie mijn instagram voor foto’s.Leuk om er weer een volger bij te hebben! Voor foto’s verwijs ik je naar mijn instagram. Stuur even je eigen username in karma/pm dan weet ik wie mij wilt volgenZo, alles in 1 ruk gelezen. Goed bezig! Uitgebreid verhaal en alles zorgvuldig bijgehouden. Ben benieuwd naar de pics.
.
.